۱۰۷۹۴۱۶
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

قایدی فکری را نجات داد

محمود فکری در مصاحبه‌اش به اشتباهات استقلال در نیمه دوم اشاره کرد اما آشکارا مشخص بود که از تساوی برابر پرسپولیس راضی است.

خبرورزشی: استقلالی که نیمه اول یک گل زد و پیروز به رختکن رفت، ناگهان در بین دو نیمه وریا را عقب برد، شیخ را جای احمد موسوی راهی میدان کرد و در سمت چپ و راست ضعیف شد. وریا در نیمه اول خوب به سمت چپ پرسپولیس فشار می‌آورد اما در نیمه دوم مدافع شد و ۳ فوروارده شدن استقلال هم دردی را دوا نکرد. در واقع وقتی تیم جلو بود هیچ نیازی به بازی با ۳ مهاجم نبود اما فکری شاید می‌خواست فشار بیشتری به دفاع پرسپولیس بیاورد که چنین تصمیمی گرفت. او در واقع دست به ریسک بزرگی زد که جواب نداد هر چند که دربی پایان خوشی برای استقلال و استقلالی‌ها داشت.

استقلال نیمه اول خوب موقعی گل زد تا هم بازی قشنگ شود و هم خودش با روحیه بهتری به بازی ادامه بدهد. شاگردان فکری در نیمه اول معقول بازی کردند و فرصت چندان خطرناکی به حریف ندادند اما در نیمه دوم تعویض‌ها استقلال را کشت و پرسپولیس توپ و میدان و محوطه جریمه استقلال را در اختیار گرفت. عجیب اینکه در نیمه دوم شاگردان فکری فوتبالی هم بازی نکردند که بتوان از آن دفاع کرد اما قایدی در آخرین دقایق با حرکت انفرادی خود فکری را نجات داد تا استقلال حداقل شکست نخورد.

فکری بین دو نیمه و البته در جریان نیمه دوم تعویض‌هایی کرد که هیچ کدام جواب نداد و حتی می‌توان گفت او برای یحیی تعویض کرد! البته بدترین تعویض او همان تعویض دیاباته با احمد موسوی بود. دانشگر و بقیه تعویضی‌ها هم کاری از پیش نبردند. در واقع نمی‌توان گفت گل دوم استقلال به خاطر تعویض‌های فکری بود چون پرسپولیس نیمه دوم تیم برتر میدان بود و می‌توانست با ضربه نوراللهی گل سوم را هم بزند که نزد تا استقلال همچنان امیدوار بماند. شاید اگر ضربه نوراللهی گل می‌شد، بازی حکایت دیگری پیدا می‌کرد اما به هر حال آبی‌پوشان از نظر جدولی از این مساوی راضی بودند. حتی گل‌محمدی در پایان مسابقه به نبوغ قایدی اشاره کرد و اینکه او روی یک حرکت زیبا دروازه پرسپولیس را باز کرد.

فکری در مصاحبه‌اش به اشتباهات استقلال در نیمه دوم اشاره کرد اما آشکارا مشخص بود که از تساوی راضی است. جریان مسابقه هم طوری بود که در پایان خیلی‌ها پرسپولیس را برنده می‌دانستند اما نبوغ قایدی به داد فکری و استقلالی‌ها رسید تا آنها بیشتر از رقیب دیرینه از مساوی خوشحال باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • o

      واقعا مربی نیستی

    • بی نام

      با شانس و داوری مساوی کردن بااین همه بازیکن خوشبحالشون شد کیسه ورارتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج