جاباما
۱۰۸۰۴۵۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اخباری: نگران بیانیه‌های نساجی برای داوری هستم

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: نگرانیم که بیانیه‌های باشگاه نساجی داور و مسولان برگزاری بازی را تحت الشعاع قرار بدهد.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: نگرانیم که بیانیه‌های باشگاه نساجی داور و مسولان برگزاری بازی را تحت الشعاع قرار بدهد.

سعید اخباری در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی اظهار داشت: فردا تقابل دو تیم پرطرفدار و ریشه‌دار است. هر دو تیم هوادارانی دارند که فوتبال فهم و فوتبال دوست هستند و آنها منتظر یک بازی تاکتیکی و پرهیجان خواهند بود. نقطه اشتراک دیگر دو تیم این است که بخش خصوصی این دو تیم را اداره می‌کند. جای تقدیر دارد که در روزهای سخت اقتصادی عزیزانی هستند که از جیب خودشان برای ورزش و مردم شهرشان هزینه کنند.

وی درباره وضعیت نساجی اشاره کرد: نساجی امسال یک تیم خوب و با بازیکنان باکیفیت است. این تیم ساختار هجومی و دفاعی خیلی منظمی دارد. نساجی با کادر فنی خوبی که دارد کار ما را برای بازی فردا سخت‌ می‌کند. بازیکنان ما می‌دانند که یکی از مهمترین بازی‌های ما فردا است. در این اتفاق ۶ امتیازی تیمی موفق خواهد شد که بتواند از موقعیت‌های خود استفاده کند.

سرمربی ماشین‌سازی اشاره کرد: تیم ما ۹۶ درصد به نسبت سال گذشته تغییر کرده است. به جز اتابک زارعی، ۲۴ بازیکن جدید به ماشین‌سازی آمده است. این تغییرات زمان می‌برد تا بازیکنان باهم هماهنگ شوند ولی خداراشکر الان این اتفاق رخ داده است. ما کم هزینه ترین تیم لیگ هستند ولی بازیکنان جوان و جویای نام به دنبال این هستند که خودشان را اثبات کنند. بازیکنان با شرف و با غیرتی داریم. آمدیم که بازی خوبی انجام بدهیم و امیدوارم این بازی با برد برای تیم ما همراه باشد.

اخبار ی اضافه کرد: همه هواداران ماشین‌سازی چشم و امیدشان به این تیم است. از همه متصدیان برگزاری مسابقات و اعضای تیم حریف و حتی تیم خودمان خواهش می‌کنم حالا که یک داور جوان برای این بازی انتخاب شده است، شرایط را بهم نریزیم. بیانیه‌هایی که تیم حریف راجع به بازی گذشته‌شان صادر کرده است، واقعا ما را نسبت به تحت‌الشعاع قرار گرفتن داور این بازی نگران کرده است.

وی گفت: من در این ۵ بازی که سمت سرمربی را داشتم در ۴ بازی ضربه خوردیم ولی هیچوقت از داوری صحبت نکردم. در یک بازی پنالتی بی مورد علیه ما گرفته شد و ما صحبت نکردیم ولی الان نگرانیم که بیانیه‌ها و این صحبت‌ها داور و مسؤلان برگزاری بازی را تحت الشعاع قرار بدهد


. اخبار ی درباره اینکه چقدر به بقای تیم در لیگ برتر امیدوار است، یادآور شد: این تیم 24 بازیکن جدید داشته و نیاز به زمان داشته است اما با این غیرت و شرافتی که از بازیکنان می‌بینم، اگر همینطور ادامه دهند شک نکنید این تیم در لیگ میماند و شاید به رتبه‌های خوبی هم دست پیدا کند. تاکنون بدشانس بودیم که برخی بازی‌ها را از دست دادیم. بازیکنان ما نشان داده‌اند می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند. این تیم با این بازیکنان یقین بدانید که در لیگ برتر خواهد ماند.

وی درباره حضور مربیان جوان در لیگ برتر، عنوان کرد: این یک بحث طولانی مدتی است و نمی‌توان در یک جمله پاسخ داد اما وقتی در بدنه کشور و دولت ما از وزیر دهه شصتی استفاده شده است، چه اشکالی دارد در مربیگری فوتبال این اتفاقات رخ ندهد؟ در بحث بین‌المللی نیز می‌بینید که سن فقط یک عدد است. الان بازیکنی در لیگ داریم که 38 سال دارد و از جوان‌ها بهتر کار می‌کند. به مربی جوان باید مهلت و امکانات و ساختار داد. اگر بخواهند مربیان جوان را تحت فشار قرار بدهند قطعا جوابگو نخواهد بود اما اگر زمان داده شود مطمئن باشید خیلی از مربیان جوان ما می‌توانند موفق باشند. من این مسأله را درباره خودم نمی‌گویم.

سرمربی جوان ماشین‌سازی در خاتمه تصریح کرد: در کشور ما فرق سابقه و تجربه به طور کلی تشریح نشده است. بنده در 12 سالی که در لیگ برتر کار کردم با مربیان بزرگی افتخار همکاری داشتم و سعی کردم از هر کدام از بزرگان چیزی یاد گرفته باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج