جاباما
۱۰۸۱۸۳۵
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

فکری در مدیریت بازیکنان موفق عمل کرده است

بازیکن اسبق استقلال گفت: نگه داشتن بازیکنان خوب و با استعداد در کنار هم احتیاج به یک مدیریت خاص دارد که محمود فکری در آن موفق بوده و اگر بتواند رفاقت و صمیمیت را در تیم بیشتر کند، موفق‌تر هم خواهد بود.

فوتبالی و به نقل از فارس: بازیکن اسبق استقلال گفت: نگه داشتن بازیکنان خوب و با استعداد در کنار هم احتیاج به یک مدیریت خاص دارد که محمود فکری در آن موفق بوده و اگر بتواند رفاقت و صمیمیت را در تیم بیشتر کند، موفق‌تر هم خواهد بود.

پرویز برومند در خصوص پیروزی سه بر یک استقلال در خانه تراکتور از هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی، بازی جذاب و قشنگی از آب درآمد اما دوباره استقلال روی خلاقیت بازیکنانش برنده شد. این تیم می‌توانست گل‌های بیشتری هم بزند اما از آن طرف هم می‌توانست گل‌های بیشتری بخورد اما در کل بازی قشنگی بود که ۴ گل و موقعیت‌های زیاد و خوبی هم داشت.

وی افزود: از نظر من استقلال روی تاکتیک تیم برنده نشد و این تیم روی نبوغ بازیکنانش توانست به پیروزی برسد البته این تیم حتی می‌توانست گل‌های بیشتری هم بزند اما این اتفاق نیفتاد. فکر می‌کنم تفاوت در کیفیت بازیکنان دو تیم بود.

برومند در خصوص اینکه خط حمله استقلال به نظر سرحال تر شده، عنوان کرد: استقلال این خط حمله را پیش از این هم داشت. یعنی کار به خصوصی نشده و بازیکن خاصی نیامده که بگوییم سرحال‌تر شده است. دیاباته مصدومیت داشت و در بازی‌های قبلی مانند بازی پرسپولیس کیفیت خوبی از خودش نشان نداد. وقتی شما از بازی به دور باشید سخت است که دوباره خودتان را با شرایط مسابقه آداپته کنید اما الان این اتفاق افتاده است.

دروازه‌بان اسبق استقلال تصریح کرد: اگر استقلال خوب تمرین کند می‌تواند با اختلاف به قهرمانی برسد اما متاسفانه بازی‌هایش چنین چیزی را نشان نمی‌دهد چون طرح و برنامه، تاکتیک و رویه خاصی را برای گل زدن نمی‌بینم. اگر دقت کنید گل‌هایی که می‌زنیم روی خلاقیت بازیکنان است و گل‌هایی که می‌خوریم روی اشتباهات فردی آنها، رشید مظاهری را در پشت تیم داریم که اگر یک روز پرفروغ نباشد متاسفانه استقلال نتیجه نمی‌گیرد.

وی در خصوص داوری این بازی عنوان کرد: داوری مشکل خاصی نداشت. بازی آرام و برای داور ساده بود. چون دو تیم بازیکنان با تجربه‌ای داشتند و اعتراضی هم به وجود نیامد.

برومند در مورد اینکه آیا استقلال این روند صعودی خودش را می‌تواند با همین شکل و شمایل حفظ کند، گفت:‌ استقلال احتیاج به یک مدیریت خوب دارد. فکر می‌کنم فکری این کار را انجام می‌دهد. به هرحال نگه داشتن چنین بازیکنان خوب و با استعدادی در کنار هم احتیاج به یک مدیریت خاص و یک راه و روش دارد که محمود فکری در آن موفق بوده است. اگر او بتواند رفاقت و صمیمیت را در تیم بیشتر کند، موفق‌تر هم خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاجم

      فکری بهترین مربی میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج