جاباما
۱۰۸۱۵۵۸
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

پوستر «سه روز و سه قتل» رونمایی شد

پوستر فیلم سینمایی «سه روز و سه قتل» ساخته مسعود امینی‌تیرانی ویژه سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر رونمایی شد.

خبرگزاری صبا: پوستر فیلم سینمایی «سه روز و سه قتل» ساخته مسعود امینی‌تیرانی ویژه سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر رونمایی شد.
پوستر «سه روز و سه قتل» رونمایی شد
به نقل از روابط عمومی فیلم، پوستر فیلم سینمایی «سه روز و سه قتل» به کارگردانی مسعود امینی تیرانی که در سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور دارد، رونمایی شد. محمدمهدی باقری براساس عکسی از یونس امینی طراحی و اجرای این پوستر را برعهده داشته است.
«سه روز و سه قتل» که یکی از فیلم‌های حائز شرایط رقابت در سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر است که توسط مسعود امینی تیرانی کارگردانی شده است و تهیه‌کنندگی آن برعهده جعفر صانعی‌مقدم بوده و سرمایه‌گذار آن آرش شجاعی است.
این فیلم که در مدت کم‌تر از سه روز فیلمبرداری شده، براساس یک ایده مرکزی و با اجرای بداهه ۶ اجراگر ساخته شده است. ۶ اجراگر وارد خانه‌ای می‌شوند که سال‌ها قبل، سه قتل در مدت سه روز در آن رخ داده است و اجساد برای پنج سال در آن خانه مدفون بوده‌اند.
بهناز جعفری، حمید پورآذری، شادی کرم رودی، سونیا سنجری، میلاد رحیمی و سهند کبیری و امیر شکرگزار از اجراگران «سه روز و سه قتل» هستند و این فیلم تجربه‌ای متفاوت در کارنامه بازیگری آن‌هاست زیرا هم از لحاظ فرم هم محتوا اثری کاملا تجربی محسوب می‌شود.
عوامل این فیلم عبارتند از طراح و کارگردان: مسعود امینی تیرانی، اجراگران: بهناز جعفری، حمید پورآذری، شادی کرم رودی، سونیا سنجری، میلاد رحیمی، سهند کبیری، امیر شکرگزار، گروه ایده پردازی: منصور براهیمی، مجید شیخ انصاری، مسعود مددی، مشاوران کارگردان: عباس نظامدوست، امیر جلالیان، مدیر فیلمبرداری: داود ملک حسینی، تدوین: مسعود امینی تیرانی، مهدی باقری، دستیار کارگردان و برنامه ریز: پان ته آ حسینی، صدابردار: هادی معنوی پور، صداگذار: آرش قاسمی، طراح صحنه: فراز مدیری، مدیر تولید: میثم جمالی، مجری طرح: نیما عباسپور، سرمایه‌گذار و جانشین تهیه‌کننده: آرش شجاعی، تهیه‌کننده: جعفر صانعی مقدم، مشاور رسانه‌ای: نغمه دانش آشتیانی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج