۱۰۸۱۸۷۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

انتخابات فدراسیون فوتبال باید رقابتی برگزار شود

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان از جمله افرادی است که می‌تواند درباره انتخابات به سؤالات متعددی پاسخ بدهد.

روزنامه ایران ورزشی: مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان از جمله افرادی است که می‌تواند درباره انتخابات به سؤالات متعددی پاسخ بدهد. او ابتدا درباره ماجرای تصویب اساسنامه که حرف و حدیث‌های فراوانی هم پیرامون آن شکل گرفت، می‌گوید: «از نظر بنده در ادامه فعالیت‌ها، تصویب اساسنامه فدراسیون پس از حدود ۱۵-۱۴ سال در یک کش و قوس یکساله، نهایتاً از سال گذشته تاکنون، به تصویب فیفا رسید و باید خاطرنشان کرد که فوتبال ایران همواره با یک اساسنامه تأیید نشده اداره شده و این مبنای کار بود.

حتی دو مجمع انتخاباتی بر اساس آن برگزار شده و فیفا همواره در ارتباط با آن اشکالاتی را وارد می‌کرد. این بار هم فیفا خیلی سختگیری کرد و شاید فشار وارده به ایران را در ارتباط با مستقل بودن و غیر دولتی بودن در مورد بسیاری از کشورهای منطقه وارد نکرد و ما می‌دانیم که اصلاً چنین فشاری در رابطه با کشورهای عربی حاشیه جنوبی خلیج فارس وجود نداشته و حتی در کشورهای آسیای میانه نیز اینگونه نیست. به هر حال برخی نیز از داخل خط می‌دادند و FIFA و AFC را حساس می‌کردند که این مسأله قابل تأمل بود. در نهایت با تدابیر صورت گرفته توانستیم تأییدیه فیفا را اخذ کنیم و امیدواریم در فرآیند انتخابات با بررسی صلاحیت‌ها، انتخابات آزاد، رقابتی و خوبی داشته باشیم و بتوانیم مجموعه موفقیت‌های‌مان را طی چهار سال گذشته در عرصه فوتبال تکمیل کنیم.»

طی روزهای اخیر شایعه شده که وزارت ورزش و جوانان از یک کاندیدا حمایت خواهد کرد تا او رئیس فدراسیون شود. سلطانی‌فر اما این مسأله را تکذیب می‌کند: «وزارت ورزش و جوانان در این انتخابات کاملاً بی‌طرف است و هر کاندیدایی در هر کجایی اعلام کند که از طرف وزارت ورزش حمایت می‌شود، شدیداً این مسأله را تکذیب خواهیم کرد. وزارت ورزش در مورد هیچ کاندیدایی نظر خاصی ندارد و به دنبال برگزاری یک انتخابات کاملاً آزاد و رقابتی است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج