۱۰۸۱۹۱۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تراکتور اسیر مهاجمان استقلال شد

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه برنامه این تیم در دیدار مقابل تراکتور جواب داد، گفت: سرخپوشان تبریزی اسیر مهاجمان گلزن استقلال شدند.

خبرگزاری مهر: مدافع سابق تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه برنامه این تیم در دیدار مقابل تراکتور جواب داد، گفت: سرخپوشان تبریزی اسیر مهاجمان گلزن استقلال شدند.

صادق ورمزیار در مورد پیروزی سه بر یک استقلال برابر تراکتور تبریز گفت: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم در نیمه اول هر دو تیم تقریباً برابر بودند، اما پِرس رو به جلوی استقلال کار دست تراکتور داد و آنها توانستند از اشتباه کاپیتان سرخپوشان تبریزی استفاده کرده و به گل برسند. شیخ دیاباته با هوشیاری تمام از اشتباه تبریزی‌ها استفاده کرد و توانست گل اول را وارد دروازه تراکتور کند تا این نیمه با برتری آبی پوشان به پایان برسد.

مدافع سابق استقلال تصریح کرد: تراکتور که چیزی برای از دست دادن نداشت در نیمه دوم شروع به حملات پی در پی کرد و از مهاجمان استقلال غافل شد و دیدیم در اوج حملات تراکتور این استقلال بود که توانست به گل دوم دست پیدا کند

ورمزیار در مورد تعویض‌های محمود فکری یادآور شد: حضور داریوش شجاعیان توانست به خط هافبک استقلال نظم دهد و او شاید اگر در دیدار برابر پرسپولیس زودتر به میدان می‌آمد استقلال می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد. در مجموع تعویض‌های فکری کارساز شد و آبی پوشان توانستند به یک برد خوب دست پیدا کنند.

وی در مورد نمایش قابل قبول شیخ دیاباته اظهار کرد: شیخ در بازی با پرسپولیس آماده نبود اما امروز نشان داد در تبریز استاد گلزنی است و همانند سال گذشته دوباره پایش به گلزنی باز شد. او یکی از بهترین بازیکنان استقلال در این دیدار بود.

مدافع سابق استقلال در پایان و در مورد دیدار آبی پوشان برابر سایپا تهران که روز شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد، گفت: یکی از دیدارهای سخت استقلال برابر سایپا خواهد بود. آنها در بازی گذشته ذوب آهن را شکست داده‌اند و حالا آماده دیدار برابر استقلال هستند، سایپا از بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای تشکیل شده که این می‌تواند کار استقلال را سخت کند. البته استقلال هم با این برد که برابر تراکتور به دست آورد شرایط خوبی دارد و با تمرینات منظم می‌تواند روز شنبه سایپا شکست داده و سه امتیاز دیگر را از آن خود کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج