۱۰۸۲۵۱۵
۱۳ نظر
۵۰۰۰
۱۳ نظر
۵۰۰۰
پ

واردات واکسن برای گروه‌های در معرض خطر

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در کنار ساخت واکسن کرونا، واردات واکسن برای گروه‌های در معرض خطر را در دستور داریم که یکی از مهمترین این گروه‌ها جانبازان با ریسک بالای بیماری و والدین شهدا هستند.

خبرگزاری فارس: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در کنار ساخت واکسن کرونا، واردات واکسن برای گروه‌های در معرض خطر را در دستور داریم که یکی از مهمترین این گروه‌ها جانبازان با ریسک بالای بیماری و والدین شهدا هستند.

سعید نمکی در افتتاحیه همایش سراسری مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، افزود: شیعیان نگاه ویژه‌ای به شهدا دارند. البته عالم‌گیری نام شهید برای همه اندیشه‌ها است و ماندگاری و جاودانگی شهدا بر جان تمام انسان‌ها تأثیر می‌گذارد.

وی ادامه داد: خدمتگزاری به خانواده‌های شهدا در واقع خدمتگزاری اولیا و انبیای الهی است. خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران عبادت است، زیرا تا زمانی که دعای یک مادر شهید و جانباز هست این کشور سرافراز خواهد بود و نگهداری از این گنجینه‌های بزرگ ایثار، افتخار بسیار بزرگی است.

وزیر بهداشت بیان کرد: شهدا در اوج آگاهی جان خود را فدای آینده کشور می‌کنند و این اتفاق چه در دفاع مقدس، دفاع از حرم و دفاع از سلامت مردم با یک مفهوم رخ می‌دهد. ما امروز داغدار شهدای سلامت هستیم، شهدایی که در اوج سختی پا در عرصه نجات سلامتی مردم گذاشتند.

نمکی ادامه داد: جنگ با ویروس کرونا برای ما بسیار متفاوت از بقیه کشورها بود، زیرا دشمنان ما با اعمال تحریم‌ها بدترین شرایط را رقم زده بودند و برای جابجایی و ورود ساده‌ترین اقلام پزشکی، دارویی و ماسک به مشکل بر می‌خوردیم. ما تا زمانی که بر اصول خود پافشاری می‌کنیم با مفهوم شهادت همراه هستیم و ایثارگری و شهادت همواره در کشورمان جریان دارد.

وی اظهار کرد: چیزی که باعث شد کشور بتواند با وجود همه سختی‌ها و محدودیت‌ها عملکرد خوبی داشته باشد، وفاق ملی شکل گرفته حول شخصیت مقام معظم رهبری بود و برخلاف بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا حتی یک بیمار هم پشت درهای بیمارستان معطل نشد و کسی به دلیل مشکل مالی از خدمات پزشکی محروم نماند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: مرگ انسان‌ها در کشورهای دیگر برای ما غم‌انگیز است، اما نگاهی به آمارهای فوت افراد بر اثر کرونا در دیگر کشورها و مقایسه آن با آمارهای ایران تنها با یک معجزه قابل توضیح است و این مسئله با لطف الهی و دعای خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران میسر شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در کنار ساخت واکسن کرونا، واردات واکسن برای گروه‌های در معرض خطر را در دستور داریم که یکی از مهمترین این گروه‌ها جانبازان با ریسک بالای بیماری و والدین شهدا هستند.

نمکی گفت: نبرد امروز با کرونا تفاوت‌های خاصی با دوران دفاع مقدس داشت. در دفاع مقدس صحنه نبرد و دشمنان مشخص بودند، اما در نبرد با کرونا با دشمنی پنهان رو به رو هستیم. در دفاع مقدس سربازان بیشتر از سردارها به شهادت رسیدند، اما در مقابله با کرونا پزشکان بزرگ ما بیش از نیروهای دیگر به شهادت رسیدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • .

      واردات واکسن فایزر فقط برای اقلیت خاص ، بقیه مردم مهم نیستن، بشون آب تزریق کنین

    • بدون نام

      اخه چقدر تو نفهمی .من دست تمام جانبازامون رو میبوسم ولی واقعا الان پرسنل درمان بیشترین نیاز رو دارن

    • بدون نام

      اقای وزیر بعداش چرا اجازه دادی مدرسه باز بشه من اگر بچم مریض شد مقصر وزیر بهداشت هست چو ن به وزبر اموزش پرورش هیچ نگفتی حلو باز شدن مدرسه را نگرفتی دست همه شماها تو یک کاسه هیت

    • بدون نام

      شما چقدر حرف میزنی ، همش انجام خواهد شد ، خریداری خواهد شد ،... نمیشه بجای این همه حرف ، حرف ، حرف ، یکبار هم از خودت عمل نشون بدی و بگی فلان کار انجام شد ، فلان واکسن برای فلان گروه زده شد ؟

    • .........

      اولا از کجا؟ دوما چقدردیر سوما حالا دست دست کنین هرچند نفر بمیرن به نفع شماست چهارمن اول باید سران بزنن تا ملت اعتماد کند؟؟؟

    • بدون نام

      وزیر بی لیاقت چاپلوس

    • هلن

      پس سرطانیاچی میشن؟ اونایی که بیماری زمینه ی دارن چی؟مگه اونا انسان نیستن مگه اوناخونواده ندارن؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      کاش به جای این همه حرف زدن،ذره ای صداقت واستقلال فکروعمل داشتید

    • ایکس

      والدین شهدا.؟؟؟

    • حاج اکبر

      مردم عادی فدای نور چشمی ها

    • رضا جمشیدی کرج

      چرا هر دقیقه یه حرف جدید می زنید واکسن خریدیم میخریدیم قراره بخریم

    • خال قدیم

      خدمات رایگان؟؟؟؟؟؟
      پروردگاراکشورمراازشرمسئولین دروغگومحفوظ بدار

    • نیما

      عمو ایقد مسخره بازی در نیارین....اولویت باس سالخوردگان و گروه های پرخطر و بیماران خاص باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج