جاباما
۱۰۸۲۱۰۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آسمان فردا شب تهران برفی و بارانی است

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران روز چهارشنبه کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود همچنین در ساعات پایانی فردا بارش برف و باران و وزش باد شدید در برخی ساعات در پایتخت خواهیم داشت.

فارس نوشت: معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران روز چهارشنبه کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود همچنین در ساعات پایانی فردا بارش برف و باران و وزش باد شدید در برخی ساعات در پایتخت خواهیم داشت.

محمد اصغری در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز بارش برف و باران و وزش باد در برخی نقاط اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و غرب کردستان را داریم.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز چهارشنبه یکم بهمن در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، زنجان، قزوین، خوزستان، شمال غرب چهارمحال و بختیاری، همدان و استان مرکزی بارش برف و باران و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از اواخر وقت فردا در برخی نقاط استان‌های تهران و البرز و از بعد از ظهر فردا با نفوذ توده هوای سرد در استان‌های گیلان و مازندران، بارش برف و باران و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز پنجشنبه دوم بهمن این وضعیت در شمال غرب و غرب، جنوب غرب، شمال شرق، شرق، استان‌های ساحلی خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از مرکز کشور حاکم خواهد بود.

وی اظهار داشت: با توجه به بارش برف و وزش باد شدید، در شمال غرب، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز کولاک برف و ریزش بهمن دور از انتظار نیست.

اصغری با بیان اینکه از بعد از ظهر پنجشنبه دوم بهمن از میزان ابرناکی و بارش از غرب کشور کاسته می‌شود، گفت: روز جمعه به تدریج سامانه بارشی از سمت شمال شرق از کشور خارج می‌شود.

وی گفت: از فردا تا شنبه پیشِ رو در اغلب مناطق کشور دما به صورت محسوسی کاهش می‌یابد، بیشترین میزان کاهش دما در شمال شرق و شرق کشور بین ۱۵ تا ۲۰ درجه، همچنین در شمال غرب، دامنه جنوبی البرز و سواحل خزر بین ۱۰ تا ۱۵ درجه و در غرب، مرکز، بخش‌هایی از جنوب و جنوب غرب کشور بین ۶ تا ۱۰ درجه خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری دریای خزر، خلیج فارس و تنگه هرمز همچنین دریای عمان مواج است.

اصغری اظهار داشت: پنجشنبه دوم بهمن وزش باد شدید در سطح کشور به ویژه در نیمه شرقی کشور پیش‌بینی می‌شود.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز چهارشنبه کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر پیش بینی می‌شود، همچنین در ساعات پایانی فردا با ابری شدن آسمان، بارش برف و باران و وزش باد شدید در برخی ساعات در پایتخت خواهیم داشت، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۱۴ و ۴ درجه خواهد بود.

اصغری اظهار داشت: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۲۵ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و اردبیل با کمینه دمای ۱۱ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز آینده در ۱۶ استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج