۱۰۸۲۲۶۵
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

پاشازاده: قائدی می‌تواند برای استقلال پولساز باشد

استقلال توانست در تبریز تراکتور را با نتیجه پرگل شکست دهد و بر خلاف همیشه برد استقلال همراه شد با بازی خوب این تیم.

روزنامه ایران ورزشی: استقلال توانست در تبریز تراکتور را با نتیجه پرگل شکست دهد و بر خلاف همیشه برد استقلال همراه شد با بازی خوب این تیم. به همین دلیل حتی منتقدان استقلال هم از پیروزی این تیم در تبریز تعریف و تمجید کردند. حالا استقلال صدرنشین است و می‌تواند امیدوار باشد با پیروزی در بازی‌های آخر نیم‌فصل اول صدرنشین باقی بماند. فکری بعد از مدت‌ها نفس راحتی کشیده و باید تیمش را برای بازی با سایپا آماده کند. در همین راستا با مهدی پاشازاده، مدافع سابق استقلال هم‌کلام شدیم. پاشازاده معتقد است در چنین شرایطی فقط باید از استقلال حمایت کرد تا پیروزی‌هایش تداوم داشته باشد.

استقلال نتیجه خوبی در تبریز به دست آورد و صدرنشین شد. در خصوص بازی استقلال و تراکتور صحبت می‌کنید؟

استقلال به این پیروزی احتیاج داشت. چند وقتی بود از این تیم انتقاد می‌شد اما من از چند هفته پیش هم گفتم که حمایت و انتقاد کورکورانه اشتباه است. ایراداتی هست اما نحوه عنوان این ایرادها خلیلی مهم است. باید صبر و حمایت منطقی کرد تا استقلال بتواند نتیجه بگیرد. استقلال در تبریز یک بازی خوب داشت و از تیمی مثل تراکتور امتیاز گرفت و همه دیدند که بازی زیبایی را نیز به معرض نمایش گذاشت.

در این بازی دیاباته هم توانست دو گل بزند و این نوید خوبی است.

طبیعی بود که بازیکن مصدوم بعد از گذشت هفت هفته از لیگ به‌محض بازگشت گل نزند. دیاباته بازیکن خوبی است و دیدید وقتی به بازی گرفته شد توانست گل بزند. من همیشه گفته‌ام دیاباته بازیکن خوب و باکیفیتی است.

استقلال در دربی خط دفاع ضعیفی داشت و همین مسأله باعث شد فکری در بازی با تراکتور دست به تغییر بزند و همانطور که دیدید عارف غلامی را از ترکیب کنار گذاشت. نظر شما در مورد این تغییر و تحولات چیست؟

وقتی بازیکن جذب می‌کنند فکر همین روزها را می‌کنند. تیم استقلال که از رئال‌مادرید بالاتر نیست، وقتی مدافعش بد کار می‌کند مربی آن بازیکن را کنار می‌گذارد تا بازیکن بتواند ریکاوری روحی داشته باشد. عارف هم بازیکن خوبی است و قرار نیست بعد از این ماجرا برای همیشه روی نیمکت باشد. فعلاً بازیکن جانشین را گذاشته‌اند اما قرار نیست عارف غلامی فراموش شود.

قایدی این روزها خیلی خوب کار می‌کند و یکی از عوامل موفقیت استقلال است اما این بازیکن مشتری خارجی پیدا کرده است. به نظر شما آیا جدایی این بازیکن به صلاح استقلال است؟

عملکرد مهدی قایدی خیلی خوب بوده است اما جدایی این بازیکن هم می‌تواند برای استقلال پولساز شود. همانطور که وقتی من بازی می‌کردم به لورکوزن رفتم و برای استقلال پولساز شدم، قایدی هم حق دارد پیشرفت کند.

به نظرتون در چنین شرایطی جدایی قایدی به ضرر استقلال نمی‌شود؟

نکته اینجاست که باید از قبل به فکر جایگزینی برای این بازیکن باشند. باید افرادی باشند که بازیکنان جوان و بااستعداد را پیدا و به باشگاه معرفی کنند تا در صورت جدایی بازیکنی مثل قایدی استقلال دچار مشکل نشود.

مثل اینکه باشگاه استقلال از برهانی خواسته در تیم‌های پایه به‌دنبال بازیکنان مستعد باشد.

این کار منطقی است و باید ادامه‌دار باشد البته به شرطی که برای پایه‌ها ارزش قائل شوند و نگویند خودتان پول دربیاورید. به‌جای اینکه برای بازیکنانی مثل میلیچ هفت‌میلیارد خرج کنند برای پایه‌ها خرج کنند تا از استعدادها استفاده کنند.

به نظرتان جدایی میلیچ به ضرر استقلال نمی‌شود؟

باید باشگاه و کادر فنی استقلال در این مورد جوابگوی رسانه‌ها باشند و ما نمی‌توانیم حرفی بزنیم.

اینطور که گفته می‌شود قرارداد این بازیکن طوری تنظیم شده بود که می‌توانست فسخ یکطرفه کند و همین مسأله باعث شد این بازیکن بدون نگرانی چمدانش را شبانه ببندد و برود.

از این نوع قراردادها مگر تا کنون کم داشته‌ایم. وقتی فدراسیون با ویلتموس آنطور قرارداد می‌بندد معلوم است که باشگاه‌ها اینطور قرارداد می‌بندند! این نحوه قرارداد بستن با میلیچ فاجعه است.

عملکرد آقای فکری را تا کنون چطور ارزیابی می‌کنید؟ خیلی‌ها به ایشان انتقاد می‌کنند که تیم استقلال خوب بازی نمی‌کند!

اگر استقلال اواسط جدول بود خود من هم از فکری انتقاد می‌کردم اما وقتی استقلال صدر جدول است باید از فکری و استقلال حمایت کنیم. من همان اول هم گفتم برای ارزیابی عملکرد فکری باید هفت هشت هفته از لیگ بگذرد. استقلال تاکنون خوب نتیجه گرفته و امیدوارم تداوم داشته باشد. فعلاً ما باید فقط حمایت کنیم. کار در استقلال سخت است. باور کنید نفس کشیدن در این تیم هم ایجاد حاشیه می‌کند. کار فکری سخت است و با این شرایط سخت تاکنون خوب کار کرده است.

استقلال بازی با سایپا را در پیش دارد. این بازی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

این بازی برای استقلال سخت است چون تیم‌هایی مثل سایپا بسته بازی می‌کنند. اما استقلال قابلیت بردن هر تیمی را دارد و می‌تواند این تیم را هم شکست دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لازم نکرده نظربدی قاعدی فروشی نیس امسال شمافقط دنیال نیمکتن

      پاسخ ها

      • معلم بازنشسته ازبشاگرد بندرعباس

        امثال اینجوری هستش نه اینحوری امسال
        نوزده میگیری

      • معلم بازنشسته ازبشاگرد بندرعباس

        قایدی به گفته خودش اینجوری درسته قاعدی اینجوری اشتباست پس هیجده میگیری چون امثال را هم امسال نوشته بودی

    • کیسه آل سعود

      #کیسه سهمیه فساد
      تیم درپیت دوجرخه سواران بی اصالت
      تاکتیک الله بختکی

      پاسخ ها

      • مراد

        تو رو هم ک اصلا نسوزونده،از حرفاتم کاملا مشخصه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج