۱۰۸۱۸۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

وقتی مسی، زیدان می‌شود

صفحه‌های هواداری بارسلونا پس از اخراج مسی در فینال سوپرجام مقابل اتلتیک بیلبائو عکسی از نگاه حسرت‌بار او به جام را در کنار عکس زیدان پس از اخراج در فینال جام‌جهانی۲۰۰۶ مونتاژ کرده‌اند.

روزنامه همشهری: صفحه‌های هواداری بارسلونا پس از اخراج مسی در فینال سوپرجام مقابل اتلتیک بیلبائو عکسی از نگاه حسرت‌بار او به جام را در کنار عکس زیدان پس از اخراج در فینال جام‌جهانی۲۰۰۶ مونتاژ کرده‌اند. زیدان در آن فینال یک گل چیپ زد و بهترین بازیکن زمین بود و گتوزو را عاصی کرده بود. در فینال ۲ دوره قبل هم ۲ گل زده و طعم قهرمانی جام‌جهانی و یورو را هم چشیده بود.

بارسا درحالی‌که تا دقیقه۹۰ با نتیجه۲ بر یک از بیلبائو پیش بود باز هم کام‌بک خورد و در وقت اضافه جام مورد علاقه‌اش را که قبلا ۱۳بار صاحب آن شده بود از دست داد. باشگاه باسکی با شایستگی تمام این جام را به دست‌آورد چون برای رسیدن به فینال رئال مادرید را هم ۲بر یک برده بود.مارینیو وقتی سرمربی والنسیا بود بارسا را در فینال جام حذفی شکست داد و این بار هم به عنوان سرمربی بیلبائو موفق به این کار شد. این دومین جام اتلتیک پس از جام حذفی در عرض چند‌ماه بود درحالی‌که بارسا یک‌سال‌ونیم است جامی نگرفته است. اما نکته بازی پس‌گردنی محکم مسی به آسی‌یر ویالیبره، مهاجم ریش‌بلند حریف بود که پس از بازبینی ویدئویی منجر به اخراج ستاره آرژانتینی شد.

ویالیبره زننده گل دقیقه۹۰ بیلبائو بود و در جشن قهرمانی هم ترومپت زد. حالا او به چهره منفور هواداران بارسا تبدیل شده است. مثل سرمربی ایرانی که گفته بود افرادی را که باعث شدند او فحاشی کند نمی‌بخشد، هواداران بارسا هم علاوه بر حمایت از حرکت مسی نتوانسته‌اند بازیکن ریشو را ببخشند. برخی منابع پیش‌بینی کرده‌اند که او دست‌کم ۴ جلسه محروم خواهد شد و بازی با الچه و بیلبائو، کورنیا و بازی بعدی بارسلونا در کوپا دل ری درصورت پیروزی مقابل کورنیا را از دست خواهد داد اما رسانه‌های کاتالونیایی از محرومیت احتمالی ۲ جلسه‌ای او خبر می‌دهند.

فیلیپه لوییس در واکنش به این اتفاق ادعا کرد که مسی توسط داوران محافظت می‌شود و از حمایت کمیته انضباطی برخوردار است و رفتار او در قیاس با رفتار دیگران با جریمه و تنبیه کمتری روبه‌رو می‌شود. این نخستین کارت‌قرمز مسی با پیراهن آبی‌اناری بود. او آخرین کارت قرمزش را در کوپا آمریکا ۲۰۱۹ و در درگیری با مدل، بازیکن تیم ملی شیلی دریافت کرد. یک‌بار هم در ۱۸سالگی ۲دقیقه پس از ورود به زمین مسابقه با مجارستان اخراج شده بود. رکورد رونالدو در این زمینه بدتر است. او ۲ بار در داربی منچستر اخراج شد، یک‌بار در داربی مادرید و یک‌بار در ال‌کلاسیکو و در مجموع ۱۱کارت قرمز در پرونده دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج