جاباما
۱۰۷۹۵۲۴
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

​غفوری، میهمان جدید کمیته انضباطی استقلال!

​کاپیتان تیم استقلال تهران به عنوان جدیدترین احضار شده کمیته انضباطی این باشگاه شناخته می‌شود.

خبرگزاری ایلنا: ​کاپیتان تیم استقلال تهران به عنوان جدیدترین احضار شده کمیته انضباطی این باشگاه شناخته می‌شود.

تیم استقلال تهران در بازی معوقه از هفته هشتم روز گذشته به مصاف پرسپولیس رفت و تقابل سرخابی‌ها در شهرآورد به تساوی دو بر دو انجامید؛ بازی که با توجه به اتفاقات گوناگون، پس از خاتمه یافتن با حواشی نیز همراه بود.

طبق گفته باشگاه قرار بود بازیکنان استقلال پس از برتری مقابل پرسپولیس پاداش ویژه‌ای دریافت کنند و پیش از اینکه در میکسدزون ورزشگاه خبرنگاران از وریا غفوری در این باره سوال کنند، او از مشکلات مالی باشگاه خبر داد و اظهاراتش مورد توجه قرار گرفت. بعد از اینکه استقلالی‌ها چند هفته ممنوع المصاحبه بودند، نتیجه بازی دربی هم به شکلی بودند که اغلب آنها برای گفتگو با خبرنگاران تمایل داشتند و صحبت‌های جالبی را هم مطرح کردند که بیش از سایرین، صحبت‌های کاپیتان تیم مورد توجه بود.

غفوری بعد از اینکه مقداری درخصوص نتیجه بازی و آلودگی هوا صحبت کرد از شرایط مالی بازیکنان گفت: "این مساله واقعا فاجعه است. دیگر بحث دشمن خارجی نیست و مسوولان باید چاره‌ای بیندیشند زیرا در حال خفه شدن هستیم."

حاضران از مشکلات باخبر شدند و غفوری درخصوص مدیریت باشگاه ادامه داد: "من تا حالا در هیچ تیمی چنین مدیرانی ندیدم که بخواهند چنین پرداختی داشته باشند. هنوز یک سری از بازیکنان از مطالبات پارسال و دو سال قبل، پول طلب دارند و این فصل هم فکر می کنم تنها تیمی هستیم که ۱۰ درصد گرفته‌ایم. قبل از بازی با گل‌گهر وعده می‌دهند که بعد از داربی پرداختی داریم و خوشحال‌مان می‌کنند اما بعد از آن درصدی را گفتند که من خجالت کشیدم به بازیکنان بگویم. نمی‌دانم چرا برای تیم‌های دیگر پول هست اما برای استقلال نیست. این فاجعه است. نمی‌دانم آیا می‌خواهند تمرکز ما را به هم بریزند؟ چرا وعده‌ای می‌دهند که نمی‌توانند عملی کنند؟ آیا می‌خواهند ذهن بازیکن را قبل از داربی به هم بریزند؟ آدم حس می‌کند هیچ پشتوانه‌ای در باشگاه ندارد."

بعد نظر او درباره صحبت‎های مهدی عبدیان، عضو هیات مدیره که گفته بود از نظر فنی بدون مشکل نبود، گفت:"ما هم از عملکرد بازیکنان راضی نبودیم اما توضیح دادم که با سوء مدیریت‌ها و وعده‌های تو خالی اعصاب بازیکن را به هم می‌ریزند. یک سری بازیکنان حتی اجاره خانه خود را هم ندارند. بازیکنان استقلال هیچ پاداشی نمی‌خواهند و فقط می‌خواهیم درصد مطالبات خود را به موقع بگیریم. با این پاداش‌ها فقط می‌خواهند اسم‌شان در رسانه‌ها بیاید."

گلایه‌های کاپیتان اکنون برای او دردسرساز شده است و در حالیکه او تنها از این طریق خواستار پرداخت حقوق همبازیانش شده است باید به دعوت کمیته انضباطی باشگاه برای دفاع از اظهاراتش حاضر شود. او در حالی باید در این کمیته حضور پیدا کند که به مانند سایر بازیکنان مورد انضباطی از سوی کادرفنی گزارش نشده و این بار باشگاه مستقیما خواستار برطرف کردن این سوتفاهم است.

کاپیتان استقلال یکی از بازیکنان است که ابتدای فصل پس از ورود نهادهای نظارتی روی قراردادهای آبی پوشان مورد توجه بود و اگرچه چند ماه از این مسئله می‌گذرد اما او ضمن طلب فصل گذشته‌اش، از فصل جاری نهایتا ۱۰ درصد دریافتی داشته است. غفوری درحالی به کمیته انضباطی فراخوانده شد که دلیل آن نسبت به سایر موارد متفاوت است و باید دید مشکل او با باشگاه برطرف خواهد شد یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آریایی

      چون حرف حق میزنه به کمیته احضارش کردند
      دمت گرم وریا

    • بدون نام

      فرق کیسه کش و پرسپولیس رو میشه از افتخارات کاپیتان هاشون شناخت. طوری حرف میزنه انگار سید جلال کبیر هستش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سیدبلال دوپینگی رومیگی که قاعدی با توپ فرستادش ته درواز

    • بدون نام

      خخخخ حرف مفت میزنه نه حق

    • بدون نام

      زنده باد وریا.

    • Perspolis*90 urum

      کیسه کشای ۶ در۴ هر از گاهی یه حرفی میزنن که بگن اره ماهم هستیم خخخخ

      پاسخ ها

      • رضا رضایی

        من فکر کردم اینا تا شیش ماه میرن تو غار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج