۱۰۸۲۶۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۸
۱۱ نظر
۵۰۰۸
پ

جامعه فوتبال منتطر خبر‌های خوشِ بیمارستان لاله

خبر کاملا تلخ و نگران کننده ابتلا مهرداد میناوند پیشکسوت فوتبال ایران به بیماری کرونا اهالی فوتبال را نگران کرده است.

ورزش سه: خبر کاملا تلخ و نگران کننده ابتلا مهرداد میناوند پیشکسوت فوتبال ایران به بیماری کرونا اهالی فوتبال را نگران کرده است.

چپ پای خوش تکنیک محله سی متری جی تهران که در نوجوانی هرروز ساک به دوش به تمرینات آتش نشانی می رفت و همزمان پای رفاقت با بچه محل ها می‌ماند و درکاپی های آن زمان که گل کوچک و هندبالی برگزار می شد شرکت می کرد این روزها در بیمارستان لاله تهران به دلیل بیماری کرونا بستری است .

تمام کارهای مهرداد در این دنیا زود انجام شده است و انشالله خیلی زود هم از این مرحله زندگی به سلامت عبور خواهد کرد. او خیلی زود به فوتبال معرفی شد . خیلی زود به پرسپولیس پیوست و خیلی زود به تیم ملی رسید . هنوز ۲۳ سالش نشده بود که یکی از لژیونرهای موفق ما در اروپا و لیگ اروپا شد و خیلی زود کفشهایش را آویخت و در ۳۰ سالگی از دنیای فوتبال رفت.

مهردادکه متولد ۱۳۵۴ است به قدری خوب بود که عباس پناهی مربی خوب آن روزها که مربی محتبی محرمی هم بود و تیم آتش نشانی را هدایت می کرد با موتور هوندا دنبالش می آمد و او را به تمرینات می برد.پناهی که متخصص دفاع چپ ساختن بود میناوند خیلی زود شناخته بود و شبانه روزی از مهرداد مواظبت می کرد. رفقای او را تحت نظر داشت و خیلی زود مهرداد را به جامعه فوتبال معرفی کرد. میناوند در ۱۹ سالگی برای گذراندن سربازی به پاس تهران پیوست و بعد از خدمت راهی پرسپولیس شد. تیمی که عاشقش بود و آرزو داشت در این تیم بازی کند. در تیم ملی ماندگار جام ملتهای ۱۹۹۶ امارات یکی از ملی پوشان ایران بود . تیمی که کره را شش تایی کرد و به عربستان سه گل زد.

جامعه فوتبال منتطر خبر‌های خوشِ بیمارستان لاله

سه سال در پرسپولیس بود و خیلی زود لژیونر شد و به اشتورم گراتس اتریش پیوست . بعد از چند سال و بازی کردن برای این تیم در شارلوا و الشباب امارات دیده شد و دوباره سال 82 به تیم کهکشانی آن زمان پرسپولیس با مربیگری بگوویچ بازگشت .مدت کمی در پرسپولیس بود ، به سپاهان پیوست و در 30سالگی و خیلی زود در راه آهن از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

او که مهمان یکی از برنامه های اینترنتی پخش شده داربی در 22 دی ماه بود بازهم طرفداران خودش را شوکه کرد و بعد از 9روز از آن دیدار خبر بستریش بابت بیماری کرونا و شرایط حادش خبر اول امروز فوتبال ایران شد.

میناوند که به دفعات مختلف با یاران قدیم و رقبای دیروز و امروز اختلاف نظر پیدا کرده بود و سوژه روز رسانه های رسمی و غیر رسمی بود امروز جامعه فوتبال را پشتیبان خودش دید . مانند روز بازی با تایلند در دوبی در سال 75 که باچپ به تو زد و با راست گل ایران زد و یا نمایش بی نقصش جلوی عربستان در مقدماتی جام جهانی 2002 کره جنوبی و ژاپن وهمچنین شبیه نمایش خیره کننده اش همراه با پرسپولیس در شهریور 75 برابر الیمای قزاقستان.

کاش یکی پیدا می شد و استوری های مردم عادی و یا پیج های طرفداری اهالی فوتبال راکه برای سلامتی میناوند دعا می کنند به مهرداد نشان می داد تا می دید همانند دوران اوجش مردم انتظار دارند خیلی زود کرونا را هم شکست دهد و باز هم به آغوش جامعه برگردد. کاش یکی اسکرین شات ها را از استوری های هواداران و پیج های استقلالی ها می گرفت و تو اتاقی که میناوند بستری شده آویزان می کرد تا میناوند می دید این مردم چه قدربه او وفا دارند.

شک نداریم کرونا را شکست خواهی داد. مثل دورانی که به تمرین پاس نمی‌رفتی و برای سربلندی بچه محل‌ها در زمین هندبالی عرق می ریختی و گل می زدی و آخرش می گفتی ؛ فکرنکنم دیگه این طرف ها پیداشون بشه . بجنگ تا کرونا هم راهش بگیرد و برود. بجنگ شماره 21

محمدرضا تقی خانی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابراهیم

      انشاالله که شفا پیدا می کنه

      پاسخ ها

      • ز ب

        خدایا تمام مریضها رو شفا بده
        آمین یا رب العالمین

    • ....

      با آرزوی سلامتی هر چه زودتر

    • صمیمی

      آرزوی سلامتی برای مهرداد عزیر

    • سرخ

      انشالله خوب بشه تمام بیماران شفا پیدا كنن

      پاسخ ها

      • مرتضی پاکاری

        خدایا همه مریضا رو شفا بده.آقا مهرداد هم شفا بده و دل میلیونها پرسپوليسي و همه فوتبال دوستان شاد کن .آمین.

    • لر با غیرت

      خدایا شفاش بده
      مهرداد دل پاکی داره قلب رعوفی،داره
      مردم دعا کنن تا اینشاالله همه مریضها بخصوص مهرداد عزیز شفا بگیره الهی آمین

    • امید

      ب عنوان یه استقلالی، انشاللهههههههه مهرداد میناوند زود خوب بشه و بیاد برامون کری بخونه و سلامتیش رو دوباره ببینیم. مهرداد جان پاشو زود،،،، کری هامون نیمه تمومه... پاشو پسر

    • مهدی منوچهری

      خدا همه مریضها را شفا بده

    • بدون نام

      خدایا همه مریضارو شفا بده مخصوصا مهرداد عزیز که موجب خنده ما استقلالیا میشه رو ازمون نگیر امین یا رب العالمین

    • Perspolis*90 urum

      به امید خدا بزودی خوب بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج