۱۰۷۹۴۹۴
۱۱ نظر
۵۰۰۰
۱۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مدیریت و کارگزار تمرکز استقلال را گرفتند

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: استقلال در بازی با پرسپولیس تمرکز نداشت و عامل آن مدیریت و کارگزاری است که تصورش بر این است چون پول می‌دهد هر کاری می‌تواند انجام بدهد.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: استقلال در بازی با پرسپولیس تمرکز نداشت و عامل آن مدیریت و کارگزاری است که تصورش بر این است چون پول می‌دهد هر کاری می‌تواند انجام بدهد.

سید کاظم اولیایی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تساوی ۲ - ۲ استقلال مقابل پرسپولیس گفت: در روزی که خود پرسپولیسی‌ها هم باور نداشتند و دست‌های خود را به نشانه تسلیم پیش از بازی بالا برده بودند، کار به جایی رسید که استقلال از تساوی در دقیقه ۹۳ خوشحال باشد. کاملاً مشخص بود بچه‌های تیم استقلال تمرکز نداشتند به خصوص در نیمه دوم.

مدیرعامل پیشین آبی‌ها گفت: نداشتن تمرکز واضح بود اما اینکه چرا تیم تمرکز نداشت، به نظر من دلیلش سوء مدیریت، کم تجربگی در مجموعه مدیریت و کارگزاری است که از شرایط سوء استفاده می‌کند. مگر می‌شود کارگزار به صرف اینکه پول می‌دهد از بی تجربگی مدیریت استفاده کند و هر کاری دلش می‌خواهد انجام بدهد.

وی اضافه کرد: برای این دیدار مهم تمرکز حرف اول را می‌زند اما می‌بینیم شب بازی، کارگزار برنامه تبلیغاتی درست می‌کند و کاپیتان تیم که مهم‌ترین بازیکن است را چند ساعت در این برنامه مشغول می‌کند. البته کارگزار مقصر نیست، مقصر مدیریت بی‌تجربه‌ای است که این فضا را ایجاد می‌کند تا کارگزار هر کاری دلش بخواهد انجام دهد.

اولیایی گفت: متاسفانه آنهایی که برای استقلال تصمیمات کلان را می‌گیرند این تیم را با آموزشگاه فوتبال اشتباه گرفته‌اند. افراد را به استقلال می‌آورند تا در این باشگاه بزرگ با ۷۵ سال قدت و دو ستاره آموزش ببینند. اینجا تنها باشگاهی است که افراد بدون تجربه، بدون سابقه و رزومه را با رابطه می‌آورند تا اینجا آموزش مدیریت، معاونت و سرپرستی و… ببینند.

کارشناس فوتبال بیان داشت: اشتباه دیگر را هیات مدیره انجام داد که با در نظر گرفتن پاداش و رسانه‌ای کردن آن، باز هم باعث بر هم خوردن تمرکز بیشتر شد. دربی تنها دیداری است که برای ایجاد انگیزش نیاز به مسائل مالی ندارد چون حساسیت این بازی به اندازه‌ای بالا هست که بازیکنان خودشان انگیزه کافی داشته باشند و تنها باید این انگیزه‌ها را کانالیزه کرد.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال تاکید کرد: اگر خلاقیت و فرصت طلبی مهدی قائدی نبود شاید همین یک امتیاز را هم نمی‌گرفتیم و این اصلاً شرایط مناسبی نیست. باختن به این پرسپولیس به مراتب سخت‌تر از بردن آن بود و مدیریت استقلال با بی تجربگی فضا را برای این کار سخت فراهم کرده بود که خوشبختانه یک نابغه مثل قائدی معادلات این بازی را بر هم زد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد علی

      خداوکیلی خیلی شانس دارید باید بهتون بگم لوک خوش شانس

      پاسخ ها

      • پورکاوه

        البته که لوک خرشانس.!

      • مهردادآبادانی۴فقط پوکر

        یه دفه بگو زمین کج بود خیال همه رو راحت کن

    • میکائیل

      چه شانسی استقلال جلو پرسپولیس تو بازی دیروز حرفی برای گفتن نداشت

    • سعید

      پیرمرد معلومه چه میگی.،..اینطور که تو میگی پرسپولیس یه تیم دسته دو بوده که جلواسقلالت بازی کرده،..اگرنمیدونی بدون تیمی که جلو استقلال بازی کردقهرمان چهار دوره ایران و دو دوره فینالیست اسیا بوده اینو جهت اطلاع اقای اولیایی گفتم چون پیر شده و فراموشکار.... پس حق دارید برای مساوی خوشحالی کنید

    • بدون نام

      احسنت !
      حرف حساب
      و البته جهل فکری با ترکیب نهادن غلامی و نادری

    • بدون نام

      من نمیدونم چرا این استقلالی ها همیشه دنبال بهانه گیری هستن. واقعا توی زمین فوتبال چی از استقلال دیدیم. انصافا اگه شانس با اونا نبود با اختلاف چند گل میباختن. اگه بازی رو برده بودید الان داشتی از همه چیز تعریف میکردی حالا که با خوش شانسی از باخت در رفتی شروع کردی به بهانه گیری. واقعا جای تاسف داره که اینقدر هوچی باز هستید.

    • بدون نام

      وقاحت وهوهچیگری اینها حد ومرزی نداره تا قبل از بازی همشون میگفتند سه چهار تا میزنن الان که شانس آووردن ششششیششش تایی نشدن باز بهانه وهوچیگری

    • بدون نام

      اگر اسمش شانس باشه دو هفته میزبان اصفهان بودید انجا هم شانس یار تیم تهرانی بود

    • شیش درچار.

      اقاهمه دنیامقصرهستندبه غیرازبازیکنان ومربیان الکیسه الاویزون السعودی ....شیرمادرت این پیام راپخش کن.

    • بدون نام

      کدوم خوش شانسی استقلال شانسی نیاورد اگه نور الهی کور نبود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج