جاباما
۱۰۸۰۱۴۶
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

فوت زوجِ سالمند آوجی بر اثر گازگرفتگی

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: ظهر امروز ۲ نفر از هم‌وطنان ما در شهر آوج دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند و تلاش تکنسین‌های اورژانس در این زمینه بی‌نتیجه ماند و این عزیزان فوت شدند.

خبرگزاری فارس: سهیل سلطانی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: ساعت ۱۴:۰۰ امروز تماسی با مرکز کنترل و هدایت عملیات اورژانس ۱۱۵ قزوین حاصل شد که حکایت از مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در شهر آوج روستای نقاش داشت.

وی افزود: پس از این تماس، یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ از آوج به محل حادثه اعزام شد و پس از بررسی محل حادثه توسط تکنسین‌های اورژانس، مشخص شد یک خانوادهٔ ۲ نفره دچار مسمومیت با گاز co شده‌اند.

این مسؤول اظهار کرد: پس از معاینهٔ این ۲ هم‌وطن که یک آقای ۷۰ ساله و یک خانم ۶۵ ساله بودند، مشخص شد که این عزیزان علائم حیاتی ندارند، سریعاً اقدامات درمانی در جهت احیای مددجویان آغاز شد که متأسفانه نتیجه‌ای در پی نداشت.

وی خاطرنشان کرد: متوفیان تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل شدند و علت حادثه توسط عوامل آتش‌نشانی در دست بررسی است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین در پایان عنوان کرد: گاز مونواکسیدکربن گازی بی‌بو و بی‌رنگ است و لازم است هم‌وطنان عزیز در صورت بروز علائمی از قبیل سردرد، سرگیجه و تهوع فوراً درب‌ها و پنجره‌ها را باز کرده و در هوای آزاد قرار بگیرید و با شمارهٔ ۱۱۵ تماس حاصل کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این دو که ناتوان بودند یعنی فرزندی نداشتند که وسایل خونه را چک کند از ایمنی آنها خاطر جمع باشد پدر ومادر پیر را باید هر روز سرزد مراقبشون بود نه شب بخوابند وبه خواب ابدی برندخدا رحمتشان کند روحشان شاد

      پاسخ ها

      • حسین

        این دونفر فرزند داشتند ولی همه تهران بودند. این دوبنده خداهم برای تعویض آب و هوا به شهرستان رفته بودند که این اتفاق ناگوار براشون پیش اومد. خدا رحمتشون کنه و به خانوادش صبر بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج