۱۰۸۱۸۵۸
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

آغاز تلاش‌ها برای بازگرداندن میلیچ

میلیچ در پیامی برای یکی از مسئولان باشگاه به صراحت اعلام کرد به خاطر اینکه محمود فکری به او اعتقادی ندارد تصمیم به ترک تهران گرفته با این حال به تلاش‌های مدیرعامل باشگاه درخصوص حل مشکلات اشاره‌ای نیز داشته، اما هرچی که هست باید صبر کرد و دید درنهایت تکلیف این بازیکن با استقلال چه خواهد شد.

روزنامه فرهیختگان: میلیچ در پیامی برای یکی از مسئولان باشگاه به صراحت اعلام کرد به خاطر اینکه محمود فکری به او اعتقادی ندارد تصمیم به ترک تهران گرفته با این حال به تلاش‌های مدیرعامل باشگاه درخصوص حل مشکلات اشاره‌ای نیز داشته اما هرچی که هست باید صبر کرد و دید درنهایت تکلیف این بازیکن با استقلال چه خواهد شد.

در روزهای گذشته یکی از بزرگ‌ترین ایراداتی که به کادر فنی استقلال و به‌ویژه سرمربی آن یعنی محمود فکری گرفته شد دوگانگی برخورد با بازیکنان این تیم تا جایی بود که این شائبه ایجاد شد که ماجرا به خارجی زدایی از فوتبال مربوط و قرار است خارجی‌های استقلال هم مثل رسن و احتمالا رادو فوتبال ایران را ترک کنند. بعد از برخورد انضباطی ابتدای فصل سرمربی استقلال با شیخ دیاباته قبل از دربی این‌بار نوبت به هرویه میلیچ رسید تا او نیز با تصمیم فکری در اختیار باشگاه گذاشته شود. البته در این بین فقط مشکل از رفتار‌های فکری با این دو بازیکن خارجی نبوده و مشکلات مالی و تعویق در پرداخت‌ها به دو بازیکن مالیایی و کروات استقلال که هردو در زمان استراماچونی به این تیم اضافه شدند و فصل دوم حضور در جمع آبی‌پوشان را سپری می‌کنند نیز به نحوه برخورد فکری با آنها اضافه شد و همین موضوع حداقل مدافع کروات را به ستوه آورد و در کنار عوامل فنی باعث شد تا او همراه با خانواده بعد از دربی تهران را ترک کنند. با این حال اوضاع برای شیخ بهتر دنبال می‌شود و این بازیکن بعد از اینکه مصدومیت خود را پشت سر گذاشت حالا به روزهای آمادگی گذشته بازگشته و مقابل تراکتور هم در ترکیب اصلی قرار گرفت و با زدن دو گل نشان داد که به مرز آمادگی رسیده است.

با این حال نکته‌ای که باعث شده تا هر دو بازیکن یک مقدار با اوضاع و شرایط بد تاکرده و گلایه‌هایی را مطرح کنند به نحوه برخورد کادر فنی با آنها برمی‌گردد و این دو معتقدند باید به‌عنوان بازیکنان حرفه‌ای در تمرینات نیز به صورت حرفه‌ای و بر مبنای احترام با آنها برخورد شود. با همه این تفاسیر اگر چه این دو بازیکن در فصل جاری کمتر از حد معمول برای استقلال به میدان رفته و در امتیازگیری و روند فنی و تاکتیکی شاگردان فکری تاثیرگذاری چندانی نداشتند اما عملکرد گذشته هر دو و محبوبیت آنها نزد هواداران به‌خصوص شیخ دیاباته باعث شده است تا بعد از رفتن میلیچ و شایعات جدایی دیاباته در بین هواداران در فضای مجازی غوغایی به‌پا شود تا آنها از مدیران استقلال درخواست کنند اگر حتی در این بین قصور از کادرفنی باشد آن را حل‌وفصل کرده و زمینه‌های بازگشت میلیچ و رضایتمندی هرچه بیشتر دیاباته را فراهم کنند.

در جلسه مددی و شیخ چه گذشت؟

درست فردای روزی که هرویه میلیچ بازیکن کروات استقلالی‌ها تهران را به مقصد کرواسی ترک کرد مسئولان این باشگاه به صرافت افتادند تا جلوی حل این مشکل را گرفته و حداقل طوری رفتار کنند تا شیخ‌دیاباته نیز با الگو‌پذیری از رفتار میلیچ استقلال را ترک نکند و در تهران ماندگار باشد. بر همین اساس مهاجم اهل مالی خیلی سریع به دفتر باشگاه فراخوانده شد تا در جلسه‌ای با مددی زمینه‌های رضایتمندی شیخ دیاباته برای ادامه همکاری با استقلال فراهم شود.

در این جلسه طرفین در فضای آرام و صمیمی خارج از مباحث فنی به گفت‌وگو پرداخته و درنهایت مقرر شد تا معوقات شیخ دیاباته به وی پرداخت شود، هرچند درنهایت استقلال یک ماه دیگر به شیخ بدهکار باقی می‌ماند که البته همان پرداختی نیز جلوی برخی اقدامات قانونی بعدی درخصوص فسخ یک‌طرفه قرارداد از طرف آقای‌گل فصل گذشته لیگ را گرفته است. با این حال از طرف باشگاه این وعده به شیخ داده شده که از این به بعد پرداختی‌ها به صورت منظم باشد و درنهایت نیز مددی از مهاجم سیه‌چرده استقلال درخواست کرد تا برای ادامه حضور پرقدرت در جمع استقلالی‌ها ‌انگیزه‌اش را حفظ کند که شیخ نیز در پاسخ به مددی اعلام کرده که یک بازیکن حرفه‌ای است و مشکلی وجود نخواهد داشت و با تمام قوا و ‌انگیزه روی موفقیت استقلال تمرکز خواهد کرد.

نکته قابل توجه اینکه بر خلاف برخی اخبار و شایعات در این جلسه شیخ دیاباته هیچ حرفی از رفتن یا فسخ قرارداد نزده اما با این حال بر خلاف فضای ابتدایی فصل که اعلام شده بود شیخ هر چه سریع‌تر قراردادش را تمدید خواهد کرد اما به خاطر برخی مشکلات با کادرفنی و مصدومیت‌های پیاپی حداقل در جلسه اخیر در این خصوص صحبتی نشده و این موضوع به آینده نزدیک موکول شده است.

فکری کد داد؛ میلیچ برمی‌گردد؟

اگرچه هرویه میلیچ به خاطر مشکلات فنی و مسائل تاکتیکی و اختلاف نظر در این خصوص با کادر فنی استقلال را ترک کرده است و در ادامه نیز مجددا تهدید کرد تا یکبار دیگر در صورت پرداخت نشدن مطالبات، قراردادش را به صورت یک‌طرفه فسخ خواهد کرد اما پرواضح است که این بازیکن کروات فقط به خاطر بازی نکردن و مباحث فنی استقلال را ترک کرده و در این قضیه یعنی سفر به کرواسی او ‌انگیزه‌های مالی را مدنظر قرار نداده است، البته طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» میلیچ پیش از این در گفت‌وگوهایی نسبت به تمرینات فکری انتقاداتی را مطرح کرد اما درنهایت تا هفته دهم صبر کرد و کارش را انجام داد. با این حال بعد از بازی نکردن در دربی، میلیچ که خود را در پازل تاکتیکی فکری نمی‌دید و از سوی دیگر مطالباتش را ناقص دریافت کرده و درنهایت نیز پیشنهاد تمدید قراردادش از سوی باشگاه رد شده بود، تهران را به مقصد کرواسی ترک کرد.

«من همچنان میلیچ را از نظر حقوقی بازیکن استقلال می‌دانم و اگر دوستان او را به ایران برگردانند می‌تواند در خدمت تیم استقلال باشد. البته با این توضیح که من همه را با یک چشم نگاه می‌کنم و تبعیضی بین بازیکنان قائل نمی‌شوم و هر کسی بنا بر تلاش و کوشش در تمرین در ترکیب تیم قرار می‌گیرد.» این صحبت‌ها را محمود فکری بعد از ترک ایران توسط میلیچ انجام داد تا مشخص شود که جدایی این بازیکن قطعی نیست و مشخص شد که تلاش‌ها برای بازگرداندن این بازیکن آغاز شده و باشگاه استقلال در پی آن است تا با تامین منابع مالی این بازیکن کروات را دوباره به تمرینات برگرداند. البته درست است که دلیل رفتن میلیچ مالی نبود اما حالا او مسائل مالی را برای بازگشت دوباره مدنظر قرار داده و احتمالا بعد از تسویه‌حساب با میلیچ این بازیکن یک بار دیگر به تهران باز خواهد گشت.

میلیچ پیش از این در پیامی برای یکی از مسئولان باشگاه به صراحت اعلام کرد به خاطر اینکه محمود فکری به او اعتقادی ندارد تصمیم به ترک تهران گرفته با این حال به تلاش‌های مدیرعامل باشگاه درخصوص حل مشکلات اشاره‌ای نیز داشته اما هرچی که هست باید صبر کرد و دید درنهایت تکلیف این بازیکن با استقلال چه خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود

      ناراحت نباشید وزیر و وکیل دست به سینه میشن میلیچ و براتون برگردونن

      پاسخ ها

      • مهدی

        منظورت بابا مسعود لنگیه با دارو دستشه!!! که همه کار براتون کردن

      • بدون نام

        نکنه بابا مسعود خودتی؟؟ مسعود تو کدومی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج