جاباما
۱۰۸۰۷۲۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

عبدی: گل‌گهر بهترین خط حمله لیگ را دارد

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از بهترین تیم‌های لیگ برتر از لحاظ مهره و ساختار تیمی است و یکی از بهترین خط حمله‌های لیگ برتر را دارد.

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از بهترین تیم‌های لیگ برتر از لحاظ مهره و ساختار تیمی است و یکی از بهترین خط حمله‌های لیگ برتر را دارد.

حسین عبدی عصر امروز در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از بهترین تیم های لیگ برتر از لحاظ مهره‌ و ساختار تیمی است و یکی از بهترین خط حمله‌های لیگ برتر را دارد. با برنامه‌ریزی کادر فنی و صحبت‌های سرمربی موقعیتی در کل بازی به گل گهر ندادیم و بازیکنانمان در نیمه دوم سوار بازی بودند و چند موقعیت خوب برای گلزنی داشتیم.

وی افزود: فکر می‌کنم گل‌گهر بیشتر دنبال به نتیجه رسیدن از روی ضربات ایستگاهی بود ولی بازیکنان ما دستورات و تاکتیک تیمی را رعایت و اجرا کردند و هرچه برای موفقیت تیمی نیاز بود انجام دادند.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک عنوان کرد: بازی امروز دو تیم یک بازی خوب و زیبا بود، هرچند می‌توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم ولی در نهایت کار به تساوی کشید که البته تساوی در مقابل گل‌گهر هم نتیجه خوبی بود.

عبدی خاطرنشان کرد: با توجه به بازیکنانی که در اختیار داشتیم سیستمی را اجرا کردیم که هدف اصلی ما برد بود. برخی تیم‌ها در لیگ برتر نیازمند بازی هوشمند و دقیق تاکتیکی است و نباید بی‌گدار به آب زد و باید نقاط قوت و ضعف آنها را شناخت و بازی کرد.

وی ادامه داد: همانطور که شما و تماشاگران مشاهده کردید بازی برابری بود که حتی در نیمه دوم در دقایقی تیم ما از رقیب سر بود و امکان به ثمر رساندن گل را داشت.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به بازی مجیدی به عنوان بازیکنی دفاعی در خط حمله گفت: پشت هر اقدام تیم یک کار تاکتیکی است. این کار هم یک تصمیم تاکتیکی از سوی سرمربی و کادر فنی بود و تیم گل‌گهر به دنبال استفاده از ضربات ایستگاهی بود. برای آنکه دفاع‌های ما دور نخورند از آریاکیا استفاده کردیم و هم از مجیدی در آن پست استفاده کردیم که بتوانیم در ضربات ایستگاهی و ضربات بلند موفق شویم.

عبدی عنوان کرد: بحث نگه داشتن مدافعان حریف با توجه به داشتن چند بازیکن سرزن مانند منشا، سهرابیان، علیزاده و شاکری که در ضربات ایستگاهی به شدت خطرناک هستند با نظر سرمربی و برای افزایش میانگین قدی از مجیدی استفاده شد که خوب عمل کرد.

وی خاطرنشان کرد: بهتر این بود بازی را با ۳ امتیاز به پایان برسانیم اما این نتیجه تساوی صفر بر صفر نتیجه‌ای عادلانه برای هر دو تیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج