۱۰۸۱۰۱۲
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

پارک لاله چرا تعطیل شد؟

شهردار منطقه ۶ تهران با اشاره به اینکه بر اساس طرح کاهش مصرف برق، خاموشی هایی در برخی پارک ها از جمله پارک لاله رخ داد، گفت: با توجه به احتمال افزایش جرم در فضاهای تاریک از ورود شبانه به پارک ممانعت شده است.

فارس نوشت: شهردار منطقه ۶ تهران با اشاره به اینکه بر اساس طرح کاهش مصرف برق، خاموشی هایی در برخی پارک ها از جمله پارک لاله رخ داد، گفت: با توجه به احتمال افزایش جرم در فضاهای تاریک از ورود شبانه به پارک ممانعت شده است.

تورج فرهادی، شهردار منطقه ۶ تهران درباره چرایی تعطیلی پارک لاله و گلایه شهروندان در این زمینه اظهارداشت: به دنبال طرح کاهش مصرف برق و تصمیم بر قطعی نوبتی برق در برخی استان های کشور، خاموشی هایی در تهران و برخی پارک ها از جمله پارک لاله رخ داد.

وی افزود:در نشستی که با حضور نمایندگان وزارت نیرو و شرکت برق منطقه فردوسی برگزار شد، با توجه مساحت و وسعت پارک لاله، شرکت برق تصمیم گرفت جهت جلوگیری از مشکلات و بزه های احتمالی قسمت‌های ضروری پارک روشن و سایر قسمت های پارک را خاموش کند.

شهردار منطقه ۶ تهران خاطرنشان کرد: بر همین اساس شهرداری منطقه تصمیم گرفت با توجه به احتمال افزایش جرم در فضاهای تاریک و بی دفاع شهری و تامین آب سرویس های بهداشتی و دستگاه های تهویه به وسیله پمپ های برقی برای پیشگیری از مشکلات بیشتر و حفظ امنیت همشهریان با نصب نوار خطر و تابلو های هشدار از ورود شبانه به پارک ممانعت کند.

تعطیلی بوستان لاله در منطقه ۶ تهران از روز گذشته با واکنش های زیادی از سوی شهروندان به ویژه در فضای مجازی همراه بوده و تهرانی ها خواستار بازگشایی این بوستان در طی روز و شب هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فدای یک تار موی برادران چینی که بیت کوین استخراج کنند دریاها را که از کف جارو کردند بردند ملت سالی یکبار هم ماهی نمیخورند برق میخواهند چکار

      پاسخ ها

      • اقل العباد

        عاااالی

      • بدون نام

        جاهای ضروری توالت روشن که یوقت اتفاقی صورت نگیره..!
        خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج