۱۰۸۲۲۴۵
۱۰ نظر
۵۰۰۴
۱۰ نظر
۵۰۰۴
پ

زور خانواده ترابی و یحیی به ایجنت می‌رسد؟

اصرار همسر ترابی برای بازگشت او به پرسپولیس هم در تصمیم این بازیکن بی‌تاثیر نبوده است.

روزنامه فرهیختگان: اصرار همسر ترابی برای بازگشت او به پرسپولیس هم در تصمیم این بازیکن بی‌تاثیر نبوده است.

مهاجمان پرسپولیسی با راه افتادن موتور گلزنی‌شان در دیدار مقابل استقلال، توانستند روند خوب گلزنی را در دیدار برابر فولاد هم ادامه دهند و مهدی عبدی با گلزنی در این دیدار توانست تا حد زیادی خیال کادرفنی و هواداران سرخ را از بابت حضور یک گلزن در تیم‌شان راحت کند و حالا آنها می‌توانند امیدوار باشند که با ادامه این روند تا نیم‌فصل، تیم محبوب‌شان مشکلی از بابت گلزنی احساس نکند تا با رسیدن لیگ برتر به نیمه‌دوم خود، بتوانند با ترمیم و تقویت تیم شرایط بهتری را در مسابقات داشته باشند.

اما همچنان کارشناسان فوتبالی معتقدند پرسپولیس در ادامه راه با این نفرات که در اختیار دارد به مشکل برمی‌خورد و نوسان بازیکنان، محرومیت و مصدومیت‌های احتمالی باعث می‌شود باز هم دست اعضای کادرفنی برای چیدمان تیم بسته بماند و سرخ‌ها نتوانند با تمامی نفرات در بازی‌های پیش‌رو به میدان بروند و همین موضوع سبب شود این تیم در نتیجه‌گیری نتواند موفق عمل کند و از کورس قهرمانی و بالانشینی در جدول باز بماند.

البته به نظر می‌رسد پرسپولیس در نیم‌فصل دوم شرایط متفاوتی را تجربه کند؛ چراکه با بازگشت عیسی آل‌کثیر به میادین و پشت‌سر گذاشتن دوران محرومیت و همچنین اضافه شدن نفرات جدید به این تیم، قطعا قدرت سرخ‌ها برای ادامه مسابقات بیشتر شده و آنها می‌توانند بار دیگر قدرت خود را به رخ تیم‌های مدعی بکشند.

یکی از نفراتی که صحبت از حضورش در پرسپولیس برای نیم‌فصل دوم به گوش می‌رسد مهدی ترابی است که در پایان لیگ نوزدهم سرزمین سرخ‌ها را به مقصد لیگ ستارگان قطر ترک کرد و امیدوار بود بتواند از العربی، مسیر اروپا را برای خودش هموار کند اما عملکرد او در این تیم قطری چنگی به دل کادرفنی این تیم نزد تا حالا شنیده شود که قرار است مهاجم الدحیل جای این بازیکن را در لیست العربی بگیرد.

شکل جدایی تکلیف مهدی را مشخص می‌کند

چند روزی است رسانه‌های کشور خبر از حضور ترابی برای نیم‌فصل دوم در پرسپولیس می‌دهند و البته تایید حمید مطهری، دستیار گل‌محمدی هم در این بین مزید بر علت شد تا خیلی از هواداران سرخ این انتقال را قطعی بدانند.

در این خصوص شنیده می‌شود شکل جدایی مهدی ترابی از العربی برای حضورش در پرسپولیس بسیار تاثیر‌گذار است و می‌تواند این انتقال را قطعیت بخشد یا منتفی کند.

ترابی که برای یک فصل قراردادی به مبلغ ۷۰۰هزار دلار با العربی به امضا رسانده، متوجه این موضوع شده که در نیم‌فصل دوم جایی در تفکرات کادرفنی این تیم ندارد و باید برای آینده فوتبالی خود تصمیم جدیدی اتخاذ کند. اما در این بین موضوعی که برای ترابی خیلی اهمیت دارد، این است که قرار است به چه شکل از العربی جدا شود.

مدیران این باشگاه قطری که حسابی مقابل ریخت‌وپاش را گرفته‌اند در نظر دارند از کنار او درآمدزایی هرچند کمی داشته باشند و علاوه‌بر آن، مبلغ نیم‌فصل دوم این بازیکن را هم نپردازند.

می‌گویند ایجنت مهدی ترابی که از بابت این انتقال ۱۰۰هزار دلار نصیبش می‌شود مخالف سرسخت این مدل جدایی است و به او تاکید دارد که زیربار این اقدام مدیران باشگاه نرود و خواهان حضور در تیم تا پایان قراردادش باشد تا به این ترتیب بتواند هم خودش به ۷۰۰هزار دلارش برسد و هم ایجنت حق‌الزحمه این انتقال را دریافت کند.

ترابی حالا تصمیم گرفته با تحت‌فشار قرار دادن مسئولان العربی، زمینه‌ای ایجاد کند تا آنها قراردادش را به صورت یک‌طرفه فسخ کرده و کل مبلغ قراردادش را بپردازند. در این صورت ترابی خیلی زود بازگشتش به پرسپولیس را قطعی می‌کند و مشکلی برای حضورش در این تیم وجود ندارد.

اصرار همسر ترابی و یحیی برای بازگشت

بعد از اینکه ترابی در لیست خروج العربی قرار گرفت، علاوه‌بر پرسپولیس، ۲ باشگاه سپاهان و تراکتور نیز با ارسال نامه به این باشگاه قطری خواهان به خدمت گرفتن او شدند. اما ترابی که عقاید خاص خودش را دارد، به نزدیکانش اعلام کرده انتخاب اول او برای بازی در ایران پرسپولیس است و اگر بنابر هر دلیلی این انتقال انجام نشود، ترجیح می‌دهد به تیمی برود که از آن پا گرفته است و در سایپا توپ بزند.

البته حالا دوستان این بازیکن خبر داده‌اند که اصرار همسر ترابی برای بازگشت او به پرسپولیس هم در تصمیم این بازیکن بی‌تاثیر نبوده است. ضمن اینکه رابطه خوب ترابی با یحیی و صحبت‌های سرمربی سرخ‌ها با این بازیکن هم تا حدود زیادی ذهن او را از سایر پیشنهادات خالی کرده و به‌دنبال مهیا کردن انتقال خود به پرسپولیس است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پدرام

      وزیر هم‌که نقشس روشن است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره خیلی همانطوری که مهدی تبریزی رو از ذوب آهن توی نیم فصل واسه کیسه ومحمودفکری رو از نساجی واسه کیسه آورد.

      • A.F

        راس میگی وزیر بهترین مربی لیگ هجدهم رو سرمربی کرد
        وحید امیری رو از ترالزون اورد
        وقتی که همه پشت استقلال رو خالی کردن فکری اومد پشت تیم
        حالا شما کجا و ما کجا؟

      • کیسه سوزان

        شما هم که بدجور داری میسوزی اشکال نداره نمک بریز سوزش بیشتر بشه

    • بدون نام

      انشاالله مهدی ترابی بیا بازیکن موثری هست

      پاسخ ها

      • قلب آبی

        بازیکن دیپورتی هاهاهاها

      • سجاد جیرفت

        کلا دیپورتی هارو جمع میکنن اول وحید امیری حالا ترابی و علیپور ....

    • احمد شهریار

      همه این امد و رفتن و بر گشتن در برنامه لنگ بود و هست
      برو خراب کن پولتم بگیر برای ماهم بیار

      پاسخ ها

      • کیسه سوزان

        چرا زورتون میاد یک بازیکن با ارزش تو تیمتون ندارین بعد برای بازیکنای سرورتون نظر میدین

      • بدون نام

        همین علی کریمی فیک که ستاره کیسه بود یادتون رفته ازکرواسی دیپورت شد وهمین چندماه قبل هم هیچ تیمی حاضرنبود باهاش قرارداد ببنده سوزش شما ازپوکر هست خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج