جاباما
۱۰۸۰۸۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ماجرای سارا پیج، دختر ورزشکاری که بازیگر شد

سارا پیج، کشتی‌گیر انگلیسی زندگی جالبی داشته، هم بازیگر شده و هم در رینگ با مادرش مسابقه داده است!

خبرورزشی: سارا پیج، کشتی‌گیر انگلیسی زندگی جالبی داشته، هم بازیگر شده و هم در رینگ با مادرش مسابقه داده است!

«سارا جید بویس» که بیشتر با نام «پِیج» شناخته می‌شود، یک کشتی‌گیر و بازیگر حرفه‌ای انگلیسی است که در حال حاضر مدیر صحنه یک برنامه تلویزیونی به نام «اسماک داون» است.

او که در ۱۷ آگوست ۱۹۹۲ در نوریچ نورفولک انگلستان به دنیا آمده، در خانواده‌ای رشد کرده که همگی کشتی‌گیر حرفه‌ای بوده و مسئولیت تبلیغ برای انجمن جهانی کشتی در نوریچ را برعهده دارند. پدرش ریکی نایت و مادرش سوئیت سارا هر دو کشتی‌گیر بوده‌اند و ۲ برادرش زاک زودیاک و روی بویس هم کشتی‌گیر هستند.

سارا اولین بار در ۱۳ سالگی در مسابقات کشتی شرکت و توسط پدرش جایگزین یکی از کشتی‌گیران غایب شد. او در ۱۴ سالگی در مسابقات حرفه‌ای کشتی بسیاری در اروپا و ایالات متحده شرکت کرد ولی موفقیت چندانی کسب نکرد. با این حال پیج دست از تلاش برنداشت و در سال ۲۰۰۶ به همراه مادر خود تیمی را تشکیل و در مسابقات تگ سه‌گانه اتحادیه جهانی کشتی حضور یافت. او سپس در سال ۲۰۰۷ به تیم تگ نورفولک دولس ملحق و در مسابقات قهرمانی کشتی زنان که از سوی اتحادیه جهانی برپا شده بود، به مقام اول دست یافت.

جالب اینکه او در سال ۲۰۰۹ مادر خود را در مسابقات قهرمانی زنان (HEW)، مسابقات قهرمانی بریتانیا و مسابقات کشتی قهرمانی زنان ریل دیل شکست داد. او همچنین در آن سال رقیب خود جتا را نیز در مسابقه قهرمان علیه قهرمان شکست داد. او در سال ۲۰۱۰ با تشکیل تیمی به همراه مادرش، آمازون و آنایا را در مسابقات قهرمانی بانوان PWF شکست داد. از سوی دیگر در همان سال به دلیل شکست برابر مادرش عنوان قهرمانی مسابقات زنان HEW را از دست داد ولی در سال ۲۰۱۱ مجدداً این عنوان را از مادرش پس گرفت.

این شرایط تنش‌های زیادی را میان او و مادرش ایجاد کرد. آنها سپس در یک مسابقه دیگر با هم روبه‌رو شده و او توانست با رعایت تمامی قوانین مادر خویش را شکست دهد. او به امضای قرارداد با WWE پرداخته و اولین همکاری‌اش با برنامه تلویزیونی فلوریدا چمپیون‌شیپ رستلینگ را در سال ۲۰۱۲ آغاز و از نام رینگی خود یعنی «سارایا» در آن استفاده می‌کرد ولی در ادامه نام خود را به پیج تغییر داد. پیج در سن ۲۱ سالگی جوان‌ترین کشتی‌گیری بود که در مسابقات قهرمانی دیواس به پیروی رسیده و به طور همزمان عنوان قهرمان زنان NXT را در اختیار داشت و در سال ۲۰۱۵ به عنوان ورزشکار محبوب تماشاگران انتخاب شد. با این حال، او در ادامه شکست‌ها و ناکامی‌هایی را هم تجربه کرد و در سال ۲۰۱۶ او به دلیل تخلف از اصول سلامت، ۳۰ روز از حضور در مسابقات محروم و به دلیل استفاده از مواد غیرقانونی جریمه شد.

پیج در سال ۲۰۱۷ و پس از جراحی مسابقات بازگشت ولی دچار آسیب‌دیدگی شدید گردن شد و پس از این حادثه او از کشتی کناره‌گیری کرد. او در ادامه به عنوان بازیگر سریال‌های تلویزیونی به فعالیت‌های خود ادامه داد و حالا یک یک فروشگاه لباس و یک شرکت تولیدی قهوه است. پیچ با اینکه مدتی هم به بیماری اسکولیز مبتلا بوده ولی توانست بر بیماری خود غلبه کند و به فعالیت‌های مختلف خود ادامه دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج