جاباما
۱۰۸۱۳۳۲
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

فکری: با هیات‌مدیره اختلافی ندارم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی فردای ما با تراکتور سخت است و از وقتی شجاعی به این تیم آمده نتایج خوبی گرفته اند.

خبرگزاری فارس: محمود فکری در خصوص بازی با تراکتور اظهار داشت: قبل از هر چیز شهادت حضرت زهرا (س) را تسیلت می گویم و همچنین سالگرد درگذشت رضا احدی را به خانواده اش و سایر استقلالی ها تسلیت می گویم. در مورد بازی با تراکتور هم بگویم که بازی سختی در پیش داریم و تراکتور تیم خوبی است، از وقتی شجاعی در این تیم مربی شده خوب نتیجه گرفته است.

وی افزود: از هفت بازی ۱۴ امتیاز گرفته اند و شرایط خوبی در جدول دارند. بازی با توجه به اینکه در تبریز است کارمان را سخت می کند اما از طرفی بازیکنان ما هم شرایط خوبی دارند. هم روحی و هم جسمی تمرینات خوبی داشتیم. امیدوارم ردا بازی خوبی ارائه دهیم و در نهایت بتوانیم ۳ امتیاز را بگیریم.

سرمربی استقلال در مورد وضعیت شیخ دیاباته و اینکه به کادرفنی آبی پوشان انتقاد می شود که او باید از ابتدا به میدان برود درحالی که شما در دربی در ابتدای نیمه دوم از او استفاده کردید و برخی از همین منتقدان گفتند که شیخ بازیکن ۲۰ دقیقه ای بوده و آماده نیست، عنوان کرد: شیخ بازیکن خوب ماست و حرفه ای هم هست. سال گذشته آقای گل شده و به عنوان سرمربی تیم با توجه به فضایی که وجود دارد باید هزینه هایی را حتی بابت اینکه او آماده نیست بدهم. اینکه در دربی او را در شروع نیمه دوم آوردم برای این بود که به ما کمک کند. اگر بدنش هم آماده نبوده اما به هر حال باید او را بیاوریم تا بدنش در شرایط مسابقه قرار گیرد. باید بیشتر از او استفاده کنیم تا هم در لیگ و هم لیگ قهرمانان آسیا به استقلال کمک کند.

وی افزود: شیخ بازیکن بزرگی است و به او اعتقاد دارم و امیدوارم با کمک هم و با توجه به اینکه خودش هم خوب تمرین می کند خیلی زود به مرز آمادگی برسد.

سرمربی آبی پوشان در ارتباط با برخی حواشی مبنی بر اینکه اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال با مربی گذشته استقلال و برخی نزدیکان او جلسه ای داشته برای انتخاب جایگزین شما، اظهار داشت: صحبتی که با هوادارانمان در این زمینه دارم این است که خیلی باهوش باشندو خیلی ها دنبال بهم ریختن تیم هستند و می خواهند اختلاف بیندازند و از این آب گل آلود ماهی بگیرند. این اجازه را به کسانی که بدخواه استقلال هستند ندهید.

وی تاکید کرد: هیچ اختلافی بین بنده و هیات مدیره نیست. اعضای هیات مدیره در حال تلاش هستند و کار می کنند. ما از شروع فصل بدهی های زیادی داشتیم که با تلاش هیات مدیره و مدیریت محترم خیلی از بدهی های ما پرداخت و کم شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      شما که لوک خوش شانسی نترس گلم

      پاسخ ها

      • دختر پرسپولیسی

        دروغ نگو جناب فکری.خبرا میرسن

    • بدون نام

      نه بابا..بعنوان یه استقلالی منتظرم خودت بری..هر چند نمیری.با چه ذوق و شوقی نساجی رو ول کردی اومدی اینجا..در حد سرمربی دسته ۲ هستی..بهترین بازیکنان رو بردی تو حاشیه.دیاباته..میلیچ..

    • میثم

      فکری حاضره با هر مدیرعامل و هر هئیت مدیره ای فقط سرمربی استقلال بمونه

    • بدون نام

      محمود بیفکر ما چه گناهی کردیم که تو شدی سرمربی تاج کبیر ملیچ رو که فراری دادی مهندس

    • پرسپولیس همیشه قهرمان

      حیف شد تو دربی ۶تایی نشدی .

    • بدون نام

      کارمون شده فقط خبر این احمقارو بشنویم
      خدا همه اینارو نابود کنه انشالله اینقد پول بیت المال رو حیف میکنن

    • تاجم

      لطفا ب جای که با هم بد باشید با هم بسازید و باشگاه استقلال را ب جایگاه واقعیش برسانید

    • بدون نام

      فکری باید ترکیب سال گذشته رو بزاره توزمین یعنی ازابتدا شیخ روبازی بده ازدانشگرویزداتی هم درخط دفاع استفاده کنه حیف که میلیچ روفراری داد وگرنه ازجناح چپ هم هیچ مشکلی نداشت .فکری متاسفانه فکرمربیگری نداره درواقع تاکتییکی مشخص نداره متاسفم برا هواداری استقلال که هرسال یه جور جام را ازدست میدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج