۱۰۷۹۵۰۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لواندوفسکی: کلوپ نمونه یک معلم بد بود!

ستاره لهستانی بایرن مونیخ به ستایش از یورگن کلوپ پرداخت و او را معلمی بد توصیف کرد البته به معنای خوب آن.

خبرگزاری ایسنا: ستاره لهستانی بایرن مونیخ به ستایش از یورگن کلوپ پرداخت و او را معلمی بد توصیف کرد البته به معنای خوب آن.

روبرت لواندوفسکی در بوروسیا دورتموند بود که توانست خود را به بوندسلیگا و فوتبال آلمان معرفی کند.

این فوق ستاره لهستانی توانست در دورتموند عملکرد درخشانی زیر نظر یورگن کلوپ داشته باشد به ویژه در آن بازی معروف که ۴ گل به رئال مادرید زد.

درخشش در دورتموند باعث شد تا این بازیکن مورد توجه رئال مادرید، بایرن مونیخ و چند تیم بزرگ دیگر اروپایی قرار گیرد که در نهایت پیراهن بایرن را برتن کرد و توانست به درخشش خود ادامه دهد و به رویایش برای کسب توپ طلا برسد.

لواندوفسکی به ستایش از کلوپ پرداخت و درباره او گفت: کلوپ برای من تنها یک پدر نبود بلکه به عنوان یک مربی مثل یک معلم بد هم بود البته به معنای مثبت آن. اجازه بدهید درباره این اصطلاح کمی توضیح بیش‌تری بدهم.

او در ادامه گفت: دوران مدرسه خود را به یاد آوردید. کدام معلم را بیش‌تر به خاطر می‌آورید؟ معلمی که هیچ انتظاری از شما نداشت و خیلی راحت از کنار همه چیز عبور می‌کرد؟ بدون شک نه. معلم بد از نظر ما معلمی بود که بسیار سخت گیر بود و همه جزییات را زیر نظر داشت چرا که او می‌خواست از ما یک فرد مسوول و بزرگ بسازد. کلوپ چنین معلمی بود.

لواندوفسکی در پایان گفت: کلوپ نمونه معلمی بود که فشار زیادی بر دانش‌آموز خود می‌آورد چرا که می‌خواست بیش‌ترین استفاده را از او ببرد. این چنین معلمی باعث پیشرفت دانش‌آموز می‌شود. او به این راضی نبود که دانش آموزش در سطح پایینی باشد بلکه با نهایت سخت گیری به دنبال تبدیل کردن ما به چهره‌های جهانی بود. من از کلوپ چیزهای زیادی یاد گرفتم.

سال ۲۰۲۰ برای لواندوفسکی بهترین بود. او آقای گلی را در بوندسلیگا، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی آلمان که بایرن مونیخ در هر سه جام را بالای سر برد به دست آورد. او برای نخستین‌بار به عنوان بهترین بازیکن جهان و اروپا انتخاب شد.

این فوق ستاره لهستانی در فصل جاری بوندسلیگا هم خوش درخشیده است و در ۱۵ بازی موفق به زدن ۲۰ گل شده است تا نشان دهد که در اوج دوران آمادگی خود به سر می‌برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج