۱۰۸۲۲۶۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نبرد رحمتی - جلالی برای خروج از بحران

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور به ایستگاه‌های پایانی نیم‌فصل اول رسیده و تیم‌ها به‌دنبال کسب حداکثر امتیازات در هر بازی هستند تا با خیال راحت‌تری به تعطیلات نیم‌فصل بروند؛ چرا‌که بازی‌ها در نیم‌فصل دوم به مراتب سخت‌تر می‌شود.

روزنامه خراسان: رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور به ایستگاه‌های پایانی نیم‌فصل اول‌ رسیده‌ و تیم‌ها به‌دنبال کسب حداکثر امتیازات در هر بازی هستند تا با خیال راحت‌تری به تعطیلات نیم‌فصل بروند؛ چرا‌که بازی‌ها در نیم‌فصل دوم به مراتب سخت‌تر می‌شود. دیدارهای هفته دوازدهم هم از امروز با برگزاری ۳ بازی آغاز می‌شود که نماینده فوتبال خراسان‌رضوی هم میزبان تیم نساجی مازندران است؛ تیمی که اصلا حال و روز خوشی ندارد و این شرایط می‌تواند به نفع شهرخودرویی‌ها باشد تا از فرصت میزبانی نهایت بهره را ببرند و خود را از شرایط بحرانی خارج کنند. این بازی از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام رضا(ع) با قضاوت حسن اکرمی انجام می‌شود.

نگران آینده شهرخودرو

تیم فوتبال شهرخودرو هرچند ‌نتوانسته تا به اینجای مسابقات به‌عنوان تیمی مدعی ظاهر شود و عملکرد درخشانی نداشته، اما نکته مهم و قابل‌توجه در این تیم، حمایت باشگاه از کادر فنی است که در دیگر تیم‌های لیگ برتری کمتر شاهد هستیم. این ثبات تا حدودی می‌تواند به روند مثبت تیم کمک کند تا بلکه در آینده با تغییر‌‌و تحول و جذب بازیکنان مدنظر به شرایط ایده‌آل برسند‌. عنابی‌پوشان در ۱۱‌بازی که به میدان رفتند، فقط ۳‌ برد مقابل ماشین‌سازی، ذوب‌آهن و سایپا کسب کردند. آن‌ها ۳ ‌‌مساوی و ۵ باخت هم در کارنامه خود ثبت کردند و اکنون در رده سیزدهم جدول قرار دارند. این عملکرد و جایگاه باعث شده تا هواداران و علاقه‌مندان مشهدی نسبت به آینده شهرخودرو نگران باشند؛ چرا‌که این تیم مشهدی اکنون جزو ۴ تیم قعر‌جدول لیگ بیستم است و چنانچه تا پایان نیم‌فصل نتواند خود را از شرایط بحرانی خارج کند، قطعا با خطر سقوط مواجه می‌شود. این در حالی است که امتیاز‌گیری در نیم‌فصل دوم مسابقات‌ سخت‌تر هم می‌شود‌.

دروازه ناامن

بر‌اساس آمار‌ و آنالیزهای‌ انجام شده، تیم فوتبال شهرخودرو در خطوط دفاعی و همچنین دروازه ضعف اساسی دارد، چراکه تا به اینجای مسابقات ۱۵‌گل دریافت ‌کرده و در‌کنار تیم ذوب‌آهن‌ ضعیف‌ترین تیم‌ها‌ از نظر دفاعی در لیگ بیستم محسوب می‌شوند. شهرخودرویی‌ها هنوز پس از گذشت‌ ‌‌‌۱۱‌بازی نتوانستند این مشکل را برطرف کنند، چرا‌که رحمتی از نظر مدافع دستش بسته است و جایگزینی برای نفرات اصلی ندارد. همچنین دروازه شهرخودرو هم هنوز امن نیست و گل‌هایی دریافت می‌کند که در تضعیف روحیه تیم خیلی تاثیرگذار است و کادرفنی شهرخودرو قطعا در نیم‌فصل دوم باید برای برطرف کردن این ضعف بزرگ دنبال راهکار باشد. حالا به‌خاطر این اشتباهات سریالی، شنیده شده که رحمتی این روزها به‌ طور جدی تمرینات آماده‌سازی‌اش را آغاز کرده‌ و شاید در نیم‌فصل دوم بخواهد در قامت دروازه‌بان به لیگ برتر برگردد.

رقابت همسایه‌ها

شهرخودرو امروز‌ بازی نسبتا راحت و آسانی بر روی کاغذ دارد، چراکه باید مقابل تیمی‌ صف‌آرایی کند که این روزها اصلا شرایط خوبی در جدول رده‌بندی ندارد و پس از شهرخودرو در رده چهاردهم ایستاده است. تیم نساجی مازندران امسال از نظر تغییر کادر‌فنی جزو رکورددارها محسوب می‌شود. این تیم مسابقات را با محمود فکری آغاز کرد، اما او ماندگار نبود و به استقلال پیوست. سپس فاضلی جوان سرمربی‌گری‌ نساجی را بر‌عهده گرفت‌، اما او هم نتایج ضعیفی کسب کرد و از کار برکنار شد.

حالا مجید جلالی عهده‌دار تیم نساجی شده که در قعر‌جدول قرار دارد و قطعا در ادامه مسابقات کار سختی پیش‌رو خواهد داشت تا این تیم را از بحران خارج کند. امروز هم جلالی در اولین سکانداری‌اش در نساجی مقابل رحمتی قرار می‌گیرد‌. هر ۲ تیم در جدول رده‌بندی شرایط یکسانی دارند و هر‌کدام از تیم‌ها که تمرکز بیشتری داشته باشد و قدر‌ موقعیت‌هایش را بداند، می‌تواند پیروز میدان باشد. البته قرار بود که سهراب بختیار‌زاده سرمربی فصل گذشته شهرخودرو هم به جمع کادرفنی نساجی بپیوندد که حضورش در این بازی به یک تقابل جذاب تبدیل می‌شد. چرا‌که سهراب بختیاری‌زاده باید در مقابل تیمی قرار می‌گرفت که حالا سرمربی آن سیدمهدی رحمتی است، بازیکنی که در دوران حضور بختیاری‌زاده در مشهد، مغضوب سرمربی بود و از لیست تیم کنار گذاشته شد.

ولی بختیارزاده دستیاری جلالی را نپذیرفته است. تیم نساجی حدود ۷ هفته است که‌ رنگ برد را به خود ندیده‌ و‌ با تغییرو تحولی که در کادر‌فنی داشته، حتما برای پیروزی به میدان می‌آید. از طرفی با توجه به این‌که جلالی تازه به نساجی پیوسته و نیاز به زمان دارد، این موضوع می‌تواند فرصت‌ خوبی برای شهرخودرویی‌ها باشد تا از شرایط نامساعد مازندرانی‌ها به نحو ‌احسن استفاده کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج