جاباما
۱۰۸۱۷۶۵
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

دهان کنعانی پرخون شد اما برای فولاد پنالتی گرفتند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:فولاد تیم خوب، فنی و قدرتمندی است که بازی کردن مقابل این تیم همیشه سخت است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:فولاد تیم خوب، فنی و قدرتمندی است که بازی کردن مقابل این تیم همیشه سخت است

دهان کنعانی پرخون شد اما برای فولاد پنالتی گرفتند

یحیی گل‌محمدی پس از برتری دو بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: از لحاظ جدولی بازی مهمی برای ما بود و گرفتن سه امتیاز هدف اصلی مان بود. دیدار سنگینی بود زیرا فولاد تیم خوب، فنی و قدرتمندی است. بازی کردن مقابل این تیم همیشه سخت است اما خوشبختانه از موقعیت های مان خوب استفاده کردیم و فرصت طلب بودیم.

وی افزود: بچه‌ها ها خوب جنگیده و از لحاظ فیزیکی کم نیاوردند. فوتبال فیزیکی و سریعی بود که تنشهای زیادی در آن به وجود آمد. بازی در مجموع خوب بود و توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم.

سرمربی پرسپولیس درباره صحنه پنالتی تیم فولاد عنوان کرد: آن صحنه واقعا پنالتی نبود. توپ به دهان کنعانی زادگان برخورد کرد و دهان وی پر از خون شد. متاسفانه کار را برای ما سخت کرد. فشار زیادی از لحاظ روحی و روانی به ما می‌‌آید زیرا 5-4 بازی بود نبردیم و مساوی کردیم. این دیدار برای ما خیلی مهم و حساس بود اما سوت‌های جنجالی و یک طرفه به سود حریف فشار زیادی به ما می‌آورد.

گل‌محمدی ادامه داد: به حسین و بازیکنان خط دفاعی مان فشار زیادی آمد. آن صحنه خیلی واضح بود که پنالتی نیست و نمی‌دانم چرا داور به ضرر ما پنالتی گرفت.

وی درباره حاشیه های پایان بازی گفت: همیشه فوتبال در داخل و بیرون از زمین حاشیه‌های جذابی دارد. آنچه می ماند رفاقت‌ها و دوستی‌ها است. به هر صورت هیجان‌های بازی روی عملکرد بازیکنان و کادرفنی تاثیر می‌گذارد. آن پنالتی بازی را از تب و تاب انداخت و بحث‌های فنی زیر سوال رفت اما همه افرادی که برای فوتبال و ادامه لیگ در این وضعیت کرونا یی زحمت می‌کشند تشکر کرد. هفته قبلا هم با توجه به آلودگی هوا شرایط خوبی وجود نداشت اما به خاطر مردم و زنده ماندن فوتبال باید از کادر درمان، فوتبالیست ها و عوامل برگزاری تشکر کرد.

به گزارش فارس، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نشست خبری را با تذکر به یک فرد آغاز کرد و گفت: از دوست عزیزم که در سالن حضور دارد می‌خواهم ابتدا ماسکش را بگذارد چون برای سلامتی خودش این موضوع را می‌گویم.

وی با اشاره به بازی تیمش گفت:گرفتن 3 امتیاز هدف اصلی ما بود که خدا را شکر این اتفاق رخ داد. بازی درگیرانه و فیزیکی خوبی بود و توانستیم از فرصت‌های استفاده کنیم. ما مقابل تیمی خوب و با کیفیت از نظر فنی بازی کردیم و همیشه بازی کردن مقابل فولاد سخت است. البته امروز بازیکنان ما از فرصت‌ها استفاده و درگیرانه بازی کردند و کم نیاوردند. به هواداران این برد را تبریک می‌گویم و به بازیکنان تیمم خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم این روند را ادامه بدهیم.

گل‌محمدی در خصوص راه حل برای گلزنی تیمش گفت: راه حل این موضوع تمرین برای زدن ضربات آخر است. امروز ما فرصت طلب بودیم و توانستیم بازی را ببریم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص جذب مهدی ترابی و رادوشوویچ عنوان کرد: بهتر است در مورد بازی صحبت کنید.

وی در خصوص مصدومیت سید جلال و کنعانی‌زادگان گفت: ما مجبور شدیم هر دو بازیکن را تعویض کنیم چون در آن پست کمبود بازیکن داریم و نگران هستیم. باید در این مورد با پزشک تیم صحبت کنم.

گل‌محمدی در خصوص قضاوت زاهدی‌فر گفت: داور در نیمه اول خیلی خوب سوت زد و فکر می‌کنم در نیمه دوم بازی از دست او خارج شد و پنالتی برای حریف گرفت که اصلا پنالتی نبود. ما از این تصمیم تعجب کردیم چون توپ به سینه کنعانی برخورد کرد. همین تصمیم باعث ایجاد تنش و ناامنی در بازی شد و روند بازی به خشونت کشیده شد. او در طول بازی خوب سوت زد ولی نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد با یک سوت اشتباه تصمیم داشت اشتباهات دیگر را پوشش بدهد ولی نمی‌دانم چرا آن صحنه را پنالتی گرفت.

وی در خصوص اینکه با وجود مصدومیت بازیکنی دارند که در بازی آینده برای این تیم به میدان برود گفت: بازیکن که داریم، خود من و پیروانی هم هستیم.(باخنده). واقعا الان نمی‌توانم توضیح بدهم چه کسی در مورد بازی آینده به میدان می‌رود و وضعیت چگونه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایران من

      ضربه ای که آقاکریم به دهن کنعانی زادگان زد باعث شد خون بیاد.پرسپولیس باید چند اخراجی میداشت.

    • بدون نام

      تا وقتی همه چی به نفع لنگه، داور خوبه!!!!

    • بدون نام

      داورها پرسپولیسی هستن از نظر کیسه زباله ها

    • بدون نام

      وقتی کنعانی زادگان کنار زمین اومد باقری زد تو دهنش که ساکت بشه
      احتمالا بابت اون دهنش پر از خون شده

    • پدرام

      آفتاب پرست یک موی راست تو بدنش نیست!
      تو بازی استقلال گل عبدی که هل دادوپنالتی امیری که نگرفت داور خوب بود!؟

    • عذرا استقلالی

      درروزی که بازی رو بردن بازهم هوچیگری دارن میکنند این رفتارها خیلی حساب شده هستش اینها دارند فضا رو آماده میکنن واسه بازی با آلمینیوم بیچاره اراکی های بی پناه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج