۱۰۷۹۶۹۲
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

سه‌شنبه مبهم «یحیی» در پرسپولیس

«یحیی گل‌محمدی» پس از صحبت‌هایی که در پایان شهرآورد پایتخت انجام داد، روز مبهمی را سپری می‌کند و اخبار دقیقی از شرایط وی منتشر نشد.

خبرگزارای ایرنا: «یحیی گل‌محمدی» پس از صحبت‌هایی که در پایان شهرآورد پایتخت انجام داد، روز مبهمی را سپری می‌کند و اخبار دقیقی از شرایط وی منتشر نشد.

شهرآورد نود و چهارم، روز گذشته با تساوی دو بر دو به اتمام رسید. این در حالی است که پرسپولیس تا دقیقه ۹۳ از حریف پیش بود اما نتوانست برتری را حفط کند.

پس از بازی و در نشست خبری، گل‌محمدی به حضور «مهدی رسول‌پناه» در ریاست هیات مدیره باشگاه اعتراض کرد و معتقد بود او در زمانی مدیرعاملی خود موجب شده تا چند بازیکن تاثیرگذار تیم جدا شوند و اکنون نباید در باشگاه پُست داشته باشد.

سرمربی پرسپولیس که روزهای پرفشاری را پشت سرمی‌گذارد، امروز قرار بود با «جعفر سمیعی» مدیرعامل و «ابراهیم شکوری» معاون باشگاه دیدار کند که گفته می‌شود به دلیل حضور نداشتن این دو نفر در ساختمان باشگاه، دیداری صورت نگرفته است.

همچنین برخی رسانه ها خبر از عدم حضور گل محمدی در تمرینات امروز پرسپولیس دادن که این مساله صحیح نبود و سرمربی سرخپوشان در ورزشگاه شهید کاظمی نیمی از بازیکنان را تمرین داد. نیمی دیگر از بازیکنان نیز زیر نظر حمید مطهری در پژوهشگاه نفت تمرین کردند.

البته شنیده ها حاکی از آن است که گل محمدی در تمرین امروز مانند همیشه نقش موثری نداشته و بیشتر به خوش و بش با بازیکنان پرداخته است. بنظر می‌رسد این مربی جوان و موفق، سه‌شنبه مبهمی را سپری می‌کند. روزهای سختی که با جدایی بازیکنان تاثیر گذار از راه رسیده، سرمربی سرخپوشان را در شرایط سختی قرار داده است.

یحیی گل محمدی شب گذشته پس از تساوی مقابل استقلال تهران با انتقاد شدید از حضور مهدی رسول پناه در هیات مدیره باشگاه ۲ روز به وزارت ورزش فرصت داد تا سرپرست سابق باشگاه را برکنار کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قیافه موقشنگ تو دربی مثل آدمهای دم احتضار بود خخخخ!!!

      پاسخ ها

      • بابک

        محتضر کیسه کشای حقیر بودن که عینا فرق سبک پرسپولیس کبیر با کیسه ی حقیر دیدند ولرزیدند سجده شکر تون مستدام باد که سال 52 تکرار نشد براتون

    • محمد علی

      ما هواداران تیم بزرگ پرسپولیس همیشه از تیممان و یحیی گل محمدی ومطهری وهمه پیشکسوتان پرسپولیس حمایت می‌کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج