۱۰۸۱۴۸۴
۳ نظر
۵۰۱۶
۳ نظر
۵۰۱۶
پ

اردوغان در پی تشکیل «ارتش توران»!

بلندپروازی های رئیس جمهور ترکیه گویا تمامی ندارد! سانایدین، کارشناس راهبردی ترکیه مدعی شد که اردوغان در صدد تشکیل ارتش مشترک با کشورهای ترک‌زبان است و در اکتبر سال ۲۰۲۱ تشکیل ارتش توران را اعلام خواهد کرد.

خراسان: بلندپروازی های رئیس جمهور ترکیه گویا تمامی ندارد! سانایدین، کارشناس راهبردی ترکیه مدعی شد که اردوغان در صدد تشکیل ارتش مشترک با کشورهای ترک‌زبان است و در اکتبر سال ۲۰۲۱ تشکیل ارتش توران را اعلام خواهد کرد.

بسیاری از کارشناسان نیز معتقدند در شرایطی که رژیم صهیونیستی به جمهوری آذربایجان سلاح می دهد و از این کشور حمایت می‌کند، مشارکت ترکیه با جمهوری آذربایجان در نجات منطقه کوهستانی قره‌باغ هم تحولی باهدف تشکیل ارتش توران بوده است.

اردوغان در پی تشکیل «ارتش توران»!

حالا قاآن سانایدین، کارشناس مسائل اقتصادی و استراتژیک در گفت‌وگو با فردا ییلدیریم، مجری برنامه "از هر سو" در شبکه تلویزیونی بیاض تی‌وی با اشاره به این که دولت ترکیه در صدد تشکیل ارتش مشترک با کشورهای ترک‌زبان است، افزود: ارتش توران در آینده ای نزدیک تشکیل می‌شود و این مسئله، دیگر یک آرزو و خیال نیست و حالا دیگر زمان اعلام آن فرا رسیده است.

وی با بیان این که من به‌طور یقین در این باره امیدوارم و نمی‌خواهم این سورپرایز را خراب کنم، اظهارکرد: حالا دیگر هر لحظه امکان اعلام اتحادیه ترکی وجود دارد و زمان بسیار کمی تا زمان اعلام این خبر مانده است.

قاآن سانایدین که چندی پیش نیز اظهارات مشابهی را مطرح کرده بود، در آن اظهارات هم به تاریخ ۱۹ اکتبر ۲۰۲۱ اشاره کرده بود. با این حال،جزئیات بیشتری از استعداد و کیفیت این نیروها منتشر نشده و مشخص نیست محل استقرار مرکز فرماندهی این نیروها در کدام یک از کشورهای عضو خواهد بود، اما ناظران اجرای این طرح را در صورت موفقیت بخشی از بلندپروازی‌های دولت ترکیه در ایفای نقش موثرتر منطقه‌ای واحیای دوران عثمانی ارزیابی می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصلاح سرزمینی باید بکنه ایران
      خیالات اردوغان خطرناکه

    • بدون نام

      اردوغان مانند هیتلر برای دنیا خطرناک است

      پاسخ ها

      • حق ولی تلخ ♨️

        مطمئن باشید اگر اردوغان این ارتش رو درست کنه بسیاری از مردم تبریز و ارومیه و اردبیل و زنجان و قزوین و همدان و شیراز ملحق این ارتش خواهند شد. علی الخصوص مردم تبریز و ارومیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج