۱۰۸۰۷۴۸
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

کی‌روش و ویلموتس در لیست برترین مربیان دهه!

با معرفی مربیان برتر دهه دوم قرن بیست و یک، نام کارلوس کی‌روش در رده هجدهم در جمع ۲۰ مربی برتر ملی جهان قرار گرفت، اما از آن جالب تر، قرار گرفتن نام مارک ویلموتس در رده نهم و تازه شدن داغ فوتبال ایران است که زخم چندین میلیون دلاری این مربی را به دل دارد!

طرفداری: با معرفی مربیان برتر دهه دوم قرن بیست و یک، نام کارلوس کی‌روش در رده هجدهم در جمع ۲۰ مربی برتر ملی جهان قرار گرفت، اما از آن جالب تر، قرار گرفتن نام مارک ویلموتس در رده نهم و تازه شدن داغ فوتبال ایران است که زخم چندین میلیون دلاری این مربی را به دل دارد!

فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال، در ادامه معرفی بهترین های دهه دوم قرن حاضر، اسامی مربیان ملی برتر دهه دوم قرن بیست و یکم را معرفی کرد که نام کارلوس کی روش سرمربی اسبق تیم ملی ایران در رده هجدهم مربیان ملی برتر جهان دیده می شود.

در این لیست که نام یواخیم لوو آلمانی به عنوان سرمربی برتر فوتبال ملی جهان در دهه دوم قرن ۲۱ آمده، دیدیه دشان فرانسوی و تیته برزیلی در رده های دوم و سوم قرار دارند.

کارلوس کی روش سرمربی اسبق تیم ملی ایران نیز در این لیست رتبه هجدهم را به خود اختصاص داده است. او بالاتر از جان اولاف اندرسون و لارس لاگربرگ که نوزدهم و بیستم شدند، در جایگاه هجدهم مربیان ملی برتر دهه دوم قرن بیست و یک ایستاد. در این دهه میلادی کی روش بیش از هفت سال سرمربی تیم ملی ایران بود و دو دوره پی در پی ما را به جام جهانی رساند.

جمال بلماضی، زلاتکو دالیچ و شوچنکو جلوتر از کی روش، در رتبه های پانزدهم تا هفدهم قرار دارند اما غیر قابل باورترین بخش این رتبه بندی، تماشای مارک ویلموتس بلژیکی، جانشین ناکام کارلوس کی روش در رتبه نهم جهان است. ویلموتس که بلژیک را به رده اول رنکینگ فیفا رسانده بود، افتخاری با تیم ملی کشورش به دست نیاورد اما در این رتبه بندی رده نهم را به خود اختصاص داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برانکو کجاست خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج