۱۰۸۲۲۶۶
۱۶ نظر
۵۰۰۴
۱۶ نظر
۵۰۰۴
پ

نعمتی توپ از دست می‌داد، نکونام مسخره‌ می‌کرد

بازی پرسپولیس – فولاد پر از حاشیه و اتفاقات عجیب و غریب بود.

روزنامه ایران ورزشی: بازی پرسپولیس - فولاد پر از حاشیه و اتفاقات عجیب و غریب بود. اتفاقات و جنجال‌هایی که با سوت اشتباه محمدحسین زاهدی‌فر مبنی بر اعلام پنالتی به سود فولاد شروع شد اما پیش زمینه قبلی داشت. اتفاقاتی که تا بعد از سوت پایان، نشست خبری و حتی فردای بازی هم ادامه داشت.

ساعاتی بعد از پایان بازی باشگاه پرسپولیس بیانیه‌ای در خصوص اتفاقات بازی فولاد داد. در این بیانیه آمده بود با توجه به اشتباهات مکرر داوری علیه این تیم، پرسپولیس خواستار عدالت است ضمن اینکه از سازمان لیگ و ارکان فدراسیون تقاضا دارد نظارت بیشتری روی اتفاقات کنار زمین داشته باشند.

در این بیانیه آمده بود: «برخی تلاش دارند تا با استفاده از تاکتیک‌های نخ‌نما از جمله حمله به تیم داوری و توهین به مربیان تیم مقابل، در صدد کسب نتیجه باشند، این زیبنده فوتبال ایران نیست؛ هرچند با این تلاش‌ها نیز شکست‌شان قطعی است.»

دیروز صبح جعفر سمیعی هم در مصاحبه‌ای با اشاره به اشتباهات داوری که علیه این تیم رقم خورده، در بخشی از مصاحبه‌اش به درگیری‌های نیمکت‌نشینان دو تیم اشاره کرد: «انتظار ما این است که در جامعه فوتبال، به یکدیگر احترام بگذاریم، نه اینکه به دنبال جنگ و دعوا باشیم. مسائل مربوط به داوری و حواشی بازی با فولاد را تا آخر دنبال می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم فرد یا افرادی به پرسپولیس توهین کنند یا زحمات تیم‌مان را با اشتباهات خود زیر سؤال ببرند. تا به حال در مورد هیچ موضوعی سکوت نکردیم و این بار هم در کمال آرامش و بدون اینکه دنبال بی‌احترامی به دیگران باشیم، این مباحث را از راه‌های مختلف پیگیری می‌کنیم.»

اما این پایان کار نبود چرا که باشگاه فولاد در جواب این حرف‌ها بیانیه تندی داد تا جدال دو باشگاه به اوج خود برسد.

فحاشی و تمسخر بازیکنان پرسپولیس

اما درگیری‌ها از کجا شروع شد؟ همه، ماجراهای بعد از اعلام پنالتی علیه پرسپولیس را دیده‌اند و بیشتر اتفاقات در سایت‌های مختلف بازگو شده؛ اینکه نیمکت‌نشینان فولاد و در رأس آنها مهدی هاشمی‌نسب به حرفی که محمد عسگری آنالیزور پرسپولیس بعد از اعلام پنالتی زده، به او و یحیی حمله کرده‌اند. حملاتی که حتی بعد از سوت پایانی بازی هم ادامه داشت و مربیان فولاد در حالی که همچنان در حال فحاشی به آنالیزور پرسپولیس بودند، بالاخره صدای یحیی هم درآمد و به نکونام و همراهانش معترض شد که چرا فحاشی می‌کنید؟

اما واکنش آنالیزور پرسپولیس در واقع واکنشی بود به رفتار نیمکت‌نشینان فولاد که مثل برخی بازی‌های قبلی تیم‌شان سعی داشتند تیم داوری و تیم حریف را تحت تأثیر کارهای عجیب خود قرار دهند.

یکی از نیمکت‌نشین‌های پرسپولیس در بازی با فولاد می‌گوید: «شاید باورتان نشود اما نیمکت‌نشینان فولاد واقعاً شیطنت می‌کردند. جواد نکونام با اینکه کاپیتان تیم ملی بوده و در لالیگا بازی کرده وقتی سیامک نعمتی صاحب توپ می‌شد و توپ را از دست می‌داد، صدایی درمی‌آورد که برای تمسخر افراد به کار برده می‌شود. شاید باورتان نشود اما مربیان فولاد زیر لب فحش‌هایی می‌دادند که روحیه بازیکنان ما را به‌هم بریزند.»

یکی دیگر از نیمکت‌نشینان پرسپولیس هم می‌گوید: «اینها حربه‌شان همین است. در چند بازی قبلی‌شان از جمله دیدار با استقلال، گل گهر و پیکان هم از این کارها کرده بودند تا داور و تیم حریف را تحت تأثیر قرار دهند و پوئن بگیرند. اصلاً شگردشان همین است. دیدید طوری اعتراض می‌کردند که انگار داور ۶ تا پنالتی برای آنها نگرفته در حالی که این تیم ما بود که از داوری متضرر شده بود.»

سکوت مقابل حرف‌های هاشمی‌نسب

حمید مطهری در نشست خبری قبل از بازی به نیمکت‌های شلوغکار برخی تیم‌های لیگ برتری اشاره کرده و البته گفته بود منظورش تیم فولاد نیست اما همین حرف‌ها برای نکونام خوش نیامد. سرمربی فولاد برای انتقام از کادر فنی پرسپولیس، هاشمی‌نسب را جلو فرستاد تا با حرف‌های تندش از یحیی و دستیار اولش انتقام بگیرد. هاشمی‌نسب هم حساب کریم باقری را جدا کرد و به بقیه تاخت و آنها را متهم به مظلوم‌نمایی کرد و حتی گفت در چند بازی مثل بازی استقلال و ذوب‌آهن کادر فنی پرسپولیس کنار زمین شلوغکاری کرده!

دیروز همه منتظر واکنش مطهری و یحیی و حتی عسگری آنالیزور پرسپولیس به حرف‌های فولادی‌ها و اتفاقاتی که بین‌شان گذشته، بودند اما آنها سکوت کردند و مصاحبه نکردند تا همه چیز شبیه یک جنگ سرد پیش برود. البته بیانیه دو باشگاه همه چیز را در سطح جدال دو باشگاه پیش برد اما به نظر می‌رسد اگر فولادی‌ها بخواهند دوباره در این خصوص صحبت کنند و ادعایی در خصوص جو نیمکت پرسپولیس و خصوصیات نیمکت‌نشینانش داشته باشند، باید منتظر واکنش کادر فنی پرسپولیس هم باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کریم پرسپولیسی

      نکونام مربیگری بلدنیست باهیاهومیخوادکارببره جلوکازاونطرف هاشمی نسب که بی اصل ونسبه هم استادشلوع کاری

      پاسخ ها

      • اسمان پرستاره-

        همه اونهای که تولنگ بازی کرده‌اند بی اصل و نسب هستند

      • بدون نام

        مدیر لنگی، از استقلال مایه نزار ولی می تونی بالا بری

    • بدون نام

      یک بازی ۹۰ دقیقه ای واین همه بیانه و جنجال واقعا این دیگرچه فوتبال است بعد می خواهیم قهرمان آسیا بشویم این راه که تو می روی به....

    • مهندس حمدالله

      تهمت نزنید. چرا اعضای تیم‌پیروزی همش دنبال حاشیه ناداوری فحاشی ایراد به زمین و زمان و این چیزا هستند

      پاسخ ها

      • حسن

        راست میگی باید مثل تیم دوچرخه سواران آقا و جنتلمن باشن و جلوی دوربین فحش ناموسی بدن

      • بدون نام

        جرات نداریدبگیدپرسپولیس
        چون بدجوزسوزش میاره براتون

      • قلب آبی

        گل اول پیروزی اوت بایستی بسود فولاد اعلام میشد که نشد حتی پهلوان در برنامه فوتبال برتر اقرارکرد ودرصحنه گل دوم اصلا خطایی نبود وبعدداور از پیروزی عذر خواهی میکنه...تیم سوگلی خاص

      • بدون نام

        عبدالله چی میگی

    • بدون نام

      داورهم باید از تیم الومینیوم عذر خواهی کنه چون دوتا پنالتی برای الومینیوم توبازی با دوچرخ سواران نگرفته.

      پاسخ ها

      • فولادمرد

        خداوپیغمبر دوازده امام دارن به فسپلیس کمک میکنن.فوتبال ایران شده مسخره دوتاتیم تهرانی به دردنخور.حیف این همه پول که خرج اینامیکنن

    • امیر

      آقا چه جوری زیر لب فحش داده که بازیکن شنیده و روحیش خراب شده

    • ارش

      کاری به نکونام و فولاد ندارم اونا که تکلیفشون مشخصه خیلی داغون و کوچیکن، ولی صحبتم در مورد استقلالیاست که زیر هر خبر از پرسپولیس میان کامنت میزارن ، آقا اینا خیلیییییی سوختن خیلییییی به خدا،
      فوووت کنید یکم آروم میشید

    • بدون نام

      مشکل استادیوم های لیگ ایران اینکه نیمکت هردوتیم خیلب نزدیک هست وکادرفنی قبل وبیشترازبازیکنان درگیرهستندهیت فوتبال مثلابااینکارش ورزشگاههاش مثل اروپا الگوبرداری کرده ولی نمیدونه که مربی ایرانب وبازیکن از فرهنگ وظرفیت خیلی عقب هستند ونکونام هم کل اخلاق وحربه هاش ارکی روش هست جنگ روانی بامصاحبه قبل بازی یامیان بازی کلا راه کی روش میره واینکه کی روش نتیجه ای به پیش نمیبردچون جنگ روانی روبیشترازمسائل فنی برنامه ریزی میکرد ودرپایان حرف ارحرفه گری دم میزد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برین سوار دوچرخه بشین فلک زده ها

    • بشیر

      مهندس کیسه کش خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج