جاباما
۱۰۸۰۷۱۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

الهویی: انتظار بازی سختی مقابل آلومینیوم داشتیم

مربی گل‌گهر سیرجان گفت: انتظار بازی سختی در برابر آلومینیوم داشتیم.

خبرگزاری تسنیم: مربی گل‌گهر سیرجان گفت: انتظار بازی سختی در برابر آلومینیوم داشتیم.

سعید الهویی عصر امروز در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: همانطور که دیروز هم گفتیم انتظار یک بازی سخت در برابر رقیب اراکی خود داشتیم. آلومینیوم تیم بسیار باکیفیت و خوبی است. سبک فوتبال را به خوبی اجرا می‌کند و انتظار چنین بازی را داشتیم.

وی ادامه داد: متاسفانه امروز مهاجمان تیم انتظارات را به درستی برآورده نکردند. در بخش دفاعی شاهد بازی کیفی بازیکنان تیم‌مان بودیم و در طول بازی فرصت گلزنی به تیم حریف ندادیم که نشان از عملکرد قابل قبول خط دفاعی تیم است.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تصریح کرد: در حمله انتظارات برآورده نشد که بخشی از آن به زمین مسابقه برمی‌گردد زیرا برای تیمی مانند گل‌گهر که تیم دوم و بالای جدول هستیم وضعیت مالکیت توپ، کیفیت زمین مناسب نبود و همین کار را برای ما سخت کرد و از سبک تیمی دور شدیم.

الهویی اضافه کرد: این درحالیست که سرمربی انتظار بالایی از تیم دارد و با وجود تساوی در مقابل آلومینیوم در خانه حریف اما "قلعه‌نویی" سرمربی تیم از کیفیت بازی رضایت نداشت.

وی بیان کرد: ۱۶ روز بازی نکردن و نداشتن رقابت طی این مدت زیاد در لیگ، را هم باید در نظر گرفت که همین کار را برای تیم و بازیکنانمان سخت کرده بود.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با اشاره به وضعیت داوری مسابقه افزود: آنچه در بین دو نیمه و پایان بازی از طریق دوربین‌های اختصاصی خود مشاهده کردیم صحنه نیمه اول روی علیزاده و روی اوت دستی یک خطای پنالتی و ۲ آفساید اشتباه اتفاق افتاده بود که می‌توانست موقعیت منجر به گل باشد و امیدواریم خطاها به حداقل برسد تا به تیم‌ها هم کمک شود.

الهویی خاطرنشان کرد: وقتی می‌خواهید بازی‌های زمینی ترکیبی را به خوبی اجرا کنید اولین پیش‌نیازش زمین باکیفیت است که زمین مسابقه کیفیت لازم را نداشت. در حال حاضر دو هافبک باکیفیت لیگ علیزاده و زنده‌رو هستندکه امروز توپ‌های زیادی را به دلیل کیفیت زمین لو دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج