جاباما
۱۰۷۹۴۹۰
۱۴ نظر
۵۰۱۵
۱۴ نظر
۵۰۱۵
پ

متهم: عصبانی شدم، همسرم را خفه کردم!

با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر خفگی زنی ۲۹ ساله با گاز مونوکسید کربن در یکی از مناطق شهرستان بجنورد بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

روزنامه ایران: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر خفگی زنی ۲۹ ساله با گاز مونوکسید کربن در یکی از مناطق شهرستان بجنورد بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ مقصود رستگار، رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی در تشریح این جنایت گفت:مأموران در بررسی اولیه جسد آثار فشار جسم رشته‌ای در گردن و کبودی صورت و انگشت وسط دست راست زن جوان را مشاهده کردند و فرضیه قتل قوت گرفت. بنابراین مأموران برای بررسی موضوع به خانه مقتول رفته و اقدام به انجام تحقیقات گسترده از خانواده وی کردند.

همسر مقتول در ابتدا منکر هرگونه نزاع و درگیری بود و علت مرگ وی را گازگرفتگی عنوان می‌کرد، اما پس از تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان سرانجام متهم لب به اعتراف گشود و گفت: با همسرم آن شب به خانه یکی از آشنایان رفته بودیم. چون آنها اقدام به خرید وسایل خانگی جدید کرده بودند پس از بازگشت به خانه و به خاطر چشم و هم چشمی با یکدیگر جر و بحث کردیم. ما یک نوزاد داریم که گرسنه‌اش شده بود و مدام گریه می‌کرد اما همسرم از شیر دادن به کودک خودداری می‌کرد با دیدن این صحنه در یک لحظه کنترل خود را از دست داده و با فشار بر گلویش وی را به قتل رساندم.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره با اینکه متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد از شهروندان خواست تا با توجه به شرایط اقتصادی از چشم و هم‌چشمی پرهیز کنند و آستانه تحمل خود را بالا ببرند تا شاهد این‌گونه حوادث ناگوار نباشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حق با مرد اینجا آزادش کنید لطفا

      پاسخ ها

      • آراد

        کجا حق بامرد است اگر مادر به بچه اش شیر میدهد بخاطر عاطفه اش وخانمی آن زن است مگر تومسلمان نیستی .کی گفته هر کس عصبانی میشود باید به دیگران آسیب بزند .میرفت توتوالت آنجا عصبانیتش راخالی میکرد .

    • عبدالرضا رضای

      باید ریشه یابی شود تا قاتل مشخص شود نه اینکه این فرد قاتل میباشد باید افرادی را محاکمه بکنیم که مشکل روحی واقتصادی برای ملت ایران بوجود اورده اند نمیتوانید حکومت بکنید همگی استعفا بدهید هر روز ملت ایرانفقیرتر،وروانیتر خدایا چکار بکنیم،،،،،

      پاسخ ها

      • ناشناس:

        احسن همینه مسبب تمام بدبختیهای مردم کرانی وفقراست که مردم هم میدانند ازکجا آب میخوردیک عده میخواهند مُفت مُفت حکومت کنند وهیچ توجهی به مردم نکنند.ثروت این مملکت بهیغماببرند.وخیرات به دیگران بدهند.

      • دلوین

        عین حقیقت گفتنی.ملت ایران بدجور درعذاب هستن.فشار واسه ملته،خوشگذرانی واسه حکومت.انگارباناشکری هایی که مردم کردن دیگه ازیادخداهم رفته ایم

    • حمید موحد

      ظاهرا اکثر قاتلها تنهاراه حل مشگلات را با کشتن حل میکنن باید ریشه یابی بشه علت اینهمه جنایات چیه البته اولین علت فکر کنم مالی بعد خیانت همسر وتلفن همراه که باعث وصل شدن به سایت ها توسط جوانان و کلاهبرداران

    • بدون نام

      خودت رو می کشتی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باید خودش را میکشت .

    • ایرانی سالار

      ازبابت گرانی مردم کم کم روانی میشن راه حلش فقط توجه به داخل کشوروتامین نیازهای داخلی وارزانی است تمام.

    • بدون نام

      کو گوش شنوا

    • Leili

      کم اوردیم دیگه کم اوردیم

    • بدون نام

      مثلن که چی نظر محترمانه آدم رو سانسور میکنید ،آدم دلش زده میشه از دست این رسانه ها

    • کاربر میهمان

      5 درصد هم مقصر او خانواده رو بزنید!خخخخخخ

    • بدون نام

      امان از چشم هم چشمی چه بلاها که برسر مردم نیاورده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج