جاباما
۱۰۸۲۳۸۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آقای روحانی! پاسخ خون ۳۰۰معترض آبان را بدهید

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: شما با وقت کشی ۸ سال با شعار برجام وقت طلایی پیشرفت کشور را نابود کردید و بزرگترین ضربه برجام نابودی وقت اوج سن جوانی کشور بود.

خبرگزاری خانه ملت: عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: شما با وقت کشی ۸ سال با شعار برجام وقت طلایی پیشرفت کشور را نابود کردید و بزرگترین ضربه برجام نابودی وقت اوج سن جوانی کشور بود.

آقای روحانی! پاسخ خون ۳۰۰معترض آبان را بدهید

ابوالفضل ابوترابی در نطق میان دستور خود:

* آقای روحانی همانطور که خودتان فرمودید، آمریکا کدخدا است و حال که آمریکا برای شما کدخدا است ما هم به لحاظ کدخدا بودن آمریکا برای شما، مثل آنها حتی اگر یک روز از رئیس جمهوری شان هم که شده ترامپ را استیضاح کردند، بد هم نیست که ما هم حتی اگر یک روز از ریاست جمهوری شما باقی مانده است، استیضاحتان کنیم، چرا که عملکرد شما مردم را از نظام، اسلام و روحانیت زده کرده است.

* اما قوه قضاییه باید بعد از ریاست جمهوری شما به دلایلی به پرونده های شما ورود کند از جمله اینکه شما در زمان انتخابات دور دوم خود و جهت تبلیغات، افترا و نشر اکاذیب به تصمیم نظام داشتید، شما با تطهیر منافقینی که 12 هزار نفر را در کشور ترور کرده اند و منافقینی این فاحشه های سیاسی زمانه که هر روز با یک دشمنی همراه هستند به فرموده مقام معظم رهبری جای شهید و جلاد را عوض کردید، لذا تصمیم نظام که توسط رهبر حکیم، عالم و فقیه عادل یعنی حضرت امام خمینی(ره) به شعار انتخاباتی در مقابل یک کاندید تقلیل دادید و این مصداق بارز افترا و نشر اکاذیب به نظام است که دادستان کل کشور باید تشکیل پرونده دهند.

* آقای روحانی شما با برجام نافرجام بزرگترین ظلم را به نظام کردید، همانطور که کارشناسان اعلام کردند پنجره جمعیت ایران تا سال 1415 است و بعد از آن جمعیت ایران به سراشیبی پیری وارد می شود و تا چند قرن محال خواهد بود کشوری با جمعیت پیری بتواند پیشرفت داشته باشد. یعنی شما با وقت کشی 8 سال با شعار برجام وقت طلایی پیشرفت کشور را نابود کردید و بزرگترین ضربه برجام نابودی وقت اوج سن جوانی کشور بود.

* بحث دو تابعیتی بودن شما مطرح است، در مجلس دهم که همسو با دولت شما بود تحقیق و تفحصی انجام شد که صراحتا در این تحقیق و تفحص شما به داشتن تابعیت اسکاتلند یا به بیان دیگری بریتانیا کبیر متهم شدید، از قوه قضاییه می خواهیم این پرونده را جهت تنویر افکار عمومی خارج از نوبت رسیدگی و اعلام کند.

* شما رئیس دولت هستید و طبق قانون تمام تصمیمات هیات وزیران با شما است، طبق نظر کارشناسان حذف کارت سوخت را کاری اشتباه می دانستند ولی شما کارت را حذف کردید و حداقل 150 هزار میلیارد تومان به کشور ضربه زدید، از طرفی شما رئیس شورای عالی امنیت ملی هستید و در زمانی که با بدترین مدیریت تصمیم گرفتید کارت سوخت را برگردانید اداره اطلاعات رسما چندین بار اعلام خطر کرد، سپاه هم چندین بار اعلام کرد این شیوه اشتباه است و سه روز قبل از فتنه بنزینی رئیس قوه قضاییه رسما اشتباه بودن تصمیم شما را اعلام کرد اما شما به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی توجه نکردید و در این خصوص از شما هیچ توجیهی پذیرفته نیست و شما به لحاظ مسئول بودن باید پاسخگوی خون بیش از 300 نفر که در این جریان ریخته شد باشید.

* طبق گزارش تفریغ بودجه در دوره قبل مجلس و همچنین صحبت های آقای سیف رئیس بانک مرکزی سابق، به دستور شما 30 میلیارد دلار ارز مداخله ای و 30 میلیارد ارز یارانه ای برای سوبسید سفرهای خارجی یا اجناس دادید که معلوم نیست و فساد گسترده ای در این خصوص به وجود آمد، لذا قوه قضاییه از باب سبب از مباشر و اتلاف بیت المال باید شما را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.

* ابوترابی بیان کرد: شما به منتقدین بیش از 54 بار، توهین کردید بعضی از این توهین مثل بی هویت، بی شناسنامه مشمول حد الهی است.

* آقای روحانی، سه موضوع است که انسان را در هر دو دنیا نابود می کند، تنبلی، تکبر و اشرافی گری، شما برای مردم ایران، رئیس جمهور نبودید بلکه سبک پادشاهان کشورهای حوزه خلیج فارس را می خواستید که کشور را اداره کنید یعنی مدیریت کاخ نشینی از راه دور، وزرا و روسای قوای و معاونین اول شما بین مردم هستند ولی شما کرونا را بهانه کردید البته شما را باید به عنوان مبدع و پدر علم سرشماری از داخل خودرو دانست، عملکرد شما به صورتی بود که رضایت مردم در نظرسنجی یک مراجعه رسمی دولت یا وابسته به دولت وضعیت حداقلی دارد.

* اگر در درگاه خدا، شهدا و مردم عذرخواهی کنید و این مدت کوتاه باقی مانده را دریابید، برجامرا دفن کنید و این فکر غلطی که دارید "اگر ما نبودیم کشور در این جنگ اقتصادی متلاشی می شد" که ناشی از تکبر است را اصلاح کنید و از دفتر خود خارج شوید و هر سه قوه با اتحاد در مدت باقی مانده از دولت شما، در تولید جهش بزرگ ایجاد می شود و این اتفاق شدنی است و اگر شما به جای حاشیه ها متمرکز بر تولید شوید نامی نیکو از خود در اذهان باقی خواهید گذاشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج