جاباما
۱۰۸۲۷۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برنامه حضور آلکنو در ایران تغییر نکرده است

میلاد تقوی تاکید کرد: هیچ تغییری در برنامه حضور «آاکنو» در ایران پیش نیامده و او اواخر فروردین وارد ایران خواهد شد.

خبرگزاری مهر: میلاد تقوی تاکید کرد: هیچ تغییری در برنامه حضور «آاکنو» در ایران پیش نیامده و او اواخر فروردین وارد ایران خواهد شد.

در چارچوب دیدارهای هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال تیم سیرجان در حالی تیم شهداب یزد را شکست داد که این بازی با حواشی همراه بود. به دلیل شکایت مسعود آرمات از تیم خاتم اردکان به دلیل عدم پرداخت مطالباتش با صدور حکم قضایی دبیر کمیته رویدادها پس از برگزاری یک ست از دیدار دستور لغو بازی را صادر کرد.

پس از وقفه یک ساعته بازی مجدداً از سر گرفته شد و به تیم خاتم اردکان اولتیماتوم داده شده تا روز جمعه مطالباتش را پرداخت کند در غیر این صورت بازی روی جمعه این تیم لغو خواهد شد.

میلاد تقوی دبیر کل فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اتفاق رخ داده در بازی روز چهارشنبه تیم‌های خاتم اردکان و سیرجان گفت: تیم خاتم اردکان به دلیل بدهی حکم قضایی برای توقیف تیم داری در لیگ برتر والیبال داشت. نامه را به سازمان لیگ ارسال کردیم تا از روز چهارشنبه اقدام به جلوگیری بازی تیم خاتم شود. اما ظاهراً نامه دیر به ناظر مسابقه ابلاغ شده است. در جریان جزئیات نیستم اما دبیر کمیته رویدادها ظاهراً دیر متوجه حکم قضایی شده و طبیعتاً ناظر مسابقه نیز پس از دریافت حکم، دستور توقف دیدار را داده است.

وی ادامه داد: به همین دلیل بازی پس از ست نخست متوقف شده که البته با توجه به آغاز بازی، نباید این اتفاق رخ می‌داد.

تقوی درباره حکم قضایی اظهار داشت: مسعود آرمات به دلیل عدم پرداخت مطالباتش از تیم خاتم اردکان شکایت کرده است و خاتم باید قبل از شروع بازی تسویه را انجام می‌داد. زمانی که دادگاه اجرای احکام را صادر می‌کند، منع از اجرای حکم، جرم است و ما نمی‌توانیم کاری کنیم. ظاهراً دبیر کمیته رویدادها اطلاعی از شروع بازی نداشته و به همین دلیل دستور توقف بازی را به ناظر داده بود. البته این را نیز بگویم فکر نمی‌کنم جایی از آئین نامه و قانون آمده باشد در حین انجام بازی نمی‌توان آن را قطع کرد.

دبیر کل فدراسیون والیبال درباره شایعه عدم حضور آلکنو در ایران، گفت: این خبرها شایعه است. برنامه هیچ تغییری نداشته و هفت فروردین ماه اولین اردوی تیم ملی با حضور دستیاران ایرانی آغاز می‌شود. اواخر فروردین که الکنو وارد ایران می‌شود، ۱۰ روز دیگر با حضور الکنو اردو خواهیم داشت. پس از آن پیش از آغاز رقابت‌های لیگ ملت‌ها نیز یک اردوی چند روزه در کازان روسیه برگزار خواهد شد.

وی درباره حضور دستیاران ایرانی در کنار الکنو گفت: در حال حاضر تندروان، اکبری، محمدی راد و سعید رضایی بازی‌ها را رصد می‌کنند. این چهار نفر اطلاعات لیگ را مورد بررسی قرار می‌دهند. هنوز دو دستیار ایرانی مشخص نشده است اما این اتفاق رخ خواهد داد و الکنو تنها یک دستیار خارجی و دو دستیار ایرانی در کنار خود خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج