۱۰۸۱۹۳۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بختیاری‌زاده-رحمتی؛ تقابل انتقامی رخ نداد

سرمربی فصل گذشته شهر خودرو خراسان تصمیم گرفت تا پیشنهاد دستیاری در لیگ برتر را رد کند و به نوعی این کنش او باعث شد تا یک تقابل جذاب در حاشیه مستطیل سبز از بین برود.

ورزش سه: سرمربی فصل گذشته شهر خودرو خراسان تصمیم گرفت تا پیشنهاد دستیاری در لیگ برتر را رد کند و به نوعی این کنش او باعث شد تا یک تقابل جذاب در حاشیه مستطیل سبز از بین برود.

روز گذشته خبر پیشنهاد مجید جلالی به سهراب بختیاری زاده برای حضور در کادرفنی نساجی مازندران مخابره شد تا در آستانه تقابل حساس با شهر خودرو خراسان، احتمال رویارویی بختیاری‌زاده با تیم سابق خود نیز قوت بگیرد؛ اما این پیشنهاد از سوی مدافع سابق استقلال رد شد تا حالا جلالی برای تقویت کادرفنی نساجی به دنبال گزینه تازه‌ای باشد.

البته این رد پیشنهاد، هواداران فوتبال را از یک تقابل جذاب و به نوعی حیثیتی هم محروم کرد؛ چرا که سهراب بختیاری‌زاده باید در مقابل تیمی قرار می‌گرفت که حالا سرمربی آن سیدمهدی رحمتی است، بازیکنی که در دوران حضور بختیاری‌زاده در مشهد، مغضوب سرمربی بود و از لیست تیم کنار گذاشته شد و پس از جدایی سهراب نیز به سمت سرمربیگری رسید تا احتمالات در تقابل جذاب در لب خط زمین ورزشگاه امام رضا(ع) مطرح شود.

اما حالا با رد پیشنهاد جلالی از سوی سهراب بختیاری زاده که در فصل جاری مسابقات تجربه ناموفق سرمربیگری در خوشه طلایی ساوه را دارد، باعث شدت این تقابل جذاب و انتقامی به نوعی منتفی شود و شاگردان مهدی رحمتی و شاگردان مجید جلالی فردا در شرایطی در مشهد مقابل یکدیگر صف‌آرایی کنند که خبری از دیدار انتقامی و تقابل با تیم سابق نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج