۱۰۸۰۱۵۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

صدرنشینی سپاهان در لیگ برتر والیبال

هفته بیست‌ویکم لیگ برتر والیبال مردان در حالی به پایان رسید که سپاهان با وجود صدرنشینی، سایه شهرداری ارومیه و لبنیات هراز آمل با تنها یک امتیاز اختلاف در کنار خود حس می‌کند.

خبرگزاری ایلنا: هفته بیست‌ویکم لیگ برتر والیبال مردان در حالی به پایان رسید که سپاهان با وجود صدرنشینی، سایه شهرداری ارومیه و لبنیات هراز آمل با تنها یک امتیاز اختلاف در کنار خود حس می‌کند.

صدرنشینی سپاهان در لیگ برتر والیبال

هفته بیست‌ویکم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، امروز (چهارشنبه) با شش دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری شد.

در مسابقات این هفته تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، شهداب یزد، شهرداری ورامین، آذرباتری ارومیه، شهرداری ارومیه و سایپا تهران برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

در پنجمین مسابقه این هفته و در خانه والیبال تهران تیم‌های راه‌یاب ملل کردستان و شهرداری ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان پیمان اکبری با شکست سه بر یک نماینده کردستان به پانزدهمین برد خود دست یافتند.

راه‌یاب ملل کردستان در ست نخست این دیدار 28 بر 26 شهرداری ارومیه را شکست داد اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 11 و 25 بر 16 مغلوب این تیم شد تا امتیازی از این مسابقه کسب نکند و همچنان با دو برد و هشت امتیاز در رتبه سیزدهم جدول باقی بماند.

شهرداری ارومیه با کسب پانزدهمین برد خود، 44 امتیازی شد و در رتبه دوم جدول لیگ برتر مردان در پایان هفته بیست‌ویکم قرار گرفت.

دیدار دو تیم در مدت زمان یک ساعت و 55 دقیقه انجام شد و مهرداد شوشتری و میثم پارسه به عنوان داور اول و دوم قضاوت این رقابت را برعهده داشتند. نظارت فنی و داوری بازی هم ازسوی امین‌ برق‌لشگری و محسن ترابی انجام شد.

در دیگر مسابقه همزمان و در سالن فدراسیون والیبال نیز تیم سایپا تهران سه بر یک فولاد سیرجان را شکست داد تا قهرمان نیم فصل این رقابت‌ها چهارمین ناکامی خود را تجربه کند و با 39 امتیاز در رتبه ششم جدول قرار گیرد.

شاگردان ناصر شهنازی در ست سوم این دیدار 25 بر 19 مغلوب نماینده سیرجان شدند اما در ست‌های اول، دوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 21 و 25 بر 22 حریف خود را شکست دادند و در پایان هفته بیست‌ویکم سیزدهمین برد خود را جشن گرفتند.

صابر کاظمی بازیکن تیم فولاد سیرجان با کسب 28 پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار فولاد سیرجان و سایپا تهران از آن خود کرد، اما تلاش‌های او مانع شکست تیمش نشد.

کیوان عابدزاده و علیرضا قریب به عنوان داور اول و دوم قضاوت این دیدار برعهده داشتند. حسین پورکاشیان و محمدحسین‌ شفقی هم به ترتیب ناظر فنی و ناظر داوری این مسابقه بودند.

در ست دوم این مسابقه که 143 دقیقه طول کشید، رحمان داوودی بازیکن تیم فولاد سیرجان کارت زرد دریافت کرد.

در پایان هفته بیست‌ویکم لیگ برتر مردان ایران تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، شهرداری ارومیه و لبنیات هراز آمل با 15 برد در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

همچنین شهداب یزد با 14 برد، سایپا و فولاد سیرجان با 13 برد در رتبه‌های چهارم تا ششم جدول قرار دارند.

جدول لیگ برتر مردان ایران در پایان هفته بیست‌ویکم به شکل زیر است:

در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر مردان ایران تیم‌های پیکان تهران و هورسان رامسر استراحت داشتند و نتایج کامل این هفته به قرار زیر است:

صدرنشینی سپاهان در لیگ برتر والیبال

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج