جاباما
۱۰۷۹۹۸۲
۳۳ نظر
۶۷۲۴
۳۳ نظر
۶۷۲۴
پ

کچل بودن، کچل ماندن و اعتماد به نفس داشتن

کچلی و طاس بودن برای آقایان یک دغدغه محسوب می‌شود. اصولا آقایان دوست ندارند مو‌های دلبرانه و پُرپشت خود را از دست بدهند، اما بعد از خواندن این مطلب، به کچل بودن خود می‌بالید.

برترین‌ها: کچلی و طاس بودن برای آقایان یک دغدغه محسوب می‌شود. اصولا آقایان دوست ندارند موهای دلبرانه و پُرپشت خود را از دست بدهند، اما ثابت شده است که الگوی طاسی مردانه در اکثر آقایان وجود دارد و بعد از این‌که چند سال از زندگی با موهای زیبایشان می‌گذرد، کم‌کم متوجه خالی شدن جای آن‌ها می‌شوند. امروز مطلب ما مختص به آقایان کچل است. در این مطلب، قصد داریم به یک موضوع خیلی جالب بپردازیم. بعد از خواندن این مطلب، به کچل بودن خود می‌بالید. با ما همراه باشید.

کچل بودن، کچل ماندن و اعتماد به نفس داشتن

مردهای کچل، پولدارتر و موفق‌تر

شاید شما هم تابه‌حال آدم‌های پولدار و موفق زیادی دیده‌اید که کچل هستند. اصلا حتی در فیلم‌ها هم برای نشان دادن یک مرد پولدار و موفق، بازیگر را کچل می‌کنند. شاید برایتان جالب باشد اما تاریخ نشان داده که مردان کچل به نوعی فرصت‌های بیشتری دارند. یعنی می‌توان این طور تفسیر کرد که «این ویژگی در انسان‌ها رشته تکاملی دارد.» مردان کچل اغلب در رده افراد باهوش‌تر، داناتر، تحصیل‌کرده‌تر، موفق‌تر، صادق‌تر و مهربان‌تر جای می‌گیرند و به همین دلیل به نوعی جذابیت بیشتری هم دارند.

طاسی سر در طول تاریخ تاثیر خاص خود را بر جای گذاشته است. از آثار مثبت بر جوامع مختلف گرفته تا اختراعات بزرگ و مهم تاریخی که بیشتر توسط مردان طاس و باهوش انجام شده است. البته این نکته را نمی‌توان به طور حتم بیان کرد که تمام این افراد بزرگ دچار طاسی بوده‌اند، اما بسیاری از این انسان‌های فرهیخته و موفق، اما وسواس بیمار گونه‌ای برای بازگرداندن موهایش داشته و در این مسیر از هیچ کاری کوتاهی نکرده‌اند.

کچل بودن، کچل ماندن و اعتماد به نفس داشتن

تاج برگ زیتونی که ژولیوس سزار بر سرش می‌گذاشت، بیش‌تر از آن که به سنت روم باستان برگردد، تلاشی بود در راستای پوشاندن سر کم مویش. زمانی که سزار با کلئوپاترا آشنا شد، تقریبا بیشتر موهایش را از دست داده بود. سزار مثل خیلی از افراد طاس، مو‌های پرپشتی در پشت سرش داشت و آن‌ها را بلند می‌کرد و از طریق شانه به جلوی فرق سرش می‌کشید. شکسپیر، سقراط، ناپلئون، ارسطو، گاندی، داروین، چرچیل و سینوهه جزو افراد مهم و طاس در تاریخ بوده‌اند.

کچل‌ها خوشتیپ‌تر هستند

شاید در زمان‌های قدیم‌تر کچلی اصلا زیبایی به‌حساب نمی‌آمد. حتی دقیقا گاهی اوقات ملاک سنجیدن زشتی هم محسوب می‌شد و یا در موارد حادتر، کچل‌ها مورد تمسخر قرار می‌گرفتند. اما حالا دیگر هیچ‌کدام از آن تفکرات وجود ندارد و دقیقا روی سکه عوض شده است. این‌روزها یک مرد کچل می‌تواند به‌عنوان یک مرد بسیار خوشتیپ شناخته شود، حتی ممکن است آن‌قدر که کچلی یک مرد را جذاب می‌کند، مو داشتن به آن نیاید. تاجایی که حتی تعجب کرده‌ایم که چطور ممکن است یک ‌نفر با کچل کردن، اینقدر خوشتیپ شود (مانند امیرآقایی خودمان).

کچل بودن، کچل ماندن و اعتماد به نفس داشتن

این روزها کچل کردن در بین سلبریتی‌های هالیوودی هم مُد شده است. مثلا راک عزیز و دوست‎‌داشتنی، با کچل کردن جذابیت خود را چندبرابر کرده است. پس در این‌جا متوجه می‌شویم دیگر مو داشتن دلیل و ملاکی برای زیبایی به‌حساب نمی‌آید. یا مثلا چه کسی است که بگوید جف بیزوس خوشتیپ نیست. پس وقتی مو‌ها شروع به ریختن می‌کند می‌توانید تیپ خفن کچلی را امتحان کنید. برای خوشتیپ شدن با کله کچل به نحوه لباس پوشیدن خود توجه کنید.

کچل بودن، کچل ماندن و اعتماد به نفس داشتن

کچل‌های عزیز، لطفا درست لباس بپوشید

لطفا از لباس‌های کاملا سایز و خوش دوخت استفاده کنید تا استایل شیک‌تری داشته باشید. پوشیدن کت‌های خیلی بزرگ و یا لباس‌هایی با شانه افتاده اصلا پیشنهاد نمی‌شود. خط سرشانه اهمیت زیادی دارد. این قانون در مورد شلوار هم صدق می‌کند. پوشیدن شلوار‌های خیلی تنگ یا خیلی گشاد همه تلاش برای خوشتیپ بودن را از بین خواهد برد. سادگی عین زیبایی است، ولی می‌توانید با اکسسوری‌ها استایل خود را خاص‌تر نشان دهید. عینک آفتابی هم ایده بدی نیست.

یادتان باشد نباید به‌راحتی از ریش بگذرید، چراکه با ریش گذاشتن می‌توانید استایل خودتان را دگرگون کنید. از آرایشگر خود بخواهید که با توجه به فرم صورت یک ریش مناسب را برایتان طراحی کند. در مورد ریش‌ها وسواس نشان دهید به هر حال این تنها مو‌های روی سر است و باید در جهت جذابیت و تیپ مناسب از آن استفاده شود. اگر هم برایتان پیش آمد که وقت کافی برای آرایشگاه رفتن نداشتید، حتما ته‌ریش بگذارید اما حواستان باشد حتما مرتب باشد.

کچل بودن، کچل ماندن و اعتماد به نفس داشتن

خانم‌ها به مردان کچل چه احساسی دارند؟

یکی از مشغولیات ذهنی کسانی که موهای خود را از دست داده‌اند، این است که مدام درگیر این هستند که خانم‌ها چه نظری درباره آن‌ها دارند؟ مخصوصا اگر هنوز ازدواج نکرده باشند این موضوع برایشان از اهمیت بیشتری برخوردار است. جالب است بدانید اکثر خانم‌ها اصلا مو داشتن آقایان برایشان اهمیتی ندارد و جالب‌تر اینکه درصدی از خانم‌ها آقایان کچل را به مردانی که موی سرشان نریخته است ترجیح می‌دهند.

صادقانه بگوییم اولین چیزی که سبب جذب زنان می‌شود، هیکل مرد‌ها و قدرت بدنی آنهاست. این ویژگی حتی بیشتر از مو‌های سرشان برای زنان اهمیت دارد. زنان بیشتر به مدل لباس پوشیدن مرد‌ها و بوی تنشان توجه می‌کنند. پس اگر کم‌مو یا بی‌مو هستید و سایر خصوصیات مورد پسند زنانه را دارید، نگران نباشید و اعتماد به‌نفستان را از دست ندهید، زیرا زن‌ها مرد‌های کچل را دوست دارند. همه این‌ها برای آن‌ها مهم است.

با اینکه جذابیت ظاهری نقش مهمی برای تاثیر اولیه روی آدم‌ها دارد، اما مهمترین و جذاب‌ترین چیز برای یک مرد داشتن اعتمادبه نفس، ظاهری خوب و مرتب و رفتار مناسب است.

کچل بودن، کچل ماندن و اعتماد به نفس داشتن

کچل‌ها، ازدواج موفق‌تری دارند

مردان کچل در چهره شناسی به این صورت تعریف می‌شوند: افرادی که بیشتر فکر می‌کنند و بااستعداد هستند. اگر مساله ژن را کنار بگذاریم به راحتی می‌توان دریافت، افرادی که هوش بالاتری دارند یا بیشتر از دیگران فکر می‌کنند، سر‌های طاس یا نیمه طاس دارند. هر چه افراد بیشتر فکر کنند به طبع درآمد بالاتر، زندگی بهتر و شانس کاری بیشتری خواهند داشت. پس می‌توان این را باور داشت که مردان کچل موفق‌تر هستند. این موضوع مهم واقعیت دارد. این اصطلاح که مردان کچل همسر‌های زیباتری دارند، بسیار زبان‌زد است. اگر بتوان به فکر جهت داد باعث درآمدزایی و موفقیت‌های شگفت انگیزی می‌شود.

البته این به این معنا نیست که باید پولدار باشید تا ازدواج موفقی داشته باشید، منظور این است، کسانی که در کار و موقعیت اجتماعی موفق هستند، به‌طبع عاقل و باهوش هستند. پس این افراد با دقت و به‌درستی به‌انتخاب می‌پردازند. زمانی که یک نفر را برای همسری انتخاب می‌کنند، با فکر و عقلانی تصمیم می‌گیرند، این است که می‌گوییم این افراد ازدواج‌های موفق‌تری دارند.

حالا که این مطلب را خواندید و متوجه شدید که کچلی آن‌قدر هم که فکر می‌کنید بد نیست، از این به بعد به‌جای کلنجار رفتن با این موضوع، به کچل بودن خود افتخار کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من کجلم با افتخار...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم همینطور

      • امین هستم

        منم هستم

      • Omid

        من کچلم تو مو دار
        من......... تو وردار

      • بدون نام

        من کچل نیسم ولی کچل ها را دوس دارم

    • عرفان

      الان من که ابنهمه مو دارمو خوشتبپم.با خوندن این مطلب میگم کاش کچل بودم.خخخ

      پاسخ ها

      • 007

        به نظر شما چرا امیر اقایی اینقدر کت کوتاه با استین بالازده دوست داره. دقیقا مثل ارسطو که کت گل گلی دوست داشت

    • بدون نام

      چه با مو چه کچل. امثال بنده ی فلک زده دهه شصتی با این وضع خونه و قیمتا آرزوی ازدواج و به گور خواهد برد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام منم از کچل بودن خود افتخار میکنم خخخخخخخ

      • علیش

        ایول داری ولی نا امید نباش .

      • فرشته ای بنام عادل . شیطانی بنام فروغی

        دوست عزیز اینقدر ناامید نباش دنیا هیچ وقت یک جور نمونده مطمئن باش سر موقع به اندازه تلاش هایی که کردی به اهدافت میرسی . شک نکن

      • بدون نام

        شصتیهای اطراف ما دو سه بار ازدواج کردند کلی هم ترحم دیگران رو جلب کردند .نسل سوخته اصلی دهه پنجاهیها بودند که بی صدا و بدون جوانی کردن سوختند

      • بدون نام

        دهه شصتی نسل نق و ناله و ننری

    • بدون نام

      یه خواستگار طاس داشتم موقع پذیرایی چشمم به سرش افتاد اصلا دلم بهم خورد
      خیلی چندش اوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چیزهای مهم تری هم مثل تربیت خانوادگی هست که نداشتنش برای همه میتونه چندش آورتر باشه

    • بدون نام

      من موافق نیستم برای خانم ها مو داشتن مردهامهمه و همه با مو خوشتیپ تر هستن

      پاسخ ها

      • من

        انچه هرفرد را خوشتیپ میکند سواد وفرهنگ واراستگی وشایستگی وووهست که البته برای بیشتر اینها پول شرط اوله میفهمید که؟

    • ...

      من از مردای کچل بیشتر خوشم میاد

      پاسخ ها

      • آزاده

        منم کچلم

      • بدون نام

        افرین

      • 007

        من خیلی کچلم

    • پروانه

      با درود .کلمه کچل کاملا با طاسی فرق داره .کچلی بیماریاست .اما طاسی یکنوع ارثی یا دلایل دیگری را مربوط میشه ،واقعی طاسها خوشتیپ ترند .

    • h

      حالا نمی شد عکس حسن ریوندی هم میزاشتی

      پاسخ ها

      • راد

        یک ویژگی کچلها که نگفتی سر سختی شونه چیزی رو که میخوان باید بدست بیارن

    • شیرین

      من اصلا از مردای کچل خوشم نمیاد
      صابون ب دلتون نزنید
      اونا جون معروف و پولدارن تو نظرتون خوشتیپ میان

    • شهره

      حالا همه شدن کچل جذاب

    • فامیل دور

      ....اینگونه طبقه بندی افراد کاملا مسخره است مثلا بگیم همه افراد چپ دست باهوشن یا همه چشم رنگیا فلان
      تو همه طبقه بندیا هم ادم موفق پیدا میشه هم ناموفق اتفاقا تو ایران یا هرجای دیگه اغلب دخترا اگه دو مرد با خصوصیات یکسان ولی یکی کچل و دیگری مودار بهشون پیشنهاد ازدواج بده بالای 90 درصدشون اون موداره رو انتخاب میکنن
      اینکه با یه مطلب بخوایید دل افراد کچل رو به دست بیارید خیلی حرفه ای نیست
      برترینها امیدوارم در مقابل انتقاد مقاومت نکنی

    • بدون نام

      من کچل بودم ولی خیلی افسردگی داره تا کاشت مو انجام دادم و الان انگیزم بیشتر شده امیدوارم علم پیشرفت کنه ک این معضل از بین بره

    • سایه

      کچل های سرکوچیک اصلا جذاب نیست
      سر آدم اگه بزرگ باشه کچل بهتره چون با مو خییلی بزرگتر به نظر میاد

    • بدون نام

      همیشه به یه دوست کچلم گفته ام و می گم که کچل بودن برای مرد زشت نیست. فقط کافیه که موهای سرتو (هر چی که از اطراف باقی مونده) کاملا بزنی و در عوض به باقی چهره ات برسی. مثل ریش و سیبیل. و البته استایل شیکی داشته باشی.
      قدیما به خصوص مردها دوست داشتن به هر طریقی هست باقی موهای سر رو نگه دارن و حتی بلند نگه دارن و این خیلی زشت و بی ریخت بود.

    • مريم

      اين كه شما داريد القا مي كنيد ولي نمي تونيد تحميل كنيد
      كسي كه با داشتن كله كچل اينقدر از خودمتشكر باشه اصلا ادم مفت گروني حتما تو زندگي شاخ هم ميشه
      قطعا باخودتون حساب مي كنيد خيلي با پول و صندلي كذايي مي تونند همه چيز رو بخرند ولي همه خريدني نيستند ! يادتون نره

    • مهدی رنجدوست

      با چه معیار علمی یا تحقیقاتی این نظرات بیان شده؟ من هم دچار طاسی سرم از اونجا که از نوجوانی می‌دونستم از هر دو سمت پدر و مادر ژن طاسی در من هست و در نهایت دیر یا زود طاس خواهم شد مطلقا خودم رو درگیر آرایش و مدل مو نکردم. و با اینکه به نظر دوستانم به اصطلاح طاسی بهم می‌آد اما معتقدم داشتن مو حتما باعث خوش‌تیپ‌تر شدن مردهاست. در مورد خانومها هم، دست‌کم در ایران برای بیشترشان خیلی مهمه. آنچه که من در زندگی و شهر خودم، ساری، دیدم اینگونه است. فقط چند سال پیش مقاله‌ای خونده بودم که می‌گفت طبق یک پژوهش مردان طاس در نظر خانومها قوی‌تر و قدرتمند‌تر می‌آن.

    • عشقه بالیوود

      امیر آقایی خیلی خیلی خیلی زیاد جذابه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج