جاباما
۱۰۸۲۷۷۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دختر بایدن: پشت کردن ترامپ به سنت غلط بود

دختر بایدن در نخستین مصاحبه تلویزیونی‌اش تاکید کرد، مایه تاسف است که بانوی اول سابق آمریکا طبق سنت از مادرش به عنوان بانوی اول جدید آمریکا استقبال نکرد و وی را به کاخ سفید دعوت نکرد.

ایسنا نوشت: دختر بایدن در نخستین مصاحبه تلویزیونی‌اش تاکید کرد، مایه تاسف است که بانوی اول سابق آمریکا طبق سنت از مادرش به عنوان بانوی اول جدید آمریکا استقبال نکرد و وی را به کاخ سفید دعوت نکرد.

به گزارش ایندیپندنت، "اشلی بایدن"، دختر جو بایدن و جیل بایدن تایید کرد که هیچ دعوت‌نامه‌ای از سوی کاخ سفید برای دعوت مادرش به عنوان بانوی اول جدید آمریکا برای صرف چای، بازدید از کاخ سفید و آشنایی با پرسنل ارسال نشد.

اشلی بایدن، دختر اول آمریکا گفت: مادرم هیچ دعوتنامه‌ای از سوی ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق آمریکا برای دعوت به صرف چای در کاخ سفید دریافت نکرد و این یکی از عجیب‌ترین واگذاری‌های قدرت در تاریخ آمریکا محسوب می‌شود.

وی افزود: مایه تاسف است که دونالد ترامپ و ملانیا ترامپ سنت‌های ریاست جمهوری آمریکا را به جا نیاوردند اما ما با این مساله مشکلی نداریم.

جیل بایدن که در هشت سال ریاست جمهوری باراک اوباما به عنان بانوی دوم آمریکا خدمت کرده، با نحوه اداره کاخ سفید بسیار آشناتر است.

نادیده گرفتن این سنت ناخوشایند و آزاردهنده است اما شاید نه به اندازه نحوه انتقال قدرت از ترامپ به بایدن و اتهامات بی‌پایه اساس تقلب گسترده در انتخابات.

اشلی بایدن ۳۹ ساله تنها فرزند جو و جیل بایدن است و اگرچه در کنوانسیون حزب دموکرات برای معرفی پدرش در کنار برادر ناتنی‌اش هانتر بایدن ظاهر شد اما عمدتا از کانون توجهات دور مانده است.

اشلی بایدن ضمن تایید اینکه در دولت جدید سمتی نخواهد داشت، گفت: من برای مسائلی که برای خودم و کارم در خدمات اجتماعی در بالتیمور، مریلند مهم است، تلاش خواهم کرد.

وی افزود: با این حال از این شرایط برای حمایت از عدالت اجتماعی، بهداشت روحی و روانی و مشارکت در احیا و توسعه جامعه استفاده خواهم کرد.

وی درباره حمله شش ژانویه به کنگره توسط طرفداران ترامپ گفت: از حمله‌ای که به کنگره شد بسیار ناراحت شدم چرا که آنجا جایی بود که من به عنوان یک بچه در آن بزرگ شدم، جایی که پدرم به مدت بیش از ۳۰ سال در آن خدمت کرد، جایی که حقیقتا یک مکان مقدس بود و دیدن این اتفاق حقیقتا وحشتناک و دردناک بود.

اشلی بایدن درباره نگرانی‌هایش نسبت به امنیت پدرش گفت: فکر می‌کنم هر کسی را که دوست دارید، زمانی که تهدید می‌شود برایش نگران می‌شوید.

وی ضمن تحسین خدمات فوق‌العاده سرویس مخفی گفت: تدابیر امنیتی پیرامون پدرم بسیار زیاد است و به همین خاطر نگران نیستم.

درخصوص حجم نظارت و بررسی‌هایی که بر خانواده‌اش وجود دارد با توجه به اینکه آنها مدت طولانی در کانون توجهات عمومی بوده‌اند، اشلی بایدن گفت: هنگامی که موضوعات جنجالی به وجود می‌آید ما پشت یکدیگر هستیم و از یکدیگر حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به رسوایی‌هایی که هانتر بایدن را نیز درگیر کرده بود، افزود: قطعا شنیدن اتهامات دردناک است اما شما حقیقت را می‌دانید.شما می‌دانید که پدرت چه نوع مردی است، مادرت چه نوع زنی است و برادرت چه نوع مردی است.

دختر اول آمریکا تصریح کرد: فضای مجازی فضای بی‌رحمی است و به همین خاطر است که من هیچ حساب کاربری در رسانه‌های اجتماعی ندارم. بخشی از این مساله نیز به این خاطر است که برای خودم مرزهایی دارم. من به مهربانی و انسانیت باور دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج