جاباما
۱۰۸۱۳۱۴
۱۸ نظر
۵۰۰۱
۱۸ نظر
۵۰۰۱
پ

مربیان استقلال لب خط چه می‌کردند؟

مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: متاسفانه کادر فنی استقلال در دربی کارایی زیادی نداشتند و ابتکار عمل از دست آنها خارج شده بود.

خبرگزاری مهر: مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: متاسفانه کادر فنی استقلال در دربی کارایی زیادی نداشتند و ابتکار عمل از دست آنها خارج شده بود.

محمد نیک سیرت اظهار داشت: دربی ۹۴ شاید در ظاهر یک بازی جذاب بود، اما این بازی بار فنی چندانی نداشت چون هیچیک از دو مربی تاکتیک‌های روز را مورد استفاده قرار ندادند. در این بازی هر موقعیتی خلق شد یا ناشی از نبوغ فردی یک بازیکن بود، یا ناشی از اشتباهات فردی فاحش و تاکتیکی مربیان مقابل.

وی اضافه کرد: به نظر من کادر فنی استقلال لب خط بیشتر محو بازی شده بودند و نمی‌توانستند در لحظه بازی را آنالیز کنند و نقطه نظرات خود را به تیم انتقال دهند. در ارنج هم که از نظر من اشتباهاتی بود که بزرگ‌ترین آن عدم استفاده از میلیچ بود.

مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: از نظر من این دربی یک بازی فوتبال دور از سواد فنی بود و بازیکنان در زمین هر کاری بلد بودند انجام دادند که این نوع بازی اصلاً در شان لیگ برتر نیست.

نیک سیرت با انتقاد از اضافه شدن حجم برخوردهای انضباطی در باشگاه استقلال گفت: هنوز به نیم فصل نرسیده پنج شش بازیکن تیم یا در اختیار باشگاه قرار گرفته‌اند یا به کمیته انضباطی رفته‌اند. این همه برخورد انضباطی در این مدت گویای این است که حتماً مشکلی وجود دارد.

پیشکسوت آبی پوشان با انتقاد از صحبت‌های مربی پرسپولیس بعد از بازی گفت: آقایان طوری بعد از بازی صحبت می‌کنند که انگار تیم پیروز دربی هستند. استقلال در این بازی اصلاً خوب نبود و پرسپولیس به قول خودشان در فرم خوبی قرار داشت. اما همین استقلالِ بد از پرسپولیسِ خوب مساوی گرفت. شما حساب کنید اگر استقلال کمی آماده بود چه اتفاقی می‌افتاد. مهاجمان استقلال در ۱۸ قدم آنها فقط دو بار صاحب توپ شدند که هر دو بار گل شد.

وی سپس با انتقاد از برخی معاونین سابق باشگاه استقلال گفت: این آقایان تا همین چندی پیش مرتب در فضای مجازی به انتقاد از این و آن می‌پرداختند اما حالا که باید در صحنه باشند نیستند. امروز است که استقلال نیاز به بزرگترهایی مثل شماها دارد. همانطور که تا همین چند روز پیش در فضای مجازی حضور داشتید، امروز هم در صحنه باشید لطفاً.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش تاجی

      درود تحلیل شما قابل قبول است
      لنگیا هروقت سهمیه نگرفتن اون موقع میفهمن

    • رضا

      پیشکسوت استقلال؟نمیدونستم فوتبالیستی به این اسم داریم برترینها لطفا نظرات اهل فن و کارشناسارو بذار حرفای این هوادار منو یاد سوتی خیابانی یا این میبره یا اون یا مساوی میشه میندازه تو اگه اندازه یه هوادار فوتبالی بودی میفهمی تو تموم دنیا یا با اشتباه فردی یا با نبوغ فردی گل زده میشه دانشمند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس بازی تاکتیکی وترکیبی چه میشه اگه اینجوریه چرابارسلونابعدازبب گواردیولا دیگه نمیتونه بااقتداربازی کنه یاهمین پیروزی قبل ازبرانکوبابیشترهمین بازیکنان کنونیش به همه میباخت اماباامدن برانکوجان گرفت یک مربی خوب امروزه پنجاه درصدتیمه البته که بازیکن خوب هم خودش نعمته یکی مثل قائدی که به تنهایی همه کارمیکنه

      • مهدی تاجی

        حتماسنت قد نمیدادک لنگ بدنبال محمدنیک سیرت بود که بخاطرعشق به استقلال چندسال دراین تیم توپ زد

      • عشق آبی دل آبی

        یک نیم فصل بود ۳بازی هم کرد

    • سعید

      نشنیدیم چنین پیشکسوتی وجود داشته باشه که اصلا از لحاظ فنی در حد دسته ۳ هم نیست

    • بدون نام

      این کارشناسه اصلا فوتبال سرش میشه بزرگترین کارسناسای ایران میگن پرسپولیس فنی ترین تیم تو ایرانه اونوقت نمیدونم این نیک سیرت کجاي این فوتباله اظهار نظر میکنه خخخ

    • بدون نام

      اخه کیسه بار فنی حالیشه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نیک سیرت کیه .خود استقلالیها این یارو را نمی شناسن خدایا قحطی کارشناس شده ببین کیا درباره پرسپولیس حرف میزنن

      • دشمن فرضی

        به قول مهدی کیسه به عشق کیسه چند بازی در آنجا توپ زد. الآن هم ایشان پیشکسوت و استاد غایب هستن سالی دوبار بعد از دربی ها با فاصله یک هفته یا بیشتر اگر رسانه های نوشتاری مطلب کم آوردند میرن سراغشون، یا اینکه بخاطر طلب از باشگاه وشکایت در فدراسیون دیده میشوند، خبرنگاران هم میگن خب، ببینم استاد چی میگه. تازه این استادا اگر مشغول بکار باشن در مدرسه فوتبال کمک مربی نو نهالان هستن.استاد نیک سیرت،اصغر نیک سیرت مترجم برانکو از این بیشتر معروف ومشهور.

    • بدون نام

      برو بابا خدا را شکر کن ۷ گل نخوردی .‌

    • سعید

      نه فقط شمالنگی هاخیلی میفهمید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه کیسه کشا معنی بارفنی رامیدونستن باپلی اف سعی درصعودوراه یابی به لیگ اسیا نمیکردند

      • بدون نام

        استقلال به پشت خط .توپ جمع کن هم پیشکسوت میگوید .سرورتان تمام بازیکنانش بودند میفهمیدی غوره چند ماه میرسه کسی که اسمتم نشنیده ایم و تز میدی .مورینیو

    • بدون نام

      اگه لنگ فنی ترین تیم لیگ بود بایدتیم اول یاحداقل تیم دوم بخاطرتفاضل گل میشد فنی ترین تیم لیگ در مکان دهم جدول شانزده تیمی ایندحرف درایران پیگردقانوتی داره ولی خدایی بجزایران درهرکشوری بگی لنگ فنی ترین تیم لیگ ایران هست درجابهت پناهندگی میدن وبعنوان کارشناس ارشدفوتبال درصداوسیماومدرس فدراسیون فوتبال هم استخدامی

    • بی نام

      این پیشکسوت جدید رو از کدوم قوطی دراوردن؟ هر کی میخواد معروف بشه میاد واسه پرسپولیس شاخ شونه میکشه

    • شیراز

      برترین ها اسم این آقا اولین بار هست که میشنوم که به عنوان پیشکوت وکارشناس معرفی کردی ولی اگه پرسپولیس یک مهاجم تخصصی با تجربه در زمین داشت قطعا استقلال 6تایی میشد.

    • شیراز

      برترین ها اسم این آقا اولین بار هست که میشنوم که به عنوان پیشکوت وکارشناس معرفی کردی ولی اگه پرسپولیس یک مهاجم تخصصی با تجربه در زمین داشت قطعا استقلال 6تایی میشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج