جاباما
۱۰۸۱۴۵۹
۵۰۳۷
۵۰۳۷
پ

۴ علامت ایمنی بالای بدن مقابل کرونا

محققان ۴ عارضه پس از ابتلا به ویروس کرونا را شناسایی کردند که با تشکیل مقادیر بالای آنتی بادی‌، ایمنی بدن را به مدت ۳ ماه تضمین می کند.

باشگاه خبرنگاران: به نقل از الجزیره، محققان در پژوهشی تازه دریافتند وجود مقادیر بالای آنتی بادی در بدن فرد مبتلا به کرونا به معنای مصونیت فرد در برابر ویروس کرونا است.

این مطالعه که توسط محققان دانشگاه ویسکانسین در آمریکا انجام شده، به عنوان نسخه اولیه منتشر شده هنوز به تایید نهایی نرسیده است.

محققان آزمایش خون ۱۱۳ بیمار آلوده به ویروس کرونا را ابتدا پس از ۵ هفته بهبودی از بیماری و سپس ۳ ماه پس از بیماری، مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند.

۴ علامت ایمنی بالای بدن مقابل کرونا

آن‌ها دریافتند افرادی که به کووید ۱۹ مبتلا شده و در بیمارستان بستری شده اند؛ یعنی افراد بهبود یافته ای که حال وخیم تری داشته اند، سطح آنتی بادی بیشتری نسبت به دیگران دارند.

اما محققان در مورد افرادی که به کووید ۱۹ مبتلا شده و در بیمارستان بستری نبودند، یعنی ابتلای حاد نداشته اند، ۴ عارضه می تواند نشانه وجود آنتی بادی زیاد در بدن آنها باشد که این عوارض عبارتند از: تب، شکم درد، اسهال، کاهش اشتها.

این بدان معناست که بروز این علائم در هنگام بیماری بر روی شما می‌تواند نشانه آن باشد که احتمالاً مصونیت بیشتری در برابر کرونا دارید.

غلبه بر همه گیری

محققان تاکید کردند که برای غلبه بر اپیدمی کووید ۱۹ ، ایمنی دائمی که اغلب توسط آنتی بادی‌های مداوم ارزیابی می‌شود ضروری است.

در سندرم حاد تنفسی(SARS)، آنتی بادی ویروس‌ها در اکثر بیماران حداقل ۳ سال پس از بیماری وجود دارد. از طرف دیگر، اطلاعات کمی در مورد ویروس کرونا وجود دارد، اما برخی گزارش‌ها نشان می‌دهد که ایمنی در مقابل کرونا ممکن است دست کم ۶ ماه ادامه داشته باشد.

با این حال، گزارش‌های دیگر نشان می‌دهد که آنتی بادی‌های کرونا ممکن است در چند ماه اول کاهش یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج