۱۰۷۹۵۳۰
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

۵ خوان استقلال تا پایان فصل

استقلال پس از حضور در دیدار عقب‌افتاده هفته هشتم روبه‌روی پرسپولیس ۵ بازی دیگر تا پایان نیم‌فصل لیگ برتر بیستم در پیش دارد که تقریباً هر ۵ دیدار به نوعی دشوار و همچون موانعی برای رسیدن به قهرمانی نیم‌فصل برای این تیم به شمار می‌رود.

خبرورزشی: استقلال پس از حضور در دیدار عقب‌افتاده هفته هشتم روبه‌روی پرسپولیس ۵ بازی دیگر تا پایان نیم‌فصل لیگ برتر بیستم در پیش دارد که تقریباً هر ۵ دیدار به نوعی دشوار و همچون موانعی برای رسیدن به قهرمانی نیم‌فصل برای این تیم به شمار می‌رود.

بررسی این ۵ خوان در ادامه مشخص می‌کند وضعیت بازی‌های پیش ‌روی استقلال، هم دشوار است و هم حساس.

تراکتور- استقلال

اولین خوان استقلال پس از دربی مسابقه این تیم با تراکتور احیاشده است. تیم مسعود شجاعی که این هفته‌ها شجاعانه در میادین مسابقات ظاهر شده و با تزریق حس و حال خوبی که این سرمربی جوان به این تیم داده یقه حریفانش را گرفته است. تراکتوری که در هر شرایطی در تبریز تیمی زهردار برای مهمانانش نشان داده و البته متعصبانه به پذیرایی از حریفانی که وارد ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز شده‌اند، می‌پردازد. قطعاً دیدار هفته یازدهم استقلال می‌تواند نقشی تعیین‌کننده در جایگاه نهایی این تیم در پایان نیم‌فصل اول داشته باشد. محمود فکری فارغ از هر نتیجه‌ای که در دربی برای تیمش رقم خورده باید بتواند تیمش را مهیای رویدادی مهم در سطح و اندازه دربی کند.

استقلال- سایپا

محمود فکری و تیمش پس از آن باید در دوازدهمین هفته مسابقات لیگ برتر در خانه میزبان تیم چغر و بدبدن سایپا باشند. تیمی که تا اینجای فصل با ۷ تساوی گرچه در پایین جدول رده‌بندی ایستاده و تنها دو باخت در کارنامه دارد ولی به شدت در دادن امتیاز به رقبایش خسیس است. حضور پیروز قربانی در کادر فنی تیم سایپا به خودی خود می‌تواند عاملی در همین ارتباط باشد. یکی از مدافعان سرسخت استقلال در سال‌های نه چندان دور که در این مدت مربیگری در لیگ دسته دو را هم در کارنامه داشته و حالا با سایپا و ابراهیم صادقی زوج مستحکمی را تشکیل داده‌اند و قطعاً برای دیدار با استقلال انگیزه‌های خاص خودشان را دارند.

نفت مسجد سلیمان- استقلال

استقلال در سیزدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر باید در مسجد سلیمان به مصاف نفت این شهر برود. تیم مجتبی حسینی که با نتایجی تقریباً مشابه در برد و باخت‌ و تساوی‌هایش نشان داده یک تیم سر حال و آماده نبرد است. تیمی در میانه‌های جدول که با کمترین بودجه تا حدود زیادی توانسته دل هوادارانش را راضی نگه دارد. تقابل دو سرمربی جوان در رأس کادر فنی استقلال و نفت مسجد سلیمان حتماً یک فوتبال زیبا را به نمایش خواهد گذاشت. گرچه بازی در جنوب حتماً برای استقلال سختی‌های خودش را به همراه دارد ولی با این وجود فکری باید برای تداوم حضور در کادر فنی استقلال با قدرت راهی جنوب شود.

استقلال- نساجی قائمشهر

چهاردهمین خوان محمود فکری در نیم‌فصل اول دیدار با تیم فصل قبل خودش است. تیمی که از مدیریت و مالکش گرفته تا آخرین مربی و بازیکنش همگی دارای حس انتقام از محمود فکری هستند که این تیم را برای ورود به لیگ بیستم بست ولی نیمه‌کاره رها کرد و به تهران و استقلال پیوست. اتفاقات ابتدای فصل که هنور بر سر آن و معادله ۲/۵ میلیاردی بدهی فکری به نساجی پرونده‌اش باز است. قطعاً این بازی هم برای فکری و تیمش آسان نیست و باید با تمام قدرت برای کسب امتیاز در تهران روبه‌روی تیم استان زادگاهش به میدان برود.

سپاهان- استقلال

آخرین دیدار استقلال در نیم‌فصل اول را باید شاه‌بیت مسابقات این تیم در نیم‌فصل اول هم لقب داد. رویارویی با سپاهان محرم نویدکیا و باز هم تقابل دو سرمربی جوان و هم‌دوره در دوران بازیگری که بارها و بارها روبه‌روی هم در مستطیل سبز پنجه در پنجه شدند و بارها طعم شکست و پیروزی روبه‌روی هم را چشیده‌اند. استقلال برای رسیدن به جایگاهی که باید و شاید قطعاً کار آسانی در اصفهان با یکی از مدعیان قهرمانی این فصل از رقابت‌های لیگ برتر ندارد و این دیدار نقش مهمی در چگونگی ورود استقلال به دور برگشت خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همشونو میبریم شک نکن چرا هفت خوان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثل دیشب که نود دقیقه تو قوطی بودین بکمک داور میرین
        خخخخخخخخخ

      • بدون نام

        با شیخ دیاباته ونادری ارره میبرید البته خرشانسیننن

      • محمود رضا

        بله البته با کمک وزارت و بابا مسعود

      • بدون نام

        پرسپولیسی هستین

      • دختر تاجی

        بابامسعود بابای شماس بدبخت
        چرا باباتون رو نمیشناسین
        اینهمه تلاش کرده براتون
        اینقد جام با اسنپ آورده براتون

    • Perspolis*90 urum

      کیسه کشا مطمئن باشن مموت کتری یا پرویز ۳ بر ۲ یا صمد ۶ تایی فکراشونو بزارن رو هم باز بیسوادن نمونه بارزش تو بازی دربی کتری چند بار ترکیب بازی رو عوض کرد؟ شما اخر فصل نهایتش ۳ یا ۴ بشید

    • بدون نام

      پرسپولیسی هستین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج