جاباما
۱۰۸۰۷۲۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تارتار: اسیر تجربه سپاهان شدیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: اسیر تجربه سپاهان شدیم و توپی که خودمان از دست دادیم منجر به گل دوم سپاهان شد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: اسیر تجربه سپاهان شدیم و توپی که خودمان از دست دادیم منجر به گل دوم سپاهان شد.

مهدی تارتار عصر جمعه در نشست خبری پس از شکست ۲ بر یک تیمش برابر سپاهان اصفهان در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی را خوب آغاز کردیم و بسیار منسجم و منظم دفاع کرده و در حمله خوب عمل کردیم. حتی می‌توانستیم روی ضربات ایستگاهی و اوت‌های دستی به گل برسیم اما به دلیل کم‌تجربگی نسبت به تیم بزرگ سپاهان، روی یک غفلت گل نخست را دریافت کردیم.

وی افزود: در ادامه بازی را کنترل کرده و تا پایان نیمه نخست خوب بازی کردیم. نیمه دوم را نیز خوب آغاز کردیم تا به گل تساوی رسیدیم و پس از این گل نیز سپاهان را به خوبی کنترل کردیم، اما دوباره اسیر تجربه سپاهان شدیم و توپی که خودمان از دست دادیم منجر به گل دوم سپاهان شد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد: تا زمان گل دوم سپاهان خوب بودیم اما با توجه به اینکه ۲ بر یک عقب افتادیم، تیم برای اینکه از این دیدار امتیاز به دست آوریم بی‌محابا حمله کرد. در ضدحملات موقعیت‌های خوبی نصیب سپاهان شد که دروازه‌بان ما آنها را به خوبی دفع کرد، در حالی که سپاهان می‌توانست در ضدحملات گل‌های بیشتری به ما بزند.

تارتار گفت: به سپاهان تبریک می‌گویم و برای این تیم بزرگ در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم. ما نیز در این دیدار نزدیک به ۷ بازیکن جوان داشتیم که از آکادمی پیکان به تیم بزرگسالان آمده‌اند و این موضوع برای ما واقعاً ارزشمند است. دوست داریم همین روند را ادامه داده و بازیکنان خوب آکادمی پیکان را به تیم بزرگسالان اضافه کنیم. امیدوارم جایگاه فعلی را حفط کنیم و حتی جایگاه بهتری کسب کنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج