۱۰۸۱۶۱۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منشا پاسخ خداداد را چه زمانی می‌دهد؟

آقای گل اینروز‌های لیگ برتر منشا است؛ البته در کنار سجاد شهباززاده – مهاجم تیم سپاهان. مهاجم تیم گل گهر با ۹ گل زده. اما خداداد در جریان کارشناسی دربی گفت این آقا در حد آقای گلی لیگ برتر نیست.

ورزش سه: آقای گل اینروزهای لیگ برتر منشا است؛ البته در کنار سجاد شهباززاده - مهاجم تیم سپاهان. مهاجم تیم گل گهر با ۹ گل زده. اما خداداد در جریان کارشناسی دربی گفت این آقا در حد آقای گلی لیگ برتر نیست.

جالب است گفته های خداداد فعلا واکنش منشا را به دنبال نداشته است. محال است این مهاجم در جریان حرف های خداداد قرار نگرفته باشد به خصوص که کمی هم فارسی را بلد است. اما به نظر می رسد فعلا تصمیم گرفته سکوت اختیار کند. شاید هم تاکید امیر قلعه نویی به او باشد که نباید جواب خداداد را بدهد. چون او یکی از پیشکسوتان بزرگ فوتبال ایران است و نظرش را گفته و می توان نگاه محترمانه به نظر او داشت.

این یک فرضیه است. شاید هم منشا ابتدا به دنبال کسب عنوان آقای گلی است و بعد پاسخ خداداد عزیزی؛ برخی از بازیکنان وقتی از آنها انتقاد می شود به جای اینکه بهم بریزند برای ارایه بازی های بهتر ترغیب می شوند و شاید منشا از دسته این بازیکنان باشد. علی دایی هم این طور بود. در اوج انتقادات تبدیل به بازیکن بهتری می شد.

منشا که سال هاست در فوتبال ایران حضور دارد در ۱۱ هفته سپری شده از بازی ها ۹ گل برای تیم گل گهر به ثمر رسانده؛ به یقین گل های او در ادامه مسابقات می تواند نظر خداداد عزیزی را وتو کند. به این خاطر که دیدگاه خداداد وحی منزل نیست و همان طور که اشاره شد منشا می تواند با تکرار گل های خود برای گل گهر نظر حماسه ساز ملبورن را نقض کند. اینکه منشا خیلی سریع درصدد پاسخ بر نیامده است حتما می خواهد پاسخ حساب شده ای برای حرف های خداداد داشته باشد. شاید او روزی از خداداد به خاطر این حرفی که زده تشکر کند واذعان کند این حرفش محرک خوبی برای او برای زدن گل های بیشتر شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج