۱۰۸۲۲۵۵
۱۱ نظر
۵۰۰۹
۱۱ نظر
۵۰۰۹
پ

باکیفیت‌ترین سواری‌های داخلی کدامند؟

بر اساس آخرین ارزیابی صورت‌گرفته از وضعیت کیفی خودروهای سواری تولیدی آذر سال‌جاری، دو محصول پژو ۲۰۰۸ ایران‌خودرو/ایکاپ و نیومزدا ۳ شرکت بهمن‌موتور توانسته‌اند پنج ستاره کیفی را کسب کرده و باکیفیت‌ترین‌ خودروهای داخلی باشند. طبق این ارزیابی چهار خودرو چهار ستاره، ۱۸ مدل خودرو سه ستاره و تنها دو خودرو دو ستاره‌ای شده‌اند و خودروی تک‌ستاره کیفی نیز تولید نمی‌شود.

خبرگزاری ایسنا: بر اساس آخرین ارزیابی صورت‌گرفته از وضعیت کیفی خودروهای سواری تولیدی آذر سال‌جاری، دو محصول پژو ۲۰۰۸ ایران‌خودرو/ایکاپ و نیومزدا ۳ شرکت بهمن‌موتور توانسته‌اند پنج ستاره کیفی را کسب کرده و باکیفیت‌ترین‌ خودروهای داخلی باشند. طبق این ارزیابی چهار خودرو چهار ستاره، ۱۸ مدل خودرو سه ستاره و تنها دو خودرو دو ستاره‌ای شده‌اند و خودروی تک‌ستاره کیفی نیز تولید نمی‌شود.

گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سواری تولیدی آذر ماه ارائه شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، نشان می‌دهد که در سطح قیمتی نخست سواری‌ها، نیومزدا ۳ شرکت بهمن‌موتور موفق به کسب پنج ستاره کیفی به صورت کامل شده است.

پس از آن در همین سطح قیمتی، تیگو ۷ مدیران‌خودرو سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده است.

در سطح قیمتی ۲ نیز پژو ۲۰۰۸ شرکت ایران‌خودرو/ایکاپ هم از بالاترین سطح کیفیت در این ارزیابی‌ها برخوردار بوده و توانسته هر پنج ستاره کیفی را از آن خود کند.

در سطح قیمتی ۲ خودروهای سواری هایما S۷ اتوماتیک و SWM G۰۱F در رده‌ خودروهای چهار ستاره کیفی قرار گرفته‌، خودروهای جک S۵، جک S۳ و SWM G۰۱ سه ستاره‌ای شده‌ و MVM X۳۳ S هم دو ستاره از پنج ستاره کیفی را دریافت کرده است.

در گروه قیمتی ۴ در میان خودروهای سواری تولید شده در آذرماه امسال، پژو ۲۰۷ و دناپلاس موفق به کسب چهار ستاره کیفی شده‌اند.

همچنین محصولات پژو ۲۰۶ و مدل صندوقدار آن، دنا، رانا، سورن (ایران‌خودرو تبریز)، پژو پارس اتوماتیک (تولید ایران‌خودرو کرمانشاه)، پژو پارس (ایران‌خودرو کرمانشاه، فارس، تهران، خراسان، مازندران و صنایع خودروسازی فردا) و سمند تبریز توانسته‌اند سه ستاره از پنج ستاره کیفی را در سطح قیمتی چهارم به خود اختصاص دهند.

در این گروه قیمتی، پژو ۴۰۵ خراسان نیز در رده دو ستاره کیفی قرار گرفته است.

خودروهای سواری در سطح قیمتی ٥ نیز شامل محصولات کوییک (سایپا) و کوییک R (پارس‌خودرو)، تیبا ۲ و تیبا ۲ پلاس (سایپا)، تیبا و ساینا کاشان (سایپا-سیتروئن) و همچنین ساینا (پارس خودرو) همگی در رده خودروهای با سطح کیفیت سه ستاره کیفی قرار گرفته‌اند.

ارزیابی کیفی خودروهای سواری تولید آذر ماه نشان می‌دهد که خوشبختانه، چندین ماه است که دیگر خودروی تک ستاره کیفی تولید نمی شود.

در مدل ارزیابی کیفی خودروهای داخلی، این محصولات بسته به کیفیت خود یک تا پنج ستاره دریافت می‌کنند. یک ستاره پایین‌ترین و پنج ستاره بالاترین سطح کیفی را نشان می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخخخخخخخخخ خندیدیم خندیدم هیچ خودرو ایرانی کیفیت ندارد

      پاسخ ها

      • باران

        شما همه رو خودرو ها رو سوار شدید ؟ 2008 واقعا ماشین خوبیه به نسبت قیمت کیفیت خوب و سرعت بسیار بالایی داره و اینکه قیمتش خیلی خیلی بیشتر از این حرفها می ارزه

    • شهروند تهرانی

      آره ولا گل گفتی.

    • بدون نام

      قیمت های رده یک و دو خودروها داخلی آنقدر بالاست که هرگز هیچ جوانی در کشور به تنهایی قدرت خرید آن را ندارد مگر اینکه این خودروها مثل سایر اقلام در صادرات به کشورهای دیگر قرار گیرد و Exchange شود

    • ابراهیم

      این کیفیتی که خودروساز ایرانی تعریف میکند .درهیج کشور صنعتی قابل قبول نیست

      پاسخ ها

      • شاپور خان لر

        بابا چرا اینجور میگی المان حروز به من زنگ میزنن یه وصادت کنم یه 4 پراید برای سران کشورشون بگیرم من هم دیگه جواب گوشیشون را نمیدم خخخخ

    • هادی

      چه ماشینی هستن آخه همشون عین همن ولی ظاهرشون فرق داره پراید شد تیبا تیباشد تیبا۲ بعدش ساینا الانم کویک نگاهشون بکنی همشون از کناره ها و درش شبیه همن بعد میان میگن سطح کیفی خخخخخخخخ

    • بدون نام

      خودرو سازهای ایرانی اندرخم هیچ کوچه ای نیستند چون در مقابل اتومبیلهای خارجی قوطی کبریت هم حساب نمیشن

    • بدون نام

      چ چیزا چ حرفا آدم شاخ درمیاره ...

    • جواد شریفی

      حلبی هم نمیگیرند چه برسه به ستاره

    • بدون نام

      وااای وای پکیدم از خنده. ماشین ایرانی و کیفیت خیلی با هم متضاده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج