۱۰۸۲۳۱۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

حمایت جالب و همزمان فکری از قائدی و دیاباته

استفاده همزمان از مهدی قایدی – امیر ارسلان مطهری و شیخ دیاباته در بازی دربی موجب انتقادات شدیدی از محمود فکری شده بود در حالی که شیخ از ابتدای نیمه دوم و به جای سید احمد موسوی وارد میدان شده بود.

ورزش سه: استفاده همزمان از مهدی قایدی - امیر ارسلان مطهری و شیخ دیاباته در بازی دربی موجب انتقادات شدیدی از محمود فکری شده بود در حالی که شیخ از ابتدای نیمه دوم و به جای سید احمد موسوی وارد میدان شده بود.

با وجود این انتقادات محمود فکری اینبار و در بازی با تراکتور هر سه بازیکن را از ابتدا به میدان فرستاد که این حربه موثر واقع شد و استقلال با یک نتیجه خوب تبریز را ترک کرد. پیروزی سه بر یک در روزی که مهدی قایدی و شیخ دیاباته چهره های برتر میدان بودند. این روند در بازی های آتی استقلال هم دنبال خواهد شد با این پیش زمینه که امیر ارسلان مطهری کمی دورتر از این دو بازیکن وظیفه اش دوندگی و ایجاد موقعیت و شوت به سمت دروازه حریف است. او اگر چه در بازی با تراکتور گل نزد اما محمود فکری در پست ۱۰ از وی رضایت کامل دارد.

پیش تر مربیان استقلال از زوج مهدی قایدی و شیخ دیاباته استفاده می کردند و امیر ارسلان مطهری به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان می شد یا در روزهایی که شیخ دیاباته مصدوم بود در ترکیب و در کنار مهدی قایدی قرار می گرفت و اتفاقا خوب هم بازی می کرد و گل هم می زد که محمود فکری حالا با یک تدبیر تازه از هر سه بازیکن به طور همزمان استفاده می کند.

محمود فکری اما در تازه ترین مصاحبه خود که با روزنامه خبر ورزشی انجام داده حمایت جالبی از مهدی قایدی و شیخ دیاباته داشته است. او گفته مهدی قایدی شایسته پوشیدن پیراهن ۱۰ تیم ملی است و شیخ دیاباته هم بیشتر از فصل گذشته گل می زند. این در حالی است که برخی بر این باور بودند او با بازی دادن به زوج مهدی قایدی و امیر ارسلان مطهری - شیخ دیاباته را فراموش کرده و از او به عنوان بازیکن ذخیره تیمش استفاده خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج