۱۰۸۱۰۳۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

چرا نویدکیا از حریف بازنده تمجید کرد؟

سرمربی تیم سپاهان از عملکرد شاگردان مهدی تارتار در دیدار روز گذشته تمجید کرد.

ورزش سه: سرمربی تیم سپاهان از عملکرد شاگردان مهدی تارتار در دیدار روز گذشته تمجید کرد.

تیم سپاهان روز گذشته در هفته یازدهم لیگ برتر موفق شد با نتیجه دو بر یک پیکان تهران را شکست بدهد و جمع امتیازاتش را به عدد ۱۹ برساند. بعد از این بازی محرم نویدکیا سرمربی تیم سپاهان به تمجید از عملکرد پیکان پرداخت و اعلام کرد که اگر نکات مثبت بازی پیکان را نگوید بی انصافی کرده است.

نویدکیا در نشست خبری بعد از بازی خود گفته بود: « نیمه اول خیلی خوبی نداشتیم و توپ‌های زیادی را در مرکز زمین از دست دادیم، به خصوص در زمانی که پیکان پرسینگ انجام می‌داد. حتی با اینکه در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر از این پیکان پیش افتادیم، این تیم در این نیمه بازی بهتری انجام داد و بازیکنان پیکان به ما اجازه بازی‌سازی نمی‌دادند. کارشان در نیمه اول خیلی خوب بود. در نیمه دوم نسبتاً بهتر شدیم اما روی پنالتی گل خوردیم که درست یا نادرست بودن پنالتی اصلاً مهم نیست. برای من جای خوشحالی دارد که تیمم توانست برابر تیمی مانند پیکان که در سازماندهی دفاعی بسیار خوب است، پس از تساوی یک-یک خیلی خوب به بازی برگشت و موقعیت‌های خوبی ایجاد کرد تا به گل دوم رسید، به برد برسد.»

نویدکیا در شرایطی از سخت کوشی پیکان صحبت کرد که او اولین مربی لیگ برتر نیست که از شرایط خوب پیکان در لیگ بیستم صحبت می کند. خودروسازان که طی سالیان گذشته معمولا در فرار از سقوط به دسته اول بودند، امسال با مدیریت یک فرد فوتبالی مثل اکبر محمدی و سرمربیگری یکی از موفق ترین مربیان چند سال اخیر فوتبال یعنی مهدی تارتار عملکرد فراتر از انتظاری داشته اند.

پیکان امسال به گفته مدیران باشگاه یکی از ارزان ترین تیم های لیگ برتری است و البته که این مساله در ترکیب این تیم هم مشهود است. دیروز همانطور که مهدی تارتار هم در نشست خبری اش اشاره کرد، ۷ بازیکن جوان که از محصولات آکادمی باشگاه پیکان هستند در ترکیب این تیم به میدان رفتند که این موضوع را در بازی های گذشته نیز شاهد بودیم.

با این حال پیکان با ترکیبی از جوانان باتجربه توانسته روزهای خوبی را تا اینجای لیگ برتر سپری کند و ۱۶ امتیاز بگیرد. خودروسازان اگر امسال هدفشان را نبودن در کورس سقوط قرار دادند، اما همین که در هفته های گذشته جزو ۶ تیم بالای جدول بوده اند، نشان می دهد آنها پتانسیل زیادی برای کسب موفقیت دارند و انتظارها از آنها بی جهت بالا نرفته است.

پیکان در هفته دوازدهم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری به مصاف مس رفسنجان می رود که این مسابقه برای تارتار و شاگردانش و مجموعه ایرانخودرو بسیار اهمیت دارد. باید منتظر ماند و دید پیکان یک برد خانگی دیگر را به دست می آورد یا اینکه اتفاقات دیگری برایش رقم خواهد خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج