۱۰۸۲۴۳۱
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

تولید ماهانه ۱۰میلیون دوز واکسن از اردیبهشت

مدیر تیم تحقیقاتی تولید واکسن کرونای ستاد اجرایی فرمان امام گفت: پیش بینی شده که ستاد در اسفند ۹۹ یک تا ۲ میلیون دوز و از اردیبهشت ۱۴۰۰ به بعد بیش از ۱۰ میلیون دوز واکسن در ماه تولید کند.

خبرگزاری مهر: مدیر تیم تحقیقاتی تولید واکسن کرونای ستاد اجرایی فرمان امام گفت: پیش بینی شده که ستاد در اسفند ۹۹ یک تا ۲ میلیون دوز و از اردیبهشت ۱۴۰۰ به بعد بیش از ۱۰ میلیون دوز واکسن در ماه تولید کند.

دکتر حسن جلیلی، گفت: به ۲۱ نفر واکسن تولیدی ستاد فرمان امام (ره) تزریق شده و خوشبختانه تا کنون عوارضی از تزریق آن گزارش نشده است.

وی با اشاره به اتخاذ سیاست جامع وزارت بهداشت برای تهیه واکسن از منابع معتبر، افزود: جهش‌های این ویروس محل نگرانی است و در تولید واکسن کرونا باید به جهش احتمالی ویروس کرونا توجه شود.

جلیلی ادامه داد: پیش بینی شده است که ستاد فرمان حضرت امام (ره) در اسفند ۹۹ یک تا ۲ میلیون دوز واکسن کرونا و از اردیبهشت ۱۴۰۰ به بعد بیش از ۱۰ میلیون دوز واکسن در ماه تولید کند.

مدیر تیم تحقیقاتی تولید واکسن کرونا ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با بیان اینکه تولید انبوه واکسن کرونا یکی از چالش‌های اصلی است، افزود: تولید انبوه یکی از گلوگاه‌های جدی برای تولید واکسن کرونا است و ضرورت دارد در تولید داخل این مشکل را مرتفع کنیم.

در ادامه دکتر سید جمال‌الدین سجادی مشاور رئیس فرهنگستان علوم پزشکی گفت: در مورد تولید واکسن کرونا در جهان اخبار پراکنده در فضای مجازی و رسانه‌ها با اهداف مشخص منتشر می‌شود.

وی افزود: در خرید واکسن کرونا از کشورهای غربی ابهامات بسیاری وجود دارد و باید مسئولان نظام به فرمایشات مقام معظم رهبری که به درستی بر پرهیز از خرید واکسن کرونا از محل‌های نامعتبر تأکید داشتند، توجه و دقت لازم را داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فعلا که عراق و لبنان هم فایزر خریدند. اگر مشکلی داشت نمی خریدند

    • بدون نام

      دروغ موجب تنفر خداست

      پاسخ ها

      • حسن

        اینا براش تبصره دارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج