۱۰۸۲۰۶۲
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

قیمت هر شانه تخم‌مرغ کاهش یافت

اصغری، مدیر عامل اتحادیه مرغداران گفت: با توجه به توزیع روزانه ۳۰۰ تا ۳۵۰ تن تخم مرغ، قیمت هر شانه تخم‌مرغ با افت ۳۰ هزار تومانی به ۳۶ هزار تومان رسیده است.

باشگاه خبرنگاران: اصغری، مدیر عامل اتحادیه مرغداران گفت: با توجه به توزیع روزانه ۳۰۰ تا ۳۵۰ تن تخم مرغ، قیمت هر شانه تخم‌مرغ با افت ۳۰ هزار تومانی به ۳۶ هزار تومان رسیده است.

هدایت اله اصغری مدیر عامل اتحادیه مرغداران میهن از کاهش قیمت تخم‌مرغ در بازار خبر داد و گفت: با توجه به حجم گسترده توزیع تخم مرغ پیش‌بینی می‌شود که تا پایان هفته بازار تخم مرغ به تعادل برسد.

او افزود: گرچه سازمان حمایت قیمت تخم مرغ بسته بندی را اعلام نکرده، اما قیمت هر بسته تخم‌مرغ ۳۰ تایی، ۳۶ هزار تومان اعلام‌ می‌شود.

اصغری از توزیع روزانه ۳۰۰ تا ۳۵۰ تن تخم مرغ در میادین میوه و تره بار خبر داد و گفت: با توجه به افزایش توزیع، قیمت تخم مرغ در بازار افت محسوسی داشته به طوری که هر شانه ۳۰ تایی تخم مرغ، ۳۰ هزار تومان کاهش داشته است.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به افزایش هزینه‌های تولید، قیمت تمام شده هر کیلو تخم مرغ از دیدگاه اتحادیه ۱۵ هزار و ۷۳۳ تومان درب مرغداری است که با احتساب سود مغازه دار هر شانه تخم مرغ با نرخ ۳۴ تا ۳۶ هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

او با بیان اینکه توزیع نهاده‌های دامی کماکان با مشکل روبه‌روست، گفت: معاونت امور دام باید همکاری بیشتری داشته باشد چرا که در شرایط فعلی توزیع نهاده مطلوب نیست.

مدیر عامل اتحادیه مرغداران میهن در پایان با انتقاد از نبود آمار و اطلاعات دقیق توزیع نهاده‌های دامی تصریح کرد: با توجه به آنکه نرخ مصوب بر مبنای توزیع ۱۰۰ درصدی نهاده‌های دامی اعلام شده است، اما مرغدار اذعان می‌کند که تمامی نهاده را نگرفته است که با این وجود قیمت‌گذاری بر مبنای توزیع نهاده باید صورت گیرد که متاسفانه معاونت امور دام سطح دسترسی در اختیار ما نداده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • چراغ شب

      اندر پیچ و خم تخم مرغ

    • بدون نام

      اگر ستم رسد چرخ گردون .....ازوپرسم که این چین است وان چون ....یکی رامیدهی صدمرغ غازی....یکی رامیزنی صدضربه تازی

    • جواد

      بازم درغ ، بگین کجاست این تخم طلای ۳۶ هزار تومنی ، پس چرا ما نمیبینیم ، نکنه این یکی سر کوچه حسن ایناس ، چون گوجه سر کوچه محمود ایناشون بود

      پاسخ ها

      • برای YOU..

        .. قیمت یک شانه تخم مرغ با اُفت سی هزار تومانی. سی و شش هزار تومان شد..پس در اینجا نتیجه میگیرم که قیمتِ یک شانه تخم مرغ .به شصت و شش هزار تومان رسیده بود..؟؟!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج