جاباما
۱۰۸۱۲۴
۵۰۶۶
۵۰۶۶
پ

نوشیدنی های سبز را مزه‌دار کنید

نوشیدنی های سبز، خواص بسیاری دارند اما اصولا مزه ندارند. برای اینکه این نوشیدنی ها کمی مزه‌دار شود، می توانید مواد خاصی را به آنها اضافه کنید.

نوشیدنی های سبز را مزه‌دار کنید

برترین ها: نوشیدنی های سبز، خواص بسیاری دارند اما اصولا مزه ندارند. برای اینکه این نوشیدنی ها کمی مزه‌دار شود، می توانید مواد خاصی را به آنها اضافه کنید. نوشیدن آب میوه های طبیعی برای سیستم ایمنی، گوارش، پوست و حتی کنترل وزن خواص بسیاری دارد. بهترین نوع نوشیدنی ها نیز، همین نوشیدنی های سبز هستند. برای اینکه همیشه از خواص آنها بهره بگیرید، برخی طعم دهنده های طبیعی دیگر به ترکیبشان بیفزایید و نوش جان کنید.

نوشیدنی های سبز را مزه‌دار کنید

۱. کدو

شاید بسیار تعجب کنید که کدوسبز را در فهرست خوش طعم کننده های طبیعی نوشیدنی ها سبز قرار داده ایم. بسیاری از مردم از این افزودن کدوسبز به آب میوه یا اسموتی پرهیز می کنند اما اگر یکبار آن را امتحان کنید، حتما خوشتان خواهد آمد. کدوسبز مملو از ویتامین C، پتاسیم و کلروفیل است. این ماده نوشیدنی را شیرین می کند.

۲. خیار

می توانید با اضافه کردن خیار به نوشیدنی سبز خود مزه آن را بهتر کنید. خیار طعم شیرین به آن می دهد. خیار آب بسیار، ویتامین B و الکترولیت در خود دارد و همچنین انواع مواد معدنی ضد سرطان، اسید کافئیک، لوتین و فیستین نیز در خود دارد. خیار برای درمان سخت نفس کشیدن، حفاظت از کلیه ها، اسخوان ها و سلامت مفاصل نیز بسیار مفید است. البته همه این موارد برای خیارهای بوته ای است و گلخانه ای ها را شامل نمی شود.

۳. هویج

یکی دیگر از خوراکی هایی که می توانید به آب میوه های سبز اضافه کنید، هویج است. هویج منبع غنی از ویتامین C، فیبر و بتاکاروتن است. هویج موجب شفافیت پوست نیز می شود. یکی از درمان های اکنه نیز به شمار می رود. البته باید توجه داشته باشید، هویج قند فراوان دارد و یک یا دو عدد از آن برای یک لیوان بزرگ کافی است.

۴. کاهوی معمولی

کاهو نیز به آب میوه طعم شیرین می بخشد. کاهو مملو از پروتئین، امگا سه، ویتامین C و دیگر خواص سلامت‌بخش است. کاهو به روند کاهش وزن بسیار کمک می کند و باعث پایین آمدن فشار خون نیز می شود.

۵. سیب

سیب موجب می شود تا طعم آب میوه بسیار بهتر شود. سیب، فیبر بالا و کالری پایین دارد. از خواص سیب باید به بهبود بینایی و بهبود عملکرد کبد و سیستم ایمنی بدن اشاره کرد. سیب ها منبع غنی آنتی اکسیدان ها و ویتامین C هستند و به آب میوه نیز طعم بسیار عالی می دهند.

۶. لیموترش

یکی از انواع خوراکی ها که طعم عالی به نوشیدنی ها می بخشد، لیموترش است. با اینکه طعم ترش دارد اما باعث می شود تا از نوشیدن آب میوه لذت ببرید. قند و کالری موجود در لیموترش بسیار کم است و در عوض، سرشار از ویتامین C است. این میوه در فصل سرما برای بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن و مبارزه با سرماخوردگی عالی است. از دیگر مواد معدنی موجود در لیمو باید به پتاسیم اشاره کرد که موجب تقویت لثه و دندان می شود.

۷. گوجه فرنگی

آیا تاکنون به نوشیدنی های سبز خود گوجه فرنگی اضافه کرده اید؟ اگر نه، حتما یکبار امتحان کنید. گوجه فرنگی، قند پایین و آنتی اکسیدان و ویتامین C بالا دارد. این خوراکی، خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عصبی را کاهش می دهد. همچنین موجب کاهش کلسترول و کاهش خطر سرطان می شود.

۸. لیموترش سبز

لیموترش سبز نیز طعم عالی دارد و با اضافه کردن آن، نه تنها موجب بهتر شدن طعم نوشیدنی می شوید. بلکه ویتامین C و آنتی اکسیدان زیادی نیز دارد که موجب می شود تا پوستتان جوان تر به نظر برسد. این خوراکی به کم کردن وزن نیز کمک می کند.

۹. رازیانه

رازیانه طعم شیرین دارد و موجب خوشمزگی نوشیدنی های سبز می شود. این خوراکی، خواص بسیاری دارد از جمله باید به از بین بردن نفخ و یبوست اشاره کرد. همچنین به بهبود سیستم ایمنی بدن کمک بسیاری می کند. رازیانه مملو از ویتامین A و ویتامین های B، پتاسیم، فولیت، منیزیم و مولیبدنم است.

۱۰. زنجبیل

برای مزه‌دار شدن نوشیدنی های سبز می توانید از زنجبیل تازه و رنده شده هم کمک بگیرید. زنجبیل موجب افزایش قدرت دفاعی بدن در برابر بیماری ها و کاهش کلسترول می شود و مانع از بروز بیماری هایی همچون تهوع در اثر حرکت، سردرد، دردهای قاعدگی و سرماخوردگی می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج