جاباما
۱۰۷۹۰۹۷
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

لک، مزد زحمات چند ساله‌اش را گرفته

پارس سابقه لیگ برتر را دارد و فصل گذشته در سطح اول مسابقات باشگاهی ایران بازی می‌کرد. این تیم کادرفنی جوان و باانگیزه‌ای هم دارد، اما ما هم کاملاً آماده هستیم

روزنامه ایران ورزشی: پارس سابقه لیگ برتر را دارد و فصل گذشته در سطح اول مسابقات باشگاهی ایران بازی می‌کرد. این تیم کادرفنی جوان و باانگیزه‌ای هم دارد اما ما هم کاملاً آماده هستیم

مس کرمان این روزها شرایط خوبی دارد و برای رسیدن به لیگ برتر تلاش می‌کند. مسی‌ها البته در مدت اخیر با بدشانسی‌های عجیبی هم مواجه شدند که مصدومیت ۳ بازیکن اصلی‌شان یکی از آنها بود. با وجود این شاگردان رضا مهاجری تا الان نتایج خوبی گرفته‌اند و توانسته‌اند در میان مدعیان صعود، جای ثابتی داشته باشند. مس کرمان این هفته مقابل پارس‌ جنوبی جم بازی مهم و سرنوشت‌سازی دارد که اگر موفق به کسب ۳ امتیاز شود، می‌تواند حتی به صدر هم برسد. رضا مهاجری سرمربی مس کرمان در رابطه با شرایط تیمش، بازی با پارس جنوبی جم، انتخابات فدراسیون فوتبال و دربی پایتخت، حرف‌های جالبی دارد.

اوضاع مس کرمان چطور است؟

خدا را شکر شرایط خوب است و با استراتژی جلو می‌رویم. تا الان معدل امتیازی‌مان ۲ بوده که به رغم مصدومیت‌هایی که داشتیم و ۳، ۴ بازیکن تأثیرگذار از جمله محمود شفیعی، عسگری و عظیم گوک را از دست دادیم و در تعویض‌ها با مشکل مواجه شدیم اما باز هم خوب کار می‌کنیم.

این هفته بازی مهم و حساسی مقابل پارس جنوبی جم دارید. این بازی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

بالاخره پارس سابقه لیگ برتر را دارد و فصل گذشته در سطح اول مسابقات باشگاهی ایران بازی می‌کرد. این تیم کادرفنی جوان و باانگیزه‌ای هم دارد اما ما هم کاملاً آماده هستیم. لیگ یک به صورتی است که هیچ تیمی از پیش باخته یا از پیش برنده نیست. خیلی تیم‌ها انگیزه دارند و تلاش می‌کنند به لیگ برتر برسند، مس کرمان هم اهداف بزرگی را دنبال می‌کند. مثلاً ما هفته قبل مقابل قشقایی بازی داشتیم که خیلی سخت بود. البته اکثر زمین‌ها هم کیفیت لازم را ندارند. شهرها و استان‌ها باید سرمایه‌گذاری بیشتری کنند تا این مشکلات حل شود. بازی با پارس هم یک بازی ۶‌ امتیازی است که ما برای پیروزی در آن، تمهیدات لازم را در نظر گرفته‌ایم و تمرینات خوبی انجام داده‌ایم. با تمام احترامی که برای پارس و کادرفنی‌اش قائل هستم باید بگویم مس کرمان در این بازی به دنبال پیروزی است.

مس کرمان با هدف صعود به لیگ برتر، پا به مسابقات گذاشته. به نظرتان تا الان نتایج‌تان خوب بوده؟

هدف و انگیزه بچه‌ها صعود به لیگ برتر است و بعد از سال‌ها می‌خواهیم یک کار خوب برای کرمان انجام دهیم.
این روزها بحث کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال خیلی داغ است و حضور علی کریمی باعث شد این بحث جذاب‌تر از همیشه شود.

من اطلاعات زیادی در این مورد ندارم اما حضور علی کریمی را به فال نیک می‌گیرم. باید این باور در اهالی فوتبال باشد که بیایند و کار را دست بگیرند. حق اینهاست که در فوتبال باشند. چه کسی بهتر از علی کریمی و علی دایی که توان شخصیتی بالایی دارند. اینها باید برای فوتبال تصمیم بگیرند. خیلی خوشحالم علی کریمی که از جنس فوتبال است پا پیش گذاشته چون مشکلات فوتبال را به خوبی درک می‌کند. در این راه هم باید مشاوره اقتصادی خوبی هم داشته باشد چون اقتصاد هم لازمه فوتبال است.

امروز دربی هم برگزار می‌شود. فکر می‌کنید این دربی چطور خواهد بود؟

دربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد و اینطور نیست که شانس را به یک تیم بدهیم و همیشه فضای حاکم در زمین مشخص می‌کند چه تیمی موفق خواهد شد.

با توجه به شرایطی که الان استقلال و پرسپولیس دارند، شانس پیروزی را به کدام تیم می‌دهید؟

نمی‌توانم پیش‌بینی بکنم اما بازی نزدیکی خواهد بود. البته شاید به لحاظ بازی‌های قبلی، استقلال شرایط بهتر و آماده‌تری دارد اما پرسپولیس بعد از آسیا افت روحی داشت و نتوانست آنطور که باید، نتیجه بگیرد. به هر حال دربی هیچ‌کدام را برنمی‌تابد و هر مربی به لحاظ روانی و انگیزشی تسلط بیشتری داشته باشد می‌تواند برنده باشد.

این دربی به لحاظ دیگری هم متفاوت است و آن هم رویارویی ۲ دروازه‌بانی است که این روزها در اوج آمادگی قرار دارند.

واقعاً رشید جای خود را دارد اما لک در یکی، دو سال گذشته مزد زحماتش را گرفت. من در مقطع کوتاهی که در ماشین‌سازی بودم می‌دیدم لک خیلی حرفه‌ای کار می‌کند و در تغذیه و استراحت خیلی منظم و بابرنامه است. پس اینطور نیست که بگوییم لک در ۲، ۳ ماه گذشته خوب شده باشد، نه. حامد مزد زحمات چند سال اخیر خود را می‌گیرد. او تا الان دروازه‌بانی‌های خوبی انجام داده و الان دارد به حقش می‌رسد. رشید هم سال‌های سال است که در سطح بالا کار می‌کند و خدا را شکر می‌کنیم که فوتبال ما صاحب دروازه‌بان‌های خیلی خوب و حرفه‌ای شده.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پوکر

      ماشاالله به حامد لک شایسته دعوت به تیم ملی هستی همین طور که بهترین دوازبان جام باشگاهای آسیا شدی به امید موفقیت بیشتر

    • زنده باد پرسپولیس

      دمت گرم داداش حامد عزیز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج