جاباما
۱۰۸۰۷۲۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

نویدکیا: توپ‌های زیادی را از دست دادیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: برابر پیکان نیمه اول خیلی خوبی نداشتیم و توپ‌های زیادی را در مرکز زمین از دست دادیم.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: برابر پیکان نیمه اول خیلی خوبی نداشتیم و توپ‌های زیادی را در مرکز زمین از دست دادیم.

محرم نویدکیا عصر جمعه در نشست خبری پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش برابر پیکان تهران در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: ۲۳ دی ماه (سالروز تأسیس کارخانه فولاد مبارکه) را به تمام کارمندان، کارگران و مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه تبریک می‌گویم و از آقای عظیمیان که در چند سال گذشته به سپاهان کمک کرده و شرایط ایده‌آلی برای باشگاه فراهم کرده است تشکر می‌کنم و امیدوارم به حمایت خود از باشگاه سپاهان ادامه دهند تا وضعیت سپاهان روز به روز بهتر شود.

وی افزود: نیمه اول خیلی خوبی نداشتیم و توپ‌های زیادی را در مرکز زمین از دست دادیم، به خصوص در زمانی که پیکان پرسینگ انجام می‌داد. حتی با اینکه در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر از این پیکان پیش افتادیم، این تیم در این نیمه بازی بهتری انجام داد و بازیکنان پیکان به ما اجازه بازی‌سازی نمی‌دادند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: در نیمه دوم نسبتاً بهتر شدیم اما روی پنالتی گل خوردیم که درست یا نادرست بودن پنالتی اصلاً مهم نیست. برای من جای خوشحالی دارد که تیمم توانست برابر تیمی مانند پیکان که در سازماندهی دفاعی بسیار خوب است، پس از تساوی یک-یک خیلی خوب به بازی برگشت و موقعیت‌های خوبی ایجاد کرد تا به گل دوم رسید.

نویدکیا گفت: پس از گل دوم سه، چهار موقعیت ایده‌آل گلزنی داشتیم و باید خدا را شکر کنیم که توانستیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم اما انتظار من از بازیکنانم بسیار بیشتر است، چون فوتبالیست‌های خوبی در اختیار دارم که انتظار داریم بیش از اینها به تیمشان کمک کنند.

وی درباره فاصله ۱۰ روزه تا بازی بعدی تیمش تصریح کرد: از روز اولی که سرمربیگری سپاهان را بر عهده گرفتم با تمام همکاران، مدیران تیم و مسئولان باشگاه صحبت کردم. آدمی نیستم که دنبال بهانه بگردم و اگر فدراسیون ۱۰ روز یک‌بار برای ما بازی می‌گذارد این ما هستیم که باید برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم. درست است که اگر فاصله میان بازی‌های یک تیم بیش از ۷ روز باشد نگه داشتن بازیکنان در وضعیت آمادگی مطلوب سخت است. تیم‌هایی هم هستند که فاصله مسابقات‌شان بیشتر از اینها است و طبیعی است که از وضعیت ایده‌آل خود خارج شوند. برنامه‌ریزی ما مربیان باید دقیق‌ باشد تا وضعیت بهتری برای تیم خود فراهم کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره مصدومیت سروش رفیعی بیان کرد: در رختکن با هم صحبت کردیم، فکر نمی‌کنم مصدومیت او پیچیده باشد اما باید تا فردا صبر کنیم تا پزشکان تیم وضعیت این بازیکن را کامل بررسی کنند، اما فکر نمی‌کنم آسیب‌دیدگی سختی باشد.

نویدکیا درباره راهکار خود برای موقعیت‌هایی که تیمش از دست می‌دهد، اضافه کرد: به نظر من وقتی تیمی می‌تواند موقعیت‌سازی کند یعنی کار خود را درست انجام می‌دهد. اینکه برخی موقعیت‌ها گل نمی‌شود یا بازیکنان نمی‌توانند به درستی از آنها استفاده کنند، کمی به مسائل روحی و روانی نیز برمی‌گردد. سپاهان همیشه جزء مدعیان بوده و هم انتظار دارند تمام بازی‌های خود را ببرد و زمانی که در رده سوم، چهارم یا پنجم است برای تیم سخت است. فکر می‌کنم اگر بازیکنان استرس نداشته و با آرامش بازی کنند می‌توانند از موقعیت‌های گلزنی خود به خوبی استفاده کنند.

وی ادامه داد: البته محمد محبی یکی دو موقعیت گلزنی را از دست داد چون دارد کم‌کم به شرایط ایده‌آل خود برمی‌گردد و انتظاری جز این از او ندارم. می‌دانم هرچه جلوتر برویم وضعیت این بازیکن روز به روز بهتر می‌شود. به نظر من فوتبالیستی که می‌تواند برای خود و تیمش موقعیت خلق کند کارش را خوب انجام می‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در کشور ما مرسوم است که مربیان بازنده به مربیان برنده تبریک می‌گویند اما واقعاً دوست داشتم به تیم پیکان برای بازی خوبی که در نیمه نخست انجام داد تبریک بگویم. اگر این را نمی‌گفتم احساس می‌کردم در حق تیم پیکان بی‌انصافی کرده‌ام.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      محبی و نیازمند خیلی ضعیف شدند باید بیشتر تمرین کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج