۱۰۷۹۳۵۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

طغیان دسته جمعی آبی‌ها علیه مدیریت

بازیکنان استقلال پس از بازی مقابل پرسپولیس به صورت دسته جمعی به مدیریت باشگاه اعتراض کردند. درست نقطه عکس آرامش پس از طوفان، این بار رفتار آبی ها، طوفان پس از آرامش بود!

طرفداری: بازیکنان استقلال پس از بازی مقابل پرسپولیس به صورت دسته جمعی به مدیریت باشگاه اعتراض کردند. درست نقطه عکس آرامش پس از طوفان، این بار رفتار آبی ها، طوفان پس از آرامش بود!

دربی ۹۴ با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید و این بازی برای آبی های تهران پر فراز و نشیب بود.

استقلال پیش دربی نسبتا آرام و کم حاشیه ای را داشت و بسیاری گمان می کردند که وضعیت در اردوی آبی های تهران خوب است. اعضای هیات مدیره هم قبل از این دیدار پشت سر هم در رسانه ها قول پاداش در صورت پیروزی را به بازیکنان تیم استقلال می دادند. استقلال در ایده آل ترین حالت ممکن بازی را آغاز کرد. آبی های تهران با گل ارسلان مطهری در دقیقه ۲ از پرسپولیس پیش افتادند اما با شروع نیمه دوم آبی ها شوکه شدند و خیلی زود گل دریافت کردند و اشتباهات پی در پی مدافعان این تیم باعث دریافت گل دوم شد.

در طول بازی احساس می شد که استقلالی ها از تمرکز کافی هم برخوردار نیستند و در هر صورت توانستند بازی را با گل دقیقه آخری مهدی قائدی مساوی کنند.

اما داستان جدید برای آبی ها بعد از پایان بازی شروع شد. استقلالی ها در شرایطی که مدیران این تیم قبل از بازی قول پاداش می دادند، صحبت از مشکلات مالی کردند تا نشان دهند قصد داشته اند به صورت دسته جمعی بعد از دربی از مشکلات استقلال سخن بگویند.

آبی ها پس از خروج از رختکن صحبت از دریافت نکردن مطالبات خود کردند. استقلالی ها از این شاکی هستند که مدیران باشگاه چپ و راست در رسانه ها اعلام می کنند بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کردند اما پولی که به حساب بازیکنان واریز می شود به شدت ناچیز است.

وریا غفوری، کاپیتان این تیم هم پس از بازی هم از مدیریت و هم از وزارت ورزش گلایه کرد و در ادامه گفت:

آقایان هیات‌مدیره با سومدیریت اعصاب ما را بهم ریختند، آن ها تمرکزمان را قبل از دربی به هم زدند

ارسلان مطهری هم در انتقاد از مدیریت باشگاه گفت:

بله ناراحت هستم. یک گلایه هم از مددی، مدیرعامل باشگاه دارم، چون قبل از دربی قول پرداخت درصدی از قرارداد را به ما داد. برخی از بازیکنان هنوز از فصل قبل تسویه نکرده‌اند. خیلی محترمانه گلایه می‌کنم. این موضوع در تمام رسانه‌ها پخش شده بود و نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاده و اصلا درست نیست. مبلغی که قبلا گفته بودند با مبلغی که می‌بینیم، تفاوت چشمگیری دارد.

رشید مظاهری هم از صبر بازیکنان تیم گفت: من درباره مسئله مطالبات و مالی بازیکنان استقلال می‌گویم، اصلا بح

ث خودم نیست، بازیکنان ما آنقدر محجوب هستند که قبل از بازی دربی همه جمع شدند و گفتند که ما درباره مباحث مالی صحبتی نداریم و می‌خواهیم بازی کنیم. اما مدیران گفتند که قبل از دربی مبلغ قابل توجهی را به حسابتان واریز می‌کنیم. بازیکنان ما با تمام توان بازی کردند و این اصلا قشنگ نبود. من اصلا درباره درصد پرداختی صحبت نمی‌کنم. حرفم با مدیران استقلال است که به فکر باشند، اینجوری پیش بروند، تیم خراب می‌شود و بازیکنان خوبی داریم و درصد خوبی به بازیکنان پرداختند کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج