جاباما
۱۰۸۱۰۸۳
۱۱۸ نظر
۵۰۰۴
۱۱۸ نظر
۵۰۰۴
پ

هاشمی: ۱۴۰۰ دو راهیِ رفاه یا ونزوئلا شدن است

محسن هاشمی در کنگره حزب ندای ایرانیان گفت: ما در یک دو راهی هستیم: یک مسیر ونزوئلا شدن است که تداوم عدم سرمایه گذاری و تورم رکودی ادامه دار است و راه دوم آغاز یک مسیر سازندگی و رونق شبیه اتفاقی که پس از جنگ هشت ساله رخ داد با این تفاوت که در این مسیر خطر کاهش قیمت نفت نیز وجود ندارد و می توان برای یک دهه رونق اقتصادی را تجربه کرد.

ایرنا: عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی انتخابات ۱۴۰۰ برای آینده ایران را مهم دانست و افزود: باید با اتحاد و روشنگری از این انتخابات عبور کنیم.

«محسن هاشمی» در ششمین مجمع عمومی حزب ندای ایرانیان گفت: اگر روند ۱۰ تا ۱۲ سال گذشته را تحلیل کنیم اتفاقات مهمی داشتیم که می‌توان بعضی از آنها را به عنوان انفجار، زلزله و یا حادثه مهم یاد کرد.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری افزود: باید بتوانیم آینده مناسبی را برای کشور بسازیم و یکی از اهداف فعالیت‌های حزبی همین موضوع است. یعنی با واقع گرایی به سمت ایده آل‌ها و اهدافی برویم که مجموعه اعضای حزب و یک تیم مجرب را به هدف می‌رساند.

هاشمی یادآور شد: ما در گذشته حوادث سال ۸۸ و ۸۹ داشتیم که منجر به کنار گذاشتن شیخ اصلاحات و نخست وزیر دوران جنگ شد و باعث محدودیت برای رییس دولت اصلاحات شد یا در این سال‌ها قطعنامه‌های شدید سازمان ملل علیه ایران و تحریم‌های شدید علیه کشورمان را داشتیم که منجر به تحریم کمرشکن اقتصادی شد یا رد صلاحیت آیت الله هاشمی و سازوکار برجام را داشتیم که روی کارآمدن ترامپ نگذاشت از آن استفاده کنیم و حوادث آبان ۹۸ و تصویب نکردن FATF را داشتیم و بعد به هم شیوع ویروس کرونا رسیدیم و اکنون نیز نزدیک به انتخابات ۱۴۰۰ هستیم.

هاشمی: ۱۴۰۰ دو راهیِ رفاه یا ونزوئلا شدن است

وی ادامه داد: این انتخابات از جهات مختلف بسیار مهم است که باید با اتحاد و روشنگری از آن عبور کنیم چرا در هر صورت این انتخابات بی رونق برگزار شود و در آن به پیروزی اصولگرایان منجر شود و یا پررونق و حتی دوقطبی باشد و تحول خواهان و اصلاح طلبان پیروز شوند در هرصورت این انتخابات برای ایران پیش رو مهم فرض شده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: اهمیت این انتخابات باعث شده است حتی اصلاح طلبانی که معتقد به حضور فعال نبودند الان صحبت از فعالیت در انتخابات می‌کنند تا بتوانیم با رویکرد جدید ایران پیش رو را بسازیم.

وی با حساس خواندن وضعیت کشور، گفت: ما در دو سال گذشته سخت‌ترین تحریم ها از طریق نظام بین الملل علیه ایران اجرا شد. این فقط آمریکا نبود بلکه نظام بین الملل از آمریکا تبعیت کرد و اگر این تبعیت نبود این مشکلات را نداشتیم و می توانستیم آن را دور بزنیم.

رییس شورای شهر تهران یادآور شد: در این سال‌ها نرخ ارز به شکل بی سابقه بیش از ۷ برابر شد و این وضعیت را به شکل محدودی زمان انقلاب اسلامی داشتیم و آن زمان ۵ برابر شد و بعد به آرامی رشد کرد. علاوه بر این شاهد کاهش ارزش ۸۵ درصدی پول ملی بودیم این در واقع انفجار است و فشار آن روی نرخ بیکاری و کوچک شدن سفره مردم می بینیم.

وی خاطرنشان کرد: حتی آثار این وضعیت را در تولید زباله در شهر تهران هم شاهد هستیم. روزی که به شورای شهر آمدم گفتند که تولید زباله تهران ۸ تا ۹ هزار تن است آماری که اخیرا گرفتیم نشان می‌دهد تولید زباله زیر ۶ هزار تن کاهش داشته است از منظری نشانه کاهش تولید زباله است و از دیدگاهی نشان دهنده وضعیت معیشت مردم است که باید توجه کنیم.

وی ادامه داد: نظر معیشتی هفت دهک پایین مشکل دارند و از این وضعیت سه دهک بالای جامعه استفاده کردند و پولدارها پولدار شدند و فقرا فقیرتر شدند. شاخص ضریب جینی و سعادتمندی کاملا دچار مشکل شده است.

هاشمی افزود: در این وضعیت نقش ما به عنوان احزاب کشور این است که شفاف و ساده این مسائل را با مردم در میان بگذاریم تا احساس شود در جهت اصلاح جامعه پیش رود.

رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران، مساله اصلی کشور را اقتصادی عنوان کرد و گفت: در سه سال گذشته این پارامتر مثبت را داشتیم که اقتصاد بدون نفت را تجربه کنیم و بخش عمده‌ای از صادرات ما شکل خوبی بگیرد و زیربناهایی که در سال‌های گذشته ساخته شده بود دست به دست هم داد که صادرات کشورمان از مرز ۱۰۰ میلیون دلار گذشت. این توانایی در کشورمان بوجود آمد تا اقتصاد بدون نفت را تجربه کنیم به شرطی که با اقتصاد جهانی کار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با قیمت ارز فعلی صادرات کشور می تواند نیمی از نقدینگی سرگردان کشور را ببلعد. فرصت مناسبی است با افزایش صادرات حتی در زمینه نفت و پتروشیمی تا جلوی نقدینگی بالا را بگیریم و تورم را کاهش دهیم و به نقطه ای برسیم که تورم های ۳۰ تا ۴۰ درصدی را تجربه نکنیم و پولهای بدون پشتوانه را بیرون ببریم تا اقتصاد به سمت سالم سازی برود. راهی نداریم وگرنه اقتصاد کشور به سمت ونزوئلایی شدن می رود.

هاشمی افزود: اکثریت جامعه ترجیح می‌دهد به سمت آینده مطلوب بروند تا آینده مبهم! باید به نظر آنها توجه کنیم باید با نگاه به گذشته به سمت پیش بینی آینده مطلوب و عملیاتی برویم و اگر بتوانیم مشکلات خودمان را حل کنیم، می توانیم به سمت توسعه متعادل، متوازن و پایدار برای کشورمان که آرزوی مردم است برنامه ریزی کنیم.

وی ادامه داد: اگر به منطقه و اطراف کشور نگاه کنیم، می‌توانیم بازار ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون نفری منطقه را با زیربنا، سرمایه و متخصصان و فرهیختگان خودمان کنترل کنیم. این باعث می‌شود جلوی فعالیت های تندروانه گرفته شود و برخی مشکلات اقتصادی کشور حل شود و شاخص بیکاری زیر ۵ تا ۸ درصد برسد.

رییس شورای شهر تهران افزایش مراودات بین المللی و ساماندهی بودجه غیرمتکی به نفت را به عنوان معیارهایی برای رسیدن ایران به عنوان قطب ترانزیتی و تجارتی منطقه عنوان کرد و گفت: می توانیم گردشگری ترکیبی (تاریخی، مذهبی و سلامت) را به عنوان شغلی ارزان با درآمد بالا را داشته باشیم که به دلیل اتخاذ برخی سیاست‌ها از این موهبت محروم هستیم.

رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران افزود: اخیرا در شورای شهر تهران بحثی درباره هوشمندسازی یارانه‌ها داشتیم. باید بتوانیم ارائه یارانه را ساماندهی کنیم تا دقیقا بدست نیازمندان برسد. باید شاخص‌ها را طوری برنامه ریزی کنیم تا یارانه به دست همه برسد تا از این بحران اقتصادی عبور کنیم.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از نخبگان در کشور حضور ندارند، ‌یادآور شد: باید از نخبگان و سرمایه ایرانی‌ها داخل و خارج استفاده کنیم. سرمایه ایرانی‌های خارج بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد دلار است که باید از آن استفاده مناسب شود. همچنین درباره محیط زیست باید الگوی مصرف سوخت را اصلاح کنیم و خودمان را به پارامترهای مصرف انرژی در سطح بین المللی برسانیم و شدت مصرف تصاعدی انرژی را کنترل کنیم که دلیل آلودگی است.

هاشمی با تاکید بر اینکه در سیاست، راهی جز رفتن به سمت احزاب قوی نداریم، تصریح کرد: حاکمیت باید احزاب را جدی بگیرد تا بجای افراد، احزاب بتوانند مسوولیت سیاست‌های خود را بپذیرند. احزاب باید با به کارگیری از فرهیختگان، مسوولیت سیاست‌ها را بر عهده بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که در پایان جنگ در سال ۶۷ با پذیرش قطعنامه رویکرد مناسبی را شاهد بودیم که ثمره آن را در دوران سازندگی و اصلاحات بود، باید به رویکرد جدیدی ورود کنیم. هر یک از ما نقش و وظیفه خود را بداند تا بتوانیم شاخص سعادتمندی کشور را بالا ببریم تا بجای پیش بینی بتوانیم آینده ایران را بسازیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرمان

      باز این اصلاح طلبها شروع کردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امیدتون به بایدن مذاکره کنه ای بخندیم بهتون مذاکره نکنه باید ونزوئلا بشین

      • بدون نام

        اصولگراها نابود کردن مردم و ایران رو

      • حشمت

        اصولگراهای طفلی، دلم سوخت،انگار نه انگار که تحریم ها دست آورد اینهاست

      • بدون نام

        ما چهار سال پیش چون جوونی خودمون و ترامپ رو دوست داشتیم گفتیم مذاکره الان دیگه مهم نیست به درک مذاکره نشه

      • بدون نام

        به جهنم ونزوئلا بشیم بدتر از اونا کره شمالی هستیم ایران امروز ته دنیا ته همه کشورا پایین کشورا شده

      • ی هوادار

        وجدانا از این ساعت ببعد اسم اصلاحطلب و اصولگرا را نیارید

      • ی هوادار

        حسن روحانی ی اصولگرای سرسخت بود ولی برای کسب صندلی ریاست جمهوری به ظاهر مواضعش را تغییر داد ولی عملا افکارش را در جامعه پیاده کرد که تفکرش از روز اول ثروتمندتر کردن ثروتمندان و فقیرتر کردن فقرا بوده

      • خخ

        چطوری تند رو ...نترس مجلستون ونزوئلا مون کرده رئیس جمهور که البته هیچ کاره تو این مملکته هم یکی مثل خودتون باید باشه که مردم تکلیفشون و با شما ها روشن کنند ...خیالت راحت هیچ کس رای نمیده حالا مثل انتخابات مجلس امار بسازید که باز هم کم میاد

      • بدون نام

        دیگه کسی براشون تره هم خورد نمی کنه.تقلا کردنشون مفرحه

      • بدون نام

        بیشترین نفت دنیا رو ونزوئلا داره، آخه این بیسواد پسته خور چه میفهمه

      • بدون نام

        اصولگراها که بعد این همه مدت وضعشون معلوم هست و برای مردم شناخته شده هستند پس اینا که هیچ
        اما اصلاح طلب ها کلک های تکراری هر سری میزنن که برید بهشون رای بدهید
        این سری کلکشون این است
        1- وای بترسید نظامی ها میخان بیان
        2- وای اگه به ما رای ندهید ونزوئلا میشید
        سری قبل کلک این بود که وای فلانی اگر بیاد دیوار می کشه و لار 5 هزار تومن میشه
        ساده نباشید و حافظه تان کوتاه مدت نباشد
        این اطلاح طلب و اصولگرا هیچکدام برنامه ندارن و اصلا توان و کارایی لازم را ندارند گول نخورید

      • بدون نام

        ۲۰:۰۹ جون ۳۰ سال کشور دست اصلاح طلب ها بوده که کشور رو نابود کردن

      • بدون نام

        هاشمی سیاستمدار لب باز کردی خودت خوب نشان دادی .

      • عباس

        نه این که تاحالا با حسن کلید توب رفاه وبهشت بودیم باشمآقازاده ها

      • Farhad

        اصلاح طلبان و اصولگرایان امتحانشون رو پس دادن هردو هم
        رفوزه شدند وهردو به دنبال کلک زدن به مردم برای کشوندن مردم پای صندوق هست . رای بی رای

      • بدون نام

        دو راهی در کار نیست در هر صورت ونزوئلا میشیم

      • خسته از تزویر و ریا

        نبود آقایان هر دو طرف(مثلا) یعنی نماندن سر دو راهی

    • بدون نام

      این آش دست پخت پدر شما و تیم کارگزاران است که امروز ملت را خفه کرده دیگه چه حیله ای در سر دارید اگر شما نباشید کشور روی خوش خواهد دید

      پاسخ ها

      • ی هوادار

        بزرگترین هنر ایرانیان محکوم کردن دیگران و پاک دانستن خودشان است

      • ی هوادار

        تک تک مون مقصر هستیم . من و تو هم اگر دستمون میرسید بیشتر میدزدیم چون فرهنگ و تفکرمون کاملا اشتباهه

    • ناشناس

      همیشه موقع انتخابات مردم رو از سوریه شدن و ونزوئلا شدن میترسونند تا مردمو بکشونند پای صندوق رأی ولی ديگه راي بی رای

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا کنه رای ندید واقعا و بالاخره کشور به راه درست بره

    • بدون نام

      داستان برای مردم نگو.ماگوشمان ازاین حرفها پره. شما فقط فکرمنافع خودتان هستید واینم تواین چند دهه ثابت شده..همین که خرتان ازپل گذشت دیگه تاچهار سال بعد خدابزرگ یه ترفند دیگه میزنیم دوباره. نه جناب هاشمی .نننننننننننننننننننه

      پاسخ ها

      • ی هوادار

        پس چرا دوباره فریب میخوریم . جهالت حد و مرز نداره

    • ایمان

      ونزوئلا شده لولوخورخوره ایرانیا

    • مسی

      و مطمئنن ونزوئلا شدن

    • بدون نام

      سر و گوش این آقازاده هم می جنبد برای کاندید ریاست جمهوری،ولی کور خونده.،

    • بدون نام

      الان یعنی بهتر از ونزوئلاییم؟

    • بدون نام

      دقت کردید همون حرفهای خواهرش رو زد ولی با یک لحن دیگه.

    • بدون نام

      خودتونید.دوباره انتخابات شد و مردم مهم شدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو دیگه چی میگی شکم سیر

    • بدون نام

      خیلی وقته فقط حرف زدنه یکاری انجام بدیدمثلاروغن نباتی جامدیاساده ترتخم مرغ بشه 500تومن ازنومیگندکاربقیه حرف مفت

    • گلی

      مملکت. آباد. ب اینجا. کشوندید

    • جمیل

      مردم دیگه گول نمی خورند.رای بی رای.تا
      موقعی که سیا ستهای شما تغیر نکند روز به روز بدتر از اینه‌.مردم هسته ای نمی خواهند.

    • حسیتی

      جناب هاشمی
      چنانچه مایل به داشتن وجهه در لوای خدمات پدر بزرگوار و اندک فعالیت خود هستید.
      همینو دو دستی نگه دار.
      وارد کارزار انتخابات نباشی
      سنگین تر و رنگین تر خواهی ماند.
      از ما گفتن.
      خود دانی بزرگ زاده.

    • بدون نام

      باز هم ریاکاری به سبک نوین برای جلب آرا.....جواب ما: نه

    • بدون نام

      الانشم ونزوئلا هستیم

    • موری

      از این بدتر هم مگه داریم اصلا ریس جمهور چکاره هستش مردم رو نتر سونید

    • بدون نام

      نه که باشما رفتیم جزایر قناری، عجب رویی دارید.

    • بدون نام

      هفت سال پیش هم همینو میگفتید واز ترس دلار ۵ تومن کردین ۴۰ تومن

    • بدون نام

      مش موسن

    • بدون نام

      ونزوئلایی شدن عالیه من انتخابمو کردم

    • محمد عابدی

      مگه الان ونزوئلا نیستیم ؟

    • احمد

      دلت خوشه بابا!رای بی رای

    • بدون نام

      آخه تو دیگه چرا اینو میگی
      تو که عملکردت در شهرداری جلو چشم مردمه
      چطور روت میشه نظر میدی

    • بدون نام

      مملکت نجات بدین تا دیر نشده تا صدای میلیونها دل پر بر گوشهایتان فریاد نفرت زنند

    • بدون نام

      خخخخخخخخخ نقشه جدیدشوم فریب روحانی۲ دیگه حناتون رنگ نداره دولت تبخیرامیداصلا طلبان

    • مهران

      8 سال رفاه دارو دسته شما رو چشیدیم.....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصولگرا و اصلاح‌طلب فرقی باهم ندارن.وقتی سیاست خارجی و داخلی یکیه چه فرقی میکنه اصلاح‌طلب باشه یا اصولگرا؟

    • بی نام

      دوراهی سه راهی وچها رراهی وپنج راهی 6راهی 7راهیییییییییییییییییییسی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایران هر ثانیه هر ساعت هر روز هر هفته هر ماه هر سال هر دهه سر دوراهی چیزی بوده همیشه

      • بدون نام

        به چه روزی افتاد ایران

      • بدون نام

        بدو برو مراسم بهمن حسن گفته با موتور دوچرخه بربد

    • رضا

      آقای محسن هاشمی
      شما اصلح میباشید
      بعد از آقای احمدی نژاد

    • بدون نام

      خیلی وقته ونزویلا شدیم

    • بدون نام

      لابد به تو رای بدهند تا رفاه براشون بیاری
      البته از این ملت .. هیچی بعید نیست

    • بدون نام

      خیلی وقته که مثل ونزوئلا شدیم.

    • بدون نام

      رای نمیدیم چون آزموده را آزمودن خطاست

    • بدون نام

      نه به صندوق رای

    • بدون نام

      بعد اینهمه فلاکت مردم خیلی پررو هستین که باز از مردم میخواین شرکت کنن

    • بدون نام

      همه فقط حرف میزنند

    • بدون نام

      جو بایدن ناجی ایران.درود بر روح مرد سازندگی.هاشمی ۱۴۰۰ بیا.

    • مسعود

      ردای ریاست جمهوری فکر نمیکنی برتن شما خیلی گشاد باشه وقتی نمیتونی از خواهرت دفاع کنی

    • بدون نام

      رفاه؟ کدوم رفاه، رفاهی در کار نخواهد بود

    • بدون نام

      بازی تکراری اصلاح‌طلبان دم انتخابات "اگه به ما رای ندین دیوار میکشن؛ فیلتر میکنن؛ ونزوئلا میشیم" پس به ما رای بدین که دوباره 8سال بدبختتون کنیم:))

      پاسخ ها

      • بدون نام

        و البته بعدش هم بهتون بگیم: خودتون انتخاب کردید که اینجوری زندگی کنید!

    • ی هوادار

      امریکاییها از ایران ی غول ساختن و باهاش کشورهای عربی را میدوشن و توی ایران هم با ساختن غول و ترساندن مردم کار خودشون را میکن

    • ی هوادار

      دیگه خیلی حرفه ای شدن . ی بد انتخاب میکنن و ی بدتر و مردم را مجبور میکنن تا بد را انتخاب کنن از ترس بدتر و در صورتیکه بد و بدتر دستشون توی ی کاسه است

    • بدون نام

      باز گول مالیا شروع شد .....بچه ها مواظب باشید...

    • بدون نام

      من دیگر رأی نمی دهم پیش بسوی ونزوئلا.

    • بدون نام

      ونزولا شدیم رفته داداشم.

    • شهاب

      بدتر میشه که بهترنمیشه.....شک نکن....

    • ی هوادار

      در اکثر کشورهای دنیا احزاب مخالف وجود داره و همگی برای پیشرفت و آینده کشور و مردمشون تلاش میکنن ولی در کشور ایران احزاب فقط و فقط به منافع شخصی و حزبی تلاش میکنن و یک ذره دلشون بحال کشور و مردم نمیسوزه

    • ی هوادار

      الان اکثر مسولین قبلی با ثروت کلانی که از طریق رانت و پارتی و رشوه به دست اوردن در ینگه دنیا سرمایه گذاری کردن و خودشون ایران هستن ولی کل خانواده مهاجرت کردن . آیا با وجود چنین مدیرانی توقع دارید کشور نیم درصد پیشرفت کنه

    • اکبری

      اولا اگر از ونزوئلا نشدن منظورتان نوکر امریکا شدن است که ما حاظریم صد بار مثل ونزوئلا شویم. دوما هنوز سر از تخم در نیاورده با عضو یک شورا شدن حرفهای زیادتر از دهنتون مزنین. پدر خدا بیامرزتون هم اینجور جسارت نمیکرد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما بیخود کردی ما نمیخوام ونزوئلا شیم. شما دوس داری تشریف ببر خونه چاوز

      • بدون نام

        اکبری معلوم تحریم خوب شماها را میلیارد کرد نون قندی بخور:!!!

      • بدون نام

        اکبری نگو ما بگو من جمع نبد:

      • بدون نام

        بخواب لحاف یخ کرد:خخخخ

    • ی هوادار

      همه اونایی که دایما مرگ بر این و اون میگن و تمام مشکلات را بیگانگان معرفی میکردن ایکاش چشماشون را باز میکردن تا میدیدن چه کسانی به کشور و ملت خیانت کردن کسانی که کل ثروت کشور را تبدیل به دلار و یورو کردن و از کشور خارج کردن و برای گمراه کردن مردم همه تقصیرات را گردن امریکا و عربیها میندازن

    • بدون نام

      من یکی غلط می کنم رای بدم ...
      روحانی هم میگفت اگر به من رای ندید باید منتظر دلار ۲۰ هزار تومانی باشید..
      با این چیزها ملت را گول زد و پدرمان در اومد

    • بدون نام

      حتما ایران ونزولا میشه

    • امیر حسین

      هشت سال کشورو کردن افغانستان هنوزم میگن ونزوئلا..امان از پدرسوختگی این جماعت،،، دقیقا کلاه گشاد بنفشی کی سال۹۶ سر مردم گذاشتند باز میخوان همون کارو بکنن

    • ی هوادار

      هر چند که باز هم دیر شده ولی از همین ساعت باید کلیه مدیران و مسولین همراه با خانواده و نزدیکان ممنوع الخروج بشن

    • بی نام

      بیچاره ملت شدن بازیچه باند بازی دوجناح

    • مستضعف

      با ده برابر شدن نرخ ارز توسط شما کارگزارانیها ایران الان هم ونزویلا شده خودتان خبر ندارید پس با دوگانه رفاه یا ونزویلا شدن ما را نترسانید!!!

    • بینام

      شما نبودی می گفتی اگر رییسی رییس جمهور بشه دلار می شه ۵۰۰۰ تومان کی بهت گفته ۳۰۰۰۰ تومان از پنج هزار تومان کمتره؟!!

    • بدون نام

      چرا شماها درس نمیگیرین مگه دولت روحانی و رفقای شما نرفتین مذاکره و زمان خود اوباما برجام عملی نشد و روابط بانکی باز نشدن چ برسه ب ترامپ ،پ چطور باز دم از مذاکره میزنین

    • عبدالرضا رضای

      خدا میداند درست گفته،اما اگر تندروهای داخلی بگذارند کشور به سمت شکوفایی وبهبودی برسد،چون تندروها دوست ندارند ایران با تمام دنیا مذاکره بکند چونمنافع رزیادی دارند،،،،،اما ملت دوست دارند کشوری قدرتمند داشته باشند،،،،،

    • بدون نام

      الآنم دست کمی از ونزوعلا نداریم از قدیم گفتن اگه نمیتونی مثل دیگران باشی دیگران و مثل خودت کن

    • بدون نام

      ۸ سال آخر رو دیدیم شما اصلاح طلبا مملکتو سوئیس کردین

    • بدون نام

      الآنش هم دست کمی از ونزوئلا و کره شمالی نداریم جناب مفتخورررر!!!!

    • بدون نام

      طی ۴ دهه همیشه شنیده ایم این لحظات حساس است دیگه باورش سخته

    • بدون نام

      والا تا جایی که ما میدونیم و میبینیم،ت به جای ایران ما مردم رو ساختید!!!!منظورم رو میفهمی دیگه نه؟!

    • بدون نام

      چطور شد
      این مگه زبون هم داشت

    • بدون نام

      میدونی چیه؟!!!حال آدم از این بازیهای کثیف اصلاح طلبان و اصولگرایان بهم میخوره!!!!

    • بدون نام

      دیگه با ترسوندن مردم راهی به جایی نمیبرید ،البته شک نکن که اگه کشور دست شما اصلاح طلباباشه کشور رو به نابودی سوق میدهید

    • بدون نام

      الانم ونزوئلا هستیم مردم این کشور بدبخترین مردم دنیا هستن که گیر ظالمین افتادن

    • بدون نام

      دوره قبل بااین ترفند روحانی رااوردین بدبخت شدیم

    • صلوات

      سال 92 هم با همین حرفا رأی اوردین و مردم رو بدبخت کردین

    • بدون نام

      همه این تحریمها زیر سر اصلاح طلبان است ببینین چندین وزیر ونماینده مجلس از اینا رفتن به کشورهای غربی

    • بدون نام

      باوجودشماها چه اصلاح‌طلبان،چه اصولگرایان ایران به سمت ونزوئلا یی شدن پیش می رود.

    • بدون نام

      رای بی رای

    • بدون نام

      کی میشه حداقل این خانواده جناب هاشمی دست از سر این ملت ایران واقعا بردارند ، یعنی هنوز هستند کسانیکه با حرف های این قبیل چهره هابازهم فریب بخورند، ای خدا اینا چی ازجون این ملت میخوان ، شماها مگر چقدر سواددارید که اینهمه صاحب نظرشدید.

    • بدون نام

      نصف راه ونزوئلا را با کدخدا و کلیددار رفتم و نصف راه را حتما با تو

      خدا لعنتتان کند

    • در انتظار یارانه ها

      همین الان از ونزوعلا پایین تریم
      چون اگه ثروت ایران رو ونزوعلا میداشت اینطوری نمیشد.

    • سید

      جناب هاشمی یعنی میخواهی با این حرفها مردم رو بترسونی که حتما بایند رای بدهند خیر اشتباه نکن جناب مردم دیگه از اون دوره رد شدن که فکر کنی با این حرفا مردم رو از کشور ونزلایی بترسانی مگر بیش از این هست تازه ما کشورمان بدتر از ونزلا و سوریه هست فکر کردی مردم کدام رفاه وکدام زندگی راحت یا ارزونی ووووو دارند مردم دیگه نابود شده وقتی که کسی برای از دست دادن چیزی نداره برایش دیگه هیچی مهم نیست

    • علیرضا کاظمی

      #نه_به_رای

    • بدون نام

      راای بیییی رای.بجهنم هرسمتی میریم بریم هپحداقل رای نمیدیم ک نگیم خودکرده راتدبیرنیست.وقتی ملت روعروسک خیمه شب بازی کردنو جیب خودشونو پرمیکنن و هیچ کارمفیدی انجام نمیدن پس رای ندیم هرچی هم بشه حداقل وجدانمون راحته ما رای ندادیم وخودشون انتخاب کردن مثل همیشه

    • بدون نام

      مردم دیگه شعور دارن نه احاساتی عمل کردن

    • بدون نام

      با این حرفها نمیتونید دیگه مردم و پای صندوق بکشونید

    • بدون نام

      تواین مملکت دزد پرور رای بی رای.

    • مسعود

      استراتژی ترساندن مردم برای کسب قدرت

    • بدون نام

      به این جماعت بگو فقط حرف مفت بزنن .

    • بدون نام

      ففط ونزوئلا

    • افشین

      رای دادیم چندین سال حالا رای نمیدیم ببینیم چطور میشه

    • بدون نام

      چهل سال حرفهای تکراری و تعریف از خود کردن و و و

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج